قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

 

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم

نمایندگی تاچی در قم به عنوان مرکز تعمیرات پکیج های تاچی آماده خدمت رسانی به کلیه مشتریان گرامی به صورت ۲۴ ساعته در هفته می باشد. نمایندگی ما با داشتن تجربه تعمیرات پکیج تاچی توانسته نیاز مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برساند در صورت نیاز به تعمیرات پکیج تاچی حتماً با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم تماس حاصل نمایید . سرویسکار و یا تعمیرکار پکیج تاچی قطعات لازم جهت تعمیرات را برای شما فراهم نماید.تا بتواند در فاصله زمانی کمی پکیج تاچی شما را تعمیر کند.

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم

لیست خطا یا error پکیج تاچی TACHI

ارور کدهای پکیج دیواری TACHI نوع A

ارورE1: اختلال در احتراق و یا تشکیل نشدن شعله .

کم بودن فشار گاز بیش از حد و یا زیاد بودن آن، نقص در اتصال سیم برق یا شیر گاز. شیر گاز قطع است، الکترود جرقه زن دچار مشکل است و یا در معرض حرارت نیست، در قسمت برد مدار الکتریکی جرقه می‌زند، مدار خروجی گاز قطع شده و یا شیر گاز سیت 845 مسدود شده است.

ارور E2: به معنا گرم شدن بیش از حد می باشد.

یکی از دلایل که ممکن است این خطا رخ دهد: فیوز حد معیوب شده و باعث ایجاد گرمای کاذب شده است، مدار بای کس کثیف و باز مانده است، ممکن است مدار رفت و برگشت یا شیر رادیاتورها بسته باشد، اتصال برد، پمپ دستگاه یا شیر برقی سوخته است.در این صورت باید از نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم کمک بگیرید.

 تعمیرات پکیج تاچی در بلوار امین قم

ارور E3: نشان دهنده این است که تهویه دچار نقص شده است.

ممکن است مسیر دودکش درون دیوار مسدود شده باشد، یا پمپ آب خراب شده باشد، فشار آب کم باشد، خراب بودن سوئیچ فن، اتصال برد مدار و یا قطع شدگی سیم مدار، شکستگی پروانه فن یا درگیر بودن آن با اشیا خارجی.

ارور E4: نشانه کم بودن فشار آب است.

ممکن است پمپ دستگاه خراب باشد، فشار آب خیلی کم باشد، کلید فشار آب شکسته باشد، برد مدار دارای اتصال باشد یا سیم مدار قطع شده باشد.

ارور E6: حسگر دمای آبگرم G12 دچار مشکل شده است.

این خطا به دلیل اتصال در سیم برد یا قطع شدن سیم مدار و یا شکسته بودن یا خرابی حسگر NTC درجه آب گرم بهداشتی رخ می‌دهد.در این صورت پکیج باید توسط نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم بررسی شود.

لیست ارور پکیج تاچی نوع B

کد ارور E1 نشانه مشکل در احتراق است.

کم یا زیاد بودن فشار گاز، قطع شدگی کابل ارتباطی، وارد نشدن گاز به دستگاه، میله یون حسگر خراب شده و یا در معرض حرارت نیست.

کد ارور E2 علامت وجود نقص در تهویه است.

خراب بودن پرشر سوئیچ فن، خراب بودن فن یا ضعیف بودن ولتاژ، قطع شدن کابل ارتباطی، مسدود بودن دودکش، متصل نبودن کنتاکت در لحظه استارت اولیه فن توسط پرشر سوئیچ فن.

کد ارور E3 نشان دهنده نقص در حسگر تهویه است.

خراب بودن پرشر سوئیچ فن، قطع شدن کابل ارتباطی، ونتوری رون زانو خروجی فن در اثر حرارت دچار تغییر نسبت به فرم اولیه خود شده است، عدم قطع کنتاکت زمانی که کارکرد فن توسط پرشر سوئیچ فن تمام می‌شود.

کد ارور E4 گرم شدن بیش از حد دشتگاه باعث نمایان شدن این کد می شود.

فیوز حد خراب شده است، بسته بودن شیریا مدار رفت و برگشت رادیاتورها، قطع بودن کابل ارتباطی، معیوب بودن پمپ دستگاه یا شیر برقی.

ارور E5 نشان می دهد که حسگر دمای ورودی نقص دارد.

در پکیج دو مبدله آی سی برد کنترل نقص دارد و یا در پکیج تک مبدله حسگر NTC G14 دچار خرابی شده است.برای رفع مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم تماس بگیرید.

ارور E6 سنسور NTC دمای آب گرم بهداشتی G12 خراب شده است.

قطع بودن کابل ارتباطی و یا خراب بودن حسگر NTC دمای مدار گرمایش.

کد ارور E8 برد کنترل دچار مشکل شده است.

ارور E9 فشار آب کم است.

پمپ آب خراب شده و فشار آب را بالا می‌برد، کابل ارتباطی قطع شده است، مانومتر آب خراب یا لوله مسی متصل به آن دچار گرفتگی شده است، فشار آب نوسان دارد.

کد ارور E7 نشان دهنده اینکه در سنسور دمای گرمایش G18 مشکل رخ داده است.

ممکن است سیم برد قطع و یا اتصال در برد به وجود آمده باشد و یا سنسور NTC حالت گرمایشی شکسته و دچار نقص شده باشد.در این صورت می توانید از نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم کمک بگیرید.

عیب یابی پکیج تاچی

عیب یابی و بررسی پکیج تاچی به دو روش صورت می‌گیرد:

1.     ارور خوانی که لیستی از ارورها را برای شما در قسمت قبل توضیح دادیم. اگر باز هم مشکلی داشته باشید می‌توانید از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

2.      از طریق کارکرد نحوه کارکرد پکیج

بیان اینکه پکیج در کدام قسمت به درستی کار می‌کند و در کدام قسمت مشکل دارد. و دوم اینکه پکیج به کدام مرحله می‌رسد مثلا اینکه آیا جرقه می‌زند، آیا فن روشن می‌شود و

عیب یابی پکیج تاچی مربوط به مشکلاتی همچون گرم نشدن آب، نقص در احتراق پکیچ تاچی، هواگیری، بیرون زدن شعله زیاد هنگام روشن کردن، افت فشار در پکیج، روشن نشدن و دلایلی هستند که باعث روی آوردن مشتریان و تماس با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم برای تعمیرات می‌باشد. در صورتیکه با این مشکلات مواجه شدید می‌توانید با تکنسین‌های  ما مشکلاتتان را رفع نمایید..

تعمیرکار مجاز پکیج تاچی در بلوار امین قم

تعمیر پکیج تاچی

شاید برای شما نیز پیش آمده که برای انتخاب یک تعمیرکارحرفه ای  سردرگم مانده و نمی‌دانید که باید خدمات تعمیر وسرویس پکیج خود را به چه کسی بسپارید. پکیج تاچی دارای قطعات منحصر به فرد و متفاوت با سایر دستگاه‌های مشابه در بازار است. پس تعمیرکار در زمینه تعمیر و سرویس آموزش‌های لازم را باید دیده باشد و دارای ویژگی‌های زیر باشد:

·        مسئولیت پذیر بودن تکنسین‌ها

·        وقت شناس بودن متخصص تعمیر پکیج تاچی

·        با تجربه و آموزش دیده بودن

·        ارائه خدمات به تمامی‌نقاط در هر ساعت شبانه روز

·        استفاده از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعه خراب

بنابراین باید دستگاه خود را به فردی دارای تجربه و مهارت نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم بسپارید.

سرویس پکیج تاچی  TACHI

سرویس پکیج معمولا باید به صورت سالیانه انجام شود. شاید بپرسید چرا سالیانه؟ این امر دلایلی دارد که به ذکر آن‌ها می‌پردازیم:

1. کارایی پکیج: با گذشت زمان و استفاده از پکیج کارایی پکیج به دلیل فرسودگی و گرفتگی قطعات کم خواهد شد. در سرویس پکیج تاچی به صورت سالیانه  تکنسین‌ها تمام اجزا و قطعات پکیج را بررسی  کرده و اگر به تمیز کردن و تعویض قطعات احتیاج باشد آن‌ها را انجام دهد.

2. ایمن بودن پکیج: اگر در کارایی پکیج اختلالی وجود داشته باشد ممکن است گاز سمی‌مونوکسید کربن تولید شود. این گاز بدون بو و بی رنگ و بی مزه است بنابراین اگر در کارایی پکیج نقصانی به وجود آید امکان تشخیص آن وجود ندارد به همین دلیل نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم نسبت به این امر بسیار حساس می‌باشد.

3. حصول اطمینان از پکیج: همه ما می‌دانیم که بعد از گذشت زمان و استفاده مداوم از لوازم مکانیکی، دچار استهلاک شده و ممکن است دچار خرابی شود. در فصل زمستان که استفاده و کارکرد و فشار روی پکیج نسبت به بقیه فصل ها بیشتر است امکان اختلال در کارکرد آن بیشتر خواهد بود. بنابراین برای جلوگیری از کار افتادن و عدم کارکرد پکیج باید از یک تکنسین که در این زمینه تخصص کافی دارد کمک بگیرید.

اما سرویس کار وظایفی متفاوت بر عهده دارد سرویس فقط به معنی رفع مشکل پیش آمده نیست بلکه باید تمامی‌قطعات و قسمت‌های مختلف پکیج را بررسی کند. همچنین باید توانایی تعمیر و راه اندازی مجدد قطعات تعمیر شده را نیز داشته باشد. همچنین یک ویژگی مهم این است که سرویس کار نباید همیشه به تعویض قطعات بپردازند بلکه در مرحله اول تعمیر قطعات را در نظر بگیرد.

آب مصرفی مناسب ولی سیستم گرمایش کار نمی‌کند.

دلایلی که ممکن است باعث ایجاد این اختلال شوند:
در پکیج‌های تک مبدل ممکن است پمپ دچار مشکل شده باشد.
در پکیج‌های تک مبدل ممکن است سوپاپ بای‌پس باز مانده یا به طور کامل بسته نشده باشد.
در پکیج‌های مجهز به دو مبدل حرارتی ممکن است شیر سه‌راهی دچار مشکل شده باشد.

پکیج دیواری انفجاری روشن می شود

دلایلی که باعث روشن شدن انفجاری پکیج تاچی می‌شوند:
فاصله الکترود جرقه‌زن و مشعل مناسب نیست.
فشار گاز کم یا بیش از حد معمول است.
دودکش پکیج دچار اختلال شده‌است.
به دلایل مختلفی عمل جرقه زدن ضعیف شده‌است.
سوراخ‌های مشعل در اطراف جرقه‌زن دچار انسداد شده‌است.

 فشار آب در مدار گرمایش کاهش پیدا می کند.

ممکن است به دلایل زیر این مشکل به وجود بیایید:

پکیج یا رادیاتورها دچار نشتی شده‌اند
شیر پرکن پکیج باز مانده‌است
مبدل حرارتی سوراخ شده‌است
منبع انبساط علت نشتیِ پکیچ تاچی

نشتی از پکیج از دسته مشکلاتی است که در صورت مشاهده‌، خیلی سریع باید برای تعمیر پکیج تاچی توسط نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم اقدام کنید. برای پیدا کردن نشتی پیش از هرچیز مبدل حرارتی، شیر اطمینان فشار، پمپ آب و اتصالات آن باید چک شوند.

نمایندگی پکیج تاچی در بلوار امین قم

 استشمام بوی گاز از پکیج تاچی

این مشکل بسیار خطرناک است و با ریست پکیج رفع نخواهد شد. برای تشخیص مشکل باید به قسمتی که لوله گاز به دستگاه وصل شده است کف بزنید، تا اگر نشتی وجود دارد آن را پیدا کنید. اما اگر بوی دود حس می‌کنید، ممکن است دودکش مسدود باشد یا اشتباه نصب شده باشد.در صورت نصب اشتباه جهت رفع مشکل با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در بلوار امین قم تماس بگیرید.

 سرد و گرم شدن آب پکیج

نوسانات فشار آب، خرابی پمپ ورودی، خرابی سنسور آب گرم، رسوب‌گرفتگی مبدل، خراب بودن فلوسوئیچ، فلومتر و پرشر می‌توانند دلایل این اتفاق باشند.

البته در این اختلال پیش از اقدام برای تعمیر پکیج تاچی مدل اکو و به ویژه مدل اسمارت، ارتفاع پکیج دچار نشتی یا سوراخ شده‌است

مشاوره و تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *