قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در شهر قائم قم

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی با برخورداری از تکنسین ها و تکنسین های ، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری تاچی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به کاربران خود می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد نیرو ها نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درشهر قائم قم، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری تاچی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج تاچی برای کاربران تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در شهر قائم قم

دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در قم :

·        دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و باتجربه تعمیر پکیج تاچی .

·        تکنسین های دوره دیده در زمینه تعمیرات وو همچنین  تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند

·        سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض قطعات .

·        حداقل زمان برای اعزام در منزل و شرکت شما با توجه بر وقت تعیین شده شما.

·        تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در شهر قائم قم

·        ضمانت نامه و گارانتی قطعات تعویض شده توسط نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درشهر قائم قم .

·        استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال.

·        سرویس دهی وخدمات به طور شبانه روزی، حتی در ایام تعطیلات.

·        تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از محل خارج نمی شود).

تعمیرات پکیج تاچی در شهر قائم قم

لیست ارورهای پکیج دیواری تاچی در تیپ A

هر کدام از این نشانه ها وجود یک اختلال را به ما اطلاع می دهند که برخی از آنان به سادگی قابل رفع هستند و برخی دیگر هم به دست متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای قابل رفع است.

نمایش کد ارور E1 پکیج تاچی

مشکل در کم و زیاد بودن فشار گاز، شکسته شدن الکترود جرقه زن، کثیف بودن شیر گاز Sit845 و قطعی مدار خروجی گاز، اتصال پیدا کردن سیم برق شیر گاز، قطع شدن مدار الکترود جرقه زن در قسمت برد و در نهایت وارد نشدن اصولی گاز به دستگاه.

 نمایش کد ارور E2 پکیج تاچی

از دیگر ارور های پکیج تاچی می توان به بسته شدن شیر سیستم گرمایشی، گرفتگی در مدار رفت و برگشت، کثیف بودن و یا باز ماندن مدار بای پاس، خرابی پمپ، گرم شدن بیش از حد توان پکیج، قطع شدن سیم فیوز و یا اتصال برد اشاره کرد.

نمایش کد ارور E3 پکیج تاچی

ایراد اصلی کد خطای پکیج تاچی از تهویه هوا است که شامل مسدود شدن لوله تخلیه هوا، شکستگی کلید خروجی، شکستگی پروانه های فن، انسداد مسیر دود کش پکیج و قطع شدن اتصال برد مدار می شود. در این صورت جهت رفع مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درشهر قائم قم تماس بگیرید.

 نمایش کد ارور E4 پکیج تاچی

 

ارورهای پکیج تاچی با علامت E4 کم بودن آب را اعلام می کند و موارد شکسته شدن کلید فشار آب، ایراد و اشکال پمپ پکیج، فشار پایین آب، قطع شدن سیم مدار باید مورد بررسی قرار بگیرند که الکترو خدمات در این زمینه خدمات شایانی ارائه می دهد.

 نمایش کد ارور E6 پکیج تاچی

این کد نشان دهنده خبر از سنسور دمای آبگرم G12 دارد. قطع شدن سیم برد و یا سیم مدار و همچنین خراب بودن حسگر درجه آبگرم بهداشتی باید توسط متخصصان بررسی شوند.

 نمایش کد ارور E7 پکیج تاچی

این ارور پکیج تاچی نیز اختلالات سنسور دمای گرمایش G18 و قطع شدن اتصال برد را نشان می دهد.

انواع کد خطای پکیج تاچی مدل B

نمایش کد ارور E1 پکیج تاچی

تنظیم نبودن میزان فشار گاز، نرسیدن گاز به پکیج، قطع شدن کابل ارتباطی، خراب شدن و یا نقص میله یون حسگر از ارورهای پکیج تاچی می باشد.

 نمایش کد ارور E2 پکیج تاچی

تهویه دچار نقص شده و موجب انسداد مسیر دودکش، خراب شدن پرشر سوئیچ فن و یا خود فن و همچنین قطع شدن کابل ارتباطی شده است.برای رفع مشکل پکیج خود می توانید از نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درشهر قائم قم کمک بگیرید.

 نمایش کد ارور E3 پکیج تاچی

سنسور تهویه با مشکل مواجهه شده و خود را با کد خطای پکیج تاچی E3 نشان می دهد. قطع کابل ارتباطی، خراب شدن فن پرشر سوئیچ، به وجود آمدن مشکل ونتوری داخل زانو خروجی فن از دلایل آن است.

تعمیرکار مجاز پکیج تاچی در شهر قائم قم

نمایش کد ارور E4 پکیج تاچی

سوختن و یا ایراد پمپ دستگاه یا شیر برقی، معیوب بودن فیوز حد، مسدود گشتن شیر یا مدار رفت و برگشت رادیاتورها که در کل به علت گرم شدن بیش از حد ایجاد می گردند

نمایش کد ارور E5 پکیج تاچی

خراب شدن حسگر (NTC) و ایراد پیدا کردن آی سی برد کنترل از ارورهای پکیج تاچی که در نتیجه اختلال در سنسور دمای ورودی ایجاد می شود.

 نمایش کد ارور E6 پکیج تاچی

نشان دهنده اختلال در حسگر (NTC) دمای آب گرم و یا قطع شدن کابل ارتباطی می باشد. حسگر (NTC) دمای آب گرم بهداشتی G12 باید بررسی شود.

 نمایش کد ارور E7 پکیج تاچی

نشتن دهنده خرابی در حسگر (NTC) است دمای مدار گرمایش G18 خود را با کمک تعمیر کار حرفه ای نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درشهر قائم قم بررسی کنید.

نمایش کد ارور E8 پکیج تاچی

برد کنترل پکیج با مشکل مواجهه شده است، جهت تعمیر برد پکیج تاچی با تکنسین ما تماس بگیرید.

 نمایش کد ارور E9 پکیج تاچی 

ارورهای پکیج تاچی با نشان E9 نشان دهنده کمبود فشار آب، فشار آب بسیار کم و یا خیلی بالا، خراب شدن پمپ آب و افزایش فشار، مسدود شدن لوله مسی و یا خرابی مانومتر آب و قطعی در کابل ارتباطی دارند.

انواع کد خطای پکیج تاچی مدل ECO

نمایش کد ارور E1: اختلال در پرشر سوئیچ دود و یا مسدود شدن مسیر دودکش.

نمایش کد ارور E2 : نقص در سنسور گرمایشی.

نمایش کد ارور E3 : نقص در سنسور آب گرم بهداشتی.

نمایش کد ارور E4 : بالا رفتن دمای مدار گرمایش.

نمایش کد ارور E5 : اختلال در مدار شیر گاز.

نمایش کد ارور E6 : مشکل احتراق.

نمایش کد ارور E7 : اختلال در تشکیل شعله.

نمایش کد ارور E8: ایراد در فشار گاز.

نمایش کد ارور E9 : یخ زدگی در دستگاه.

نمایش کد ارور EC: نقص در برد الکتریکی.

نمایش کد ارور EP: کاهش میزان فشار آب در مدار گرمایش. در این صورت جهت رفع کد ارورها با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درشهر قائم قم تماس بگیرید.

تعمیرگاه مجاز پکیج تاچی در شهر قائم قم

مرکز تعمیر پکیج تاچی

پکیج تاچی هم مانند دیگر برندها دارای کارایی زیادی است و از فاکتورهای مهم و ضروریش سرویس های سالانه ی آن است که با به موقع انجام دادنش می توانید بر عمر مفید دستگاه دشما بیفزایید وهمچنین طرز استفاده و نگهداری از دستگاه هم بسیار مهم می باشد.

قطعات داخل پکیج ها به خاطر وجود سختی آب دچار رسوب می شوند که این رسوبات در عملکرد دستگاه تاثیر گذار است و مشکلات بسیاری را برای افراد مصرف کننده به وجود می آورد و اگر عمل رسوب زدایی دستگاه پکیج ها به موقع انجام نشود باعث شده که به قطعات دیگر دستگاه آسیب برساند و هزینه های بیشتری را در بر داشته باشد؛ شما می توانید تعمیر پکیج تاچی را به متخصصان نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درشهر قائم قم بسپارید.

مشکلات رایج در پکیج تاچی

کاربران پکیج‌های خانگی با ایرادات به وجود آمده حین استفاده از انواع پکیج آشنا هستند. بسیاری به جای تماس فوری با تعمیرکار ، به یادگیری برخی نکات ساده‌ می‌پردازند و نسبت به رفع اشکالات ابتدایی در پکیج اقدام می‌کنند. در ادامه برخی خطاهای رایج در حین کار با پکیج تاچی معرفی می‌گردد:

فشار کم

 فشار دیگ بخار کمتر از یک به معنای کاهش فشار است و این امرسبب می شود پکیج روشن نشود.. این مشکل با راهکاری ساده قابل حل خواهد بود اما بهتر است پیش از آن به بررسی رادیاتورها، لوله‌کشی ونیز شیر ایمنی برای یافتن نشتی بپردازید. در صورت عدم یافتن نشتی، در زیر پکیج شیر کوچکی تعبیه شده است که در صورت چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه‌های ساعت، فشار دستگاه افزایش خواهد یافت. صبر کنید تا این فشار به 5/1 نزدیک شودو در آخر شیر را در جهت معکوس بچرخانید.

انسداد یا یخ زدگی

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در شهر قائم قم

در صورت اسکان در مناطق سردسیر و بروز یخبندان، ممکن است پکیج از روشن شدن خودداری نماید. ممکن است دستگاه پکیج خارج از ساختمان نصب شده باشد و انسداد و یخ زدگی لوله‌ها به خاموش شدن دستگاه منجر شود. از یک کتری آب گرم برای کمک به گرم شدن دستگاه استفاده نمایید. در مرحله بعد می‌توانید محتوای لوله میعانات را تخلیه کنید. در صورت عدم رفع مشکل، توصیه می‌شود برای تعمیر پکیج تاچی در قم با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درشهر قائم قم  در ارتباط باشید.

گرم نشدن رادیاتورها

 ترموستات دستگاه دلیل بر روشن بودن سیستم گرمایش آن دارد اما آب به هیچ عنوان گرم نمی‌شود؛ این بدان معناست که رادیاتورها داغ نمی‌شوند. ئر این صورت بهتر است به بررسی عدم چشمک چراغ ترموستات برای کمبود باتری بپردازید. اگر مشکل را از باتری یافتید، به تعویض آن با مدل AA اقدام نمایید. ایراد به وجود آمده ربطی به پکیج ندارد؛ تکنسین نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درشهر قائم قم  پیشنهاد می کند تنظیمات آن را با شروع مجدد دستگاه راه اندازی کنید.

آب ولرم

 اگر آب مصرفی تنها به صورت ولرم در اختیار شما قرار‌ می‌گیرد و یا حین باز بودن شیر، آب داغ‌ می‌شود، ممکن است دریچه ترمیستور آب گرم معیوب شده باشد. بهترین گزینه تعویض این دریچه خواهد بود. این قطعه ارزان قیمت تلقی می‌شود؛ گرچه ممکن است با شستشو و تعویض واشر نیز مشکل حل شود. در این زمینه نیز استفاده از کمک متخصص ماهر نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درشهر قائم قم  برای تعمیر پکیج تاچی توصیه می شود.

خاموشی در حین استفاده

 این گزینه می‌تواند یکی از ایرادات شایع انواع پکیج گزارش شود. بروز مشکل در لوله دودکش و عدم هدایت مستقیم دود به خارج از ساختمان، سیستم امنیتی آن را فعال نموده و منجر به خاموش شدن پکیج با شنیدن صدای خفگی خواهد بود. از این رو لازم است تا نسبت به رفع انسداد ورودی هوا اقدام کنید و به برطرف نمودن خاک گرفتگی از روی شعله اقدام نمایید. راه حل اصولی، سرویس دستگاه پکیج عنوان می‌شود.

 

 

مشاوره و تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *