قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

 

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در هفت تیر قم

تاچی یکی از معتبرترین پکیج ها در بین برندهای ایرانی می باشد..تعمیر و سرویس پکیج تاچی در قم ، توسط نمایندگی تعمیرپکیج تاچی در هفت تیر قم  تمامی امور مربوط به تعمیرات و سرویس کامل پکیج تاچی جهت عیب یابی و رفع مشکلات برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.تعمیرکاران پکیج تاچی در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند.شما عزیزان می توانید برای درخواست تعمیرات پکیج تاچی همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در هفت تیر قم

تعمیرات پکیج تاچی در هفت تیر قم


تعمیر پکیج تاچی مدل اکو

برای تعمیر پکیج تاچی مدل اکو سعی کنید در ابتدا دفترچه‌ی مربوط به ارور‌های آن را بررسی کنید زیرا ارور‌های آن متفاوت می‌باشد. معمولا تعمیر پکیج تاچی مدل اکو از نظر قطعات مکانیکی تفاوتی با سایر پکیج‌ها ندارد؛ اگرچه قطعات مخصوص به خودش را دارد. البته در تعمیر برد پکیج تفئت هایی با سایر مدل هل دارد ولی برای شناسایی سایر مشکلات باید از معنی ارور‌های آن اطلاعاتی داشت. پکیج‌تاچی اکو معمولا از مدل‌های محبوب این برند می‌باشد و از زمان نصب، اگر درست و اصولی و توسط نمایندگی نصب شود، تا سالها نیازی به تعمیر پیدا نمی‌کند و چنانچه به تعمیر پکیج تاچی نیاز داشتید  تعمیر پکیج خود را به نمایندگی تعمیرپکیج تاچی در هفت تیر قم  بسپارید تا با اطمینان دیگر نیازی به هزینه‌ی اضافه نباشد.

تعمیر پکیج دیواری تاچی

تعمیر پکیج دیواری تاچی با نوع زمینی آن متفاوت است؛ زیرا نوع دیواری آن دارای دیگ نیست و از شعله و رادیاتور برای گرم کردن آب استفاده می‌کنند. تعمیر پکیج‌ دیواری تاچی همچنین بسته به نوع فن دار یا بدون فن آن به مهارت خود نیاز دارد. پکیج دیواری معمولا در فضاهای کوچک تر از ۳۰۰ متر مربع جوابگو است. بهترین کار برای درست کار کردن آن، نصب توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرپکیج تاچی در هفت تیر قم و همچنین نگهداری و سرویس کردن پکیج می‌باشد تا نیاز به تعمیر آن به حداقل برسد و طول عمرمفید آن بالا برود.

هواگیری پکیج تاچی

هواگیری پکیج تاچی به 2 روش انجام می شود، روش ساده و روشی پیچیده.

 

در روش ساده بعد از گرفتن مشاوره رایگان از تکنسین نمایندگی پکیج تاچی و با دنبال گرفتن الگوهای مشخص ممکن است بتوانید به تنهایی عمل هواگیری را انجام دهید.

در روش پیچیده تر، هواگیری پکیج تاچی نیاز به تخصص بیشتری است و شما به یک تکنسین احتیاج دارید تا از صرف هزینه های بالا و دیدن هر گونه ضرر و زیان جلوگیری کنید.

افت فشار آب پکیج تاچی

کم شدن فشار آب پکیج تاچی یکی از مشکلات رایجی است که برای این پکیج به وجود می آید کم شدن فشار آب پکیج تاچی بیشتر برای افرادی به وجود می‌آید که در آپارتمان ها زندگی می کند و در طبقات سوم یا چهارم آپارتمان ها سکونت دارند .افت فشار آب در پکیج تاچی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال کم شدن فشار آب گرم ممکن است به دلیل وجود  نشتی در مدار بسته پکیج و رادیاتور باشد و یا می تواند به دلیل باز گذاشتن شیر پرکن پکیج باشد.و همچنین یکی دیگر از دلایلی که می تواند موجب کم شدن فشار آب پکیج تاچی شود سوراخ بودن مبدل حرارتی در پکیج تاچی باشد. می توانید با نمایندگی تعمیرپکیج تاچی در هفت تیر قم تماس بگیرید تا با حضور متخصصان ما در محل این مشکل به طور دقیق تر بر بررسی شود.

ارورهای پکیج تاچی

ارورهای پکیج تاچی مدل اسمارت و اکو در تیپ A

ارور E1: این کد به معنا عدم تشکیل ن شعله یا ثابت نشدن شعله در پکیج است. در این شرایط یا گاز وارد سیستم نشده و یا سیم برق ایراد دارد.و همچنین امکان دارد جرقه زن خراب شده باشد یا سولفاته شده باشد که باید برررسی شود.  

ارور E2: این مورد از ارورهای پکیج تاچی، به معنا گرم شدن بیش از حد مبدل از دمای استاندارد در ترموستات حد دستگاه است. تیم نمایندگی تعمیرپکیج تاچی در هفت تیر قم برای رفع این ارور، پمپ و فیوز را تعمیر یا تعویض کرده و یا مدار بای پس را تمیز می کنند.

نمایندگی پکیج تاچی در هفت تیر قم

 

ارور E3: این خطا به این معنا ست که در روند تهویه پکیج اختلال به وجود آمده است. عواملی همچون خرابی پرشر سویچ فن، خرابی یا کثیفی فن پکیج ، گرفتگی مسیر دودکش، مسدود شدن پروانه فن و وجود اختلال در اتصالات برد مدار، باعث نمایش این کد خطا می شوند.

ارور E4: اگر در پکیج تاچی خود ارور E4 را مشاهده کردید، به این معناست که آب دستگاه کاهش پیدا کرده است. باید نشتی لوله ها و رادیاتورها را بررسی و برطرف کنید.

ارور E6:. این کد خطا به معنا وجود نقص در سنسور آب در مدار گرمایش است.در این صورت سنسور باید بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

ارور E7: نشان دهنده وجود نقص در حسگر سنسور آب گرم مصرفی می باشد. باید سنسور تعمیر و یا تعویض شود تا مشکل رفع شود.

ارورهای پکیج تاچی مدل اکو و اسمارت در تیپ B

ارور E1 در تیپ B: این کد خطا به معنا وجود اختلال در سیستم احتراق پکیج می باشد.

ارور E2 در تیپ B: این کد نشان دهنده وجود اختلال در سیستم تهویه دستگاه است. دودکش، فن و پرشر، از دسته قطعاتی هستند که در این شرایط نیاز به بررسی و ترمیم یا تعویض دارند .

سرویسکار پکیج تاچی در هفت تیر قم

 

ارور E3 در تیپ B: این کد خطا به معنی وجود نقص در سیستم تهویه فن است. در این حالت بعد از اتمام کار فن، پرشر فن قطع نمی شود و به کار خود ادامه می دهد. تعمیر پکیج تاچی در این شرایط باید با مهارت و دانش بالایی انجام شود.

ارور E4 در تیپ B: این خطا به معنی گرم شدن بیش از اندازه مبدل اصلی پکیج از دمای تعریف شده در ترموستات حد دستگاه است.پس در این صورت از نمایندگی تعمیرپکیج تاچی در هفت تیر قم کمک بگیرید.

ارور E5 در تیپ B: این کد خطا به معنی وجود نقص در سنسور ان تی سی آب سرد ورودی به دستگاه است. ممکن است سنسورها درست عمل نکنند و یا برد آسیب دیده باشد.

ارور E6 در تیپ B: اگر سنسور آب گرم مصرفی در تیپ B پکیج تاچی درست عمل نکند، این کد در دستگاه به نمایش در می آید.

ارور E7 در تیپ B: زمانی این کد نمایان می شود نشان دهنده وجود نقص در سنسور آب مدار گرمایش است.

ارورهای پکیج تاچی در تیپ C و D

ارور E1 در تیپ C و D: نقص در روند تهویه دستگاه.

ارور E2 در تیپ C و D: وجود اختلال در سنسور آب مدار گرمایش.

ارور E3 در تیپ C وD: وجود اختلال در سنسور آب گرم مصرفی.

ارور E4 در تیپ C وD: داغ شدن بیش از حد مبدل اصلی پکیج از دمای تعریف شده در ترموستات حد.

ارور E5 در تیپ C وD: وجود نقص در مدار شیر گاز برقی پکیج تاچی.

ارور E6 در تیپ C وD: وجود نقص در سیستم احتراق پکیج دیواری تاچی.

ارور E9 در تیپ C وD: وجود نفص در سیستم به علت ایجاد یخ زدگی در پکیج.

صدا دادن پکیج تاچی

 صدا دادن پکیج تاچی، یکی دیگر از مشکلات عمده پکیج ها است که احتمال دارد برای این پکیج نیز به وجود آید، صدا های رایجی مثل صدای پمپ پکیج تاچی، اما اصلا نگران نباشید بهترین تعمیر کاران پکیج در نمایندگی تعمیرپکیج تاچی در هفت تیر قم در کنار شما هستند که پکیج دیواری را به خوبی برای شما تعمیر کنند.   

 

نشت آب از پکیج تاچی

نشت کردن آب از پکیج تاچی می تواند دلایل زیادی داشته باشد مانند سوراخ شدن مبدل های حرارتی پاره شدن لوله و اتصالات درون دستگاه و یا خراب شدن شیر تخلیه دستگاه که البته باید متخصصین نمایندگی تعمیرپکیج تاچی در هفت تیر قم از نزدیک پکیج تاچی شما را بررسی کنند تا بتوانند راه حل مفید و کارآمدی را برای حل این مشکل ارائه دهند.

نصاب پکیج تاچی

نصب پکیج یک کار پیچیده است که نیاز به تخصص و تجربه دارد و باید نکات مهمی را در حین نصب پکیج تاچی رعایت کرد. اگر نصب پکیج به درستی صورت نگیرد علاوه بر خطرات ایمنی ای که ممکن است ایجاد کند می تواند باعث مشکلات زیر شود  :

·        کم شدن عمرمفید پکیج تاچی.

·        مصرف انرژی بیشتر پکیج تاچی.

·        برای نصب پکیج تاچی در قم کافی است با نمایندگی تعمیرپکیج تاچی در هفت تیر قم در تماس باشید تا نصاب باسابقه به محل شما اعزام کنیم.

دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در قم

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیرات پکیج تاچی در قم.

2 – تکنسین های دوره دیده وبا تجربه.
3 –
در حین تعمیر سعی بر تعمیر قطعات دارند و از تعویض اجتناب می کنند.
4 –
حداقل زمان برای اعزام شدن در منزل و شرکت شما طبق وقت تعیین شده شما
5 –
تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه .
6 –
ارائه ضمانت نامه و گارانتی قطعات تعویض شده.

7 –استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال.
8 –
سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات .

9- تعمیرات در محل

تعمیرکار مجاز پکیج تاچی در هفت تیر قم

 

دلایل رایج نیاز به تعمیر پکیج

به دلیل سختی آب در برخی از مناطق قم ، شاهد رسوب زیادی در پکیج‌های ساکنان این مناطق هستیم؛ به همین دلیل، استفاده از سختی‌گیر در این مناطق برای نیاز کمتر به تعمیر پکیج در قم مرسوم است. اگر تا به حال از سختی‌گیر استفاده نمی‌کردید، تعمیر کار پکیج پس از اعزام و هنگام ارائه خدمات، در صورتی که بخواهید، می‌تواند برای شما رسوب‌گیر نصب کند.

یکی دیگر از مشکلاتی که بیشترین درخواست تعمیرات پکیج در قم را به خود اختصاص می‌دهد، خرابی در مشعل یا اجزای برقی پکیج است. با توجه به گزارش متخصصان نمایندگی تعمیرپکیج تاچی در هفت تیر قم  فعال هستند، عمده دلایل نیاز به تعمیر پکیج در این شهر شامل:

·        بروز خرابی در سیستم برق پکیج.

·        خرابی برد پکیج..

·        مشکل در سیم کشی و الکتروپمپ آن

·        صدای زیاد در پکیج.

·        گرم نشدن رادیاتورها.

·        بالا بودن بیش از اندازه دمای پکیج.

 

 

مشاوره و تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *