قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

 

نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم

اگر به دنبال بهترین نمایندگی پکیج هستید تا ایرادات فنی سیستم گرمایشی خود را در اسرع وقت برطرف کنید، به شما نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم را معرفی می­کنیم که از بهترین نمایندگی­ ها در سطح کشور است. برای تعمیر پکیج تاچی در قم می­توانید به این نمایندگی معتبر مراجعه نمایید تا بهترین سطح خدمات را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه دریافت کنید. توجه داشته باشید که هر گونه اقدام خودسرانه در راستای تعمیر پکیج تاچی می­تواند باعث مشکلات جدی شود و هزینه­ های تعمیر را به طور قابل توجهی افزایش بدهد. بنابراین بهتر است با مشاهده اولین نشانه ­های خرابی پکیج تاچی، بدون اتلاف وقت به مرکز تعمیر پکیج تاچی در قم، مراجعه کنید. به این ترتیب، ظرف مدت زمان کوتاهی ایرادات فنی دستگاه شما برطرف می­شود و سیستم گرمایشی خود را با کارکرد اولیه در اختیار خواهید داشت.

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در یزدان شهر قم

گرم نشدن آب پکیج تاچی

گرم نشدن پکیج تاچی بیش تر در فصل زمستان به خصوص برای آن دسته از افرادی که در طبقات بالایی ساختمان ها ساکن هستند بوجود می آید و با مشکل گرم نشدن آب پکیج تاچی مواجه می شوند که مطمئنا حضور تعمیر کاران نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم می تواند این مشکل را برطرف نماید.

تعمیرات پکیج تاچی در یزدان شهر قم

تعمیر پکیج تاچی

پکیج ها به دلیل رسوب های داخلی و اصطحکات دچار اختلال می شوند و وقتی در فصل سرما پکیج دچار اختلال شود مشکلات فراوانی را برای مصرف کننده ایجاد میکند و نمایندگی

 

تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم تمام این مشکلات را میداند و تعمیر پکیج تاچی را در کمترین زمان ممکن انجام میدهد در مکانیزم داخلی پکیج ها حدود ۴۰ تا ۵۰ عدد قطعه وجود دارد که در صورت بروز مشکل دستگاه شروع به ارور دادن می کنند و ۵۰% ارور های پکیج مربوط به سرویس نشدن به موقع می باشد و با سرویس پکیج مشکل بر طرف میشود هر تعمیر پکیج باید همراه رسوب گیری انجام شود تا باعث از بین رفتن قطعات دیگر نشود رسوب داخلی دلیل اصلی همه خرابی ها در پکیج میباشد

ارور های پکیج تاچی

ارور E1 پکیج تاچی به عدم تشکیل شعله یا تشخیص ندادن برد کنترل پکیج برای تشخیص شعله ایجاد شده خرابی یون یا خرابی شیر گازی باید بررسی شود و از وجود گاز اطمینان حاصل کنید.

ارور E2 پکیج تاچی به معنی تشخیص ندادن برد کنترل پکیج تاچی به کارکردن فن می باشد پرشر هوا و دودکش را بررسی کنید.

ارور E3 پکیچ تاچی به معنی تشخیص ندادن خاموش شدن فن می باشد مثل ارور بالا مدار را بررسی کنید معمولا خرابی برد کنترل می باشد سرویس پکیج تاچی را انجام دهید و محفظه  احتراق را چک کنید توجه داشته باشید قسمت ارور های پکیج تاچی برای تعمیرکاران تنظیم شده سعی کنید برای تعمیر پکیج تاچی با نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم تماس حاصل کنید.

ارور E4 پکیج تاچی اگر در مدار گرمایشی یا زمستانی پکیج را روشن کرده اید از باز بودن رادیاتورها اطمینان حاصل کنید و پمپ پکیج تاچی را بررسی کنید و حتما مدار رادیاتور ها و یا کویل داکت اسپلیت را شستشو دهید.

ارورE5 پکیج تاچی به معنی خرابی ترمیستور می باشد اهم ترمیستور را بررسی کنید در صورت سالم بودن برد کنترل مشکل دارد برای ثبت درخواست خدمات پکیج تاچی با نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم در تماس باشید.

ارور E6 پکیج تاچی به علت خرابی در دما سنسورهاست

ارورE6 پکیج تاچی خرابی سنسور ntc است برای تعمیر پکیج تاچی دلیل خرابی سنسور مهم است

خرابی سنسور ntc دلیل این ارور می باشد سنسور تاچی را تعویض نمایید و مجدد بررسی کنید.

ارور E8 پکیج تاچی

خرابی برد کنترل دلیل بیشتر ارور های پکیج تاچی می باشد در این ارور برد کنترل قابل تعمیر نیست برای مشاهده تخصصی ارورهای پکیج تاچی از قسمت ارور ها را مشاهده کنید.

 

 

نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم توانسته با بهره گیری از بهترین نیرو های تعمیرکار پکیج تاچی بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن تقدیم مشتریان عزیز در تمام نقاط قم کند . متخصصین ما با حداقل ۶ سال سابقه کاری و داررا بودن مدارک معتبر فنی و حرفه ای تعمیر پکیج تاچی را به طور کاملا تخصصی با ۶ ماه ضمانت تعمیر پکیج تاچی در قم انجام میدهند خدمات پکیج تاچی شامل : تعمیر پکیج تاچی ، سرویس پکیج تاچی ، تعمیر برد کنترل ، تعمیر پمپ سیرکوله ، رسوب زدایی ، مدارشویی رادیاتور ها، عیب یابی پکیج ، تعمیر مبدل ، تامین قطعات پکیج تاچی به صورت اعزام تعمیرکار پکیج تاچی و سرویسکار پکیج تاچی در محل شما عزیزان انجام می شود.

کد ارورهای پکیج تاچی در مدل اکو و اسمارت در تیپ C و D

ارور E1 در تیپ C و D: اختلال در روند تهویه دستگاه

ارور E2 در تیپ C و D: اشکال در سنسور آب مدار گرمایش

ارور E3 در تیپ C وD: مشکل در سنسور آب گرم مصرفی پکیج

ارور E4 در تیپ C وD: گرم شدن بیش از حد مبدل اصلی پکیج

ارور E5 در تیپ C وD: وجود مشکل در مدار شیر گاز برقی پکیج تاچی

ارور E6 در تیپ C وD: وجود مشکل در سیستم احتراق پکیج دیواری تاچی

ارور E9 در تیپ C وD: وجود مشکل در سیستم به علت ایجاد یخ زدگی در پکیج

راهکارهای رفع مشکلات پکیج تاچی

زبان اغلب دستگاه های مدرن امروزی جهت نشان دادن مشکلات درونی پیش آمده، نمایش کدهای خطا می باشد. پکیچ های تاچی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مانند بسیاری از سیستم های گرمایشی مدرن، اختلالات موجود را با نمایش کدهایی نمایش می دهند.در صورت مشاهده کدهای خطا از نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم جهت رفع مشکل کمک بگیرید.

تعمیرکار پکیج تاچی در یزدان شهر قم

عمده ترین خطاهای پکیج تاچی

 

کد خطای E1

این کد به معنای عدم تشکیل شعله و یا ثابت نماندن آن در پکیج می باشد. ارور E1 می تواند براساس عواملی چون وارد نشدن گاز به سیستم، نوسانات فشار گاز، عدم اتصال صحیح کابل ها، خرابی الکترود جرقه زن و یا سولفاته شدن آن، کثیفی شیرگاز و عدم عبور گاز از آن و قطعی اتصال الکترود جرقه زن یا شیرگاز ایجاد شود.

رفع این دسته از مشکلات پکیج تاچی با بررسی شیر گاز و نیز تعمیر تخصصی اتصلات ارتباطی با کمک  نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم امکان پذیر می باشد.

کد خطای E2

ارورهای E2 این ارورپکیج جهت نمایش گرم شدن بیش از حد مبدل دستگاه شکل می گیرند و براساس عللی همچون خرابی پمپ پکیج، از کارافتادن شیر سه راهه برقی، بسته بودن شیر مدار رفت و برگشت، خراب بودن فیوز حد و آلودگی های درونی نمایان می شود .

این مجموعه ایرادات سیستم گرمایشی پکیج تاچی در اغلب مواقع با تعمیر و یا تعویض پمپ از بین می رود، اما بررسی و تعویض شیر سه راهه برقی و شیر مدار رفت و برگشت نیز حائز اهمیت است. اکیدا توصیه می شود در صورت مشاهده ی این ارور با تعمیرکاران نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم تماس بگیرید و از هرگونه دستکاری و اقدام به تعمیر بپرهیزید.

کد خطای E3

این کد ارور پکیج تاچی مرتبط با سیستم تهویه ی فن می باشد و به دلایل خرابی و یا آلودگی آن به وجود آمده و نیازمند تعمیر و یا تعویض قطعات فن است، البته گاهی نیز ممکن است اختلالاتی در اتصالات برد مدار سبب عدم تهویه ی صحیح پکیج شود.

کد خطای E4

این خطا به معنای بروز نقص در عملکرد دستگاه به دلیل کمبود میزان آب دستگاه است و براساس عواملی چون وجود نشتی در سیستم، مسدود بودن لوله ها، کم بودن فشار آب و یا

 

مشکلات درونی برد پکیج به وجود می آید. جهت رفع این دسته از ایرادات سیستم گرمایشی پکیج تاچی با نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم تماس بگیرید.

کدهای خطا E5/E6/E7

این دسته از ارورها با خرابی حسگری با نامNTC  شکل می گیرد که وظیفه این سنسور تنظیم کردن دما می باشد و دمای تنظیم شده توسط کاربر را به برد منتقل می دهد. جهت رفع این مجموعه از خطاهای تاچی، سنسور NTC باید تعمیر و یا تعویض گردد، البته گاهی نیز مسیر سیم کشی سنسور به برد دچار خرابی شده و عملکرد دستگاه را مختل می کند.

تعمیرگاه پکیج تاچی در یزدان شهر قم

خطای E8

این خطا نشان دهنده ی اختلالات داخلی برد است. از آنجایی که در بیشتر مواقع جهت رفع  این مشکل نیاز به تعویض برد دستگاه احساس می شود، بهره گیری از تعمیرکار مجرب نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم حائز اهمیت است.

تعمیرات پکیج تاچی

به طور کلی پکیج تاچی دارای سیستمی پیچیده و حساس می باشد که ممکن است در طول عمر خود با رفع نکردن کدهای ارور برای کاربران خود دردسرساز شود. رفع کد ها خطا این پکیج ها نیازمند دانش و مهارت یک تعمیرکار مجرب می باشد، بنابراین توصیه می شود در صورت مشاهده ی هرگونه ارور با کارشناسان حرفه ای نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم تماس بگیرید.

هواگیری پکیج تاچی

هواگیری پکیج تاچی به 2 روش انجام می شود، روش ساده و روشی پیچیده.

 

 

در روش ساده بعد از گرفتن مشاوره رایگان از نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم و با دنبال گرفتن الگوهای مشخص ممکن است بتوانید به تنهایی این کار را انجام دهید.

در روش پیچیده تر، هواگیری پکیج تاچی ملزم به حساسیت های بیشتری است و شما به یک تکنسین احتیاج دارید تا از صرف هزینه های گزاف و دیدن هر گونه ضرر و زیان جلوگیری کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات کاملی را در خصوص کد خطاهای پکیج تاچی به همراه رفع کد خطا آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اما این نکته را به خاطر داشته باشید که هدف از ارائه این مطالب صرفا جهت اطلاع شما بود و اکیدا توصیه می کنیم که تعمیر پکیج را شخصا انجام نداده و از تکنسین آموزش دیده نمایندگی تعمیرپکیج تاچی دریزدان شهر قم در این امر کمک کنید.چرا که دستگاه پکیج با استفاده از گاز و برق کار می کند و دستکاری آن برای افراد ناآشنا با این سیستم می تواند خرابی های دیگری به دستگاه اضافه کند.

با پیدا کردن فرد مورد اعتماد و با تجربه در زمینه تعمیر پکیج هیچ نگران نباشید. زیرا همکاران ما در نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا24 ساعته در تمامی ایام هفته آماده خدمت رسانی به شما  می باشند.

 

 

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *