قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در آزادگان قم

پکیج‌های تاچی به عنوان یکی از سیستم‌های گرمایش و آب گرم در خانه‌ها و مکان‌های تجاری شناخته می‌شوند. این دستگاه‌های پیشرفته و با تکنولوژی مدرن، توانایی تأمین گرمای محیط  و آب گرم برای مصرف‌کنندگان را دارا می باشند. اما در طول عمر خود، ممکن است با مشکلات مواجهه شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.تعمیر انواع پکیج تاچی در منزل به صورت فوری و آنلاین توسط بهترین تعمیرکاران نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درآزادگان قم همه مدل پکیج تاچی در تمام مناطق قم بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیلات هستند.پ

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در آزادگان قم

مشکل روشن نشدن پکیج تاچی

در مواردی که پکیج تاچی روشن نمی شود باید مراحل زیر را انجام دهید؛ ابتدا گاز ورودی به پکیج را چک کنید که در بسیاری از موارد مشکل در این قسمت خواهد بود و اگر گاز ورودی مشکلی نداشت سپس شلنگ گاز را بررسی کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که هوا داخل لوله گاز نباشد و در آخر ممکن است فشار گاز بالا بوده که باید این فشار را تنظیم نمایید. در صورت نیاز هم می توانید از متخصصین مرکز نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درآزادگان قم برای رفع مشکلات پکیج خود استفاده نمایید.

تعمیرات پکیج تاچی در آزادگان قم

مشکل سرو صدای پکیج تاچی هنگام استفاده

سرو صدای پکیج یکی از نشانه های است که اطلاع می دهد پکیج تاچی نیاز به تعمیر دارد و با هواگیری پکیج و یا رسوب گیری (جرم گیری) پکیج می توانید مشکل سرو صدای پکیج را حل نمایید.

مشکل خاموش شدن مدام پکیج تاچی

مشکل خاموش شدن پکیج یکی از مشکلاتی است که احتمالات خرابی قسمت های مختلف پکیج را همراه خود دارد که اغلب با بررسی برد پکیج توسط متخصص نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درآزادگان قم این مشکل رفع می شود و در بعضی از موارد با تنظیم فشار آب یا گاز می توانید این مشکل را رفع نماید.

افزایش زیاد دمای آب خروجی پکیج

در صورت مواجهه شدن با بالا بودن دمای آب خروجی پکیج باید میزان گاز ورودی به پکیج و تنظیم بودن فشار اب را بررسی کنید  و همچنین گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب را در پکیج چک کنید.

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در آزادگان قم

مشکل انفجاری روشن شدن پکبج تاچی

برای تشخیص علت انفجاری روشن شدن پکیج باید موارد زیر را بررسی کنید:
میزان گاز ورودی به پکیج را تنظیم کنیدکه در بیشتر مواقع با تنظیم کردن گاز وردی به دستگاه این مشکل برطرف خواهد شد.
تنظیم کردن فاصله مشعل و الکترود جرقه زن الکتریکی که در برخی از مواقع این فاصله زیاد بود و برای روشن کردن پکیج گازی زیادتری نیاز بوده تا جرقه بتواند پکیج را روشن کند و در نتیجه این فاصله زیاد موجب انفجاری روشن شدن پکیج شما می شود.
علت دیگر خرابی سوراخ اطراف جرقه زن نیز می تواند باشد همچنین باید مسیر دود کش را بررسی نمایید زیرا در صورت مسدود بود و گرفتگی با این مشکل مواجه خواهید شد.در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درآزادگان قم تماس بگیرید.

ارور کدهای پکیج دیواری TACHI نوع A

ارورE1: دستگاه دچار نقص در احتراق شده و یا شعله تشکیل نمی‌شود.

کم بودن فشار گاز بیش از حد و یا زیاد بودن آن، نقص در اتصال سیم برق یا شیر گاز. شیر گاز قطع است، الکترود جرقه زن دچار مشکل است و یا در معرض حرارت نیست، در قسمت برد مدار الکتریکی جرقه می‌زند، مدار خروجی گاز قطع شده و یا شیر گاز سیت 845 کثیف شده و جرم گرفته است.

ارور E2: علت به وجود امدن این کد گرم شدن بیش از حد می باشد.

به یکی ازاین دلایل ممکن است این خطا رخ دهد: فیوز حد معیوب شده و باعث ایجاد گرمای کاذب شده است، مدار بای کس کثیف و باز مانده است، ممکن است مدار رفت و برگشت یا شیر رادیاتورها بسته باشد، اتصال برد، پمپ دستگاه یا شیر برقی سوخته است.

ارور E3: نشان دهنده این است که تهویه دچار مشکل شده است.

ممکن است مسیر دودکش درون دیوار گرفته شده باشد، یا پمپ آب خراب شده باشد، فشار آب کم باشد، خراب بودن سوئیچ فن، اتصال برد مدار و یا قطع شدگی سیم مدار، شکستگی پروانه فن یا درگیر بودن آن با اشیا خارجی.در این صورت جهت رفع مشکل با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درآزادگان قم تماس بگیرید. 

تعمیرکار پکیج تاچی در آزادگان قم

ارور E4: نشانه کم بودن فشار آب  می باشد.

ممکن است پمپ دستگاه خراب  شده باشد، فشار آب خیلی کم باشد، کلید فشار آب شکسته باشد، برد مدار دارای اتصال باشد یا سیم مدار قطع شده باشد.

ارور E6: حسگر دمای آبگرم G12 دچار مشکل شده است.

این خطا به دلیل اتصال در سیم برد یا قطع شدن سیم مدار و یا شکسته بودن یا خرابی حسگر NTC درجه آب گرم مصرفی رخ می‌دهد.

لیست ارور پکیج تاچی نوع B

کد ارور E1 نشانه اختلال در احتراق است.

کم یا زیاد بودن فشار گاز، قطع شدگی کابل ارتباطی، وارد نشدن گاز به دستگاه، میله یون حسگر معیوب و یا در معرض حرارت نیست.

کد ارور E2 علامت وجود مشکل در تهویه است.

خراب بودن بودن پرشر سوئیچ فن، خراب بودن فن یا ضعیف بودن ولتاژ، قطع شدن کابل ارتباطی، مسدود بودن دودکش، وصل نبودن کنتاکت در لحظه استارت اولیه فن توسط پرشر سوئیچ فن.

کد ارور E3 نشان دهنده مشکل درحسگر تهویه است.

خراب بودن پرشر سوئیچ فن، قطع شدن کابل ارتباطی، ونتوری رون زانو خروجی فن در اثر حرارت دچار تغییر نسبت به فرم اولیه خود شده است، قطع نشدن کنتاکت زمانی که کارکرد فن توسط پرشر سوئیچ فن تمام می‌شود.

کد ارور E4 به دلیل گرم شدن بیش از حد دستگاه دچار اختلال شده است.

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در آزادگان قم

فیوز حد خراب است، بسته بودن شیریا مدار رفت و برگشت رادیاتورها، قطع بودن کابل ارتباطی، معیوب بودن پمپ دستگاه یا شیر برقی.

ارور E5 به ما نشان می دهد که حسگر دمای ورودی مشکل دارد.

در پکیج دو مبدله آی سی برد کنترل مشکل دارد و یا در پکیج تک مبدله حسگر NTC G14 دچار نقص شده است.

ارور E6 نشان می دهد که سنسور NTC دمای آب گرم بهداشتی خراب شده است.

قطع بودن کابل ارتباطی و یا خراب بودن بودن حسگر NTC دمای مدار گرمایش.

کد E8 ارورنشان می دهد برد کنترل خراب شده است.

ارور E9 فشار آب کم است.

پمپ آب خراب شده و فشار آب را بالا می‌برد، کابل ارتباطی قطع شده است، مانومتر آب خراب یا لوله مسی متصل به آن دچار گرفتگی شده است، فشار آب نوسان دارد.

کد ارور E7 نشان دهنده اینکه در سنسور دمای گرمایش خرابی رخ داده است.

ممکن است سیم برد قطع و یا اتصال در برد به وجود آمده باشد و یا سنسور NTC حالت گرمایشی شکسته و یا دچار مشکل شده باشد.

تعمیرگاه پکیج تاچی در آزادگان قم

عیب یابی پکیج تاچی

عیب یابی پکیج تاچی به دو روش صورت می‌گیرد:

1.     ارور خوانی که لیستی از ارورها را برای شما در مطالب بالا ارائه دادیم. اگر باز هم مشکلی داشته باشید می‌توانید با  نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درآزادگان قم تماس بگیرید.

2.     از طریق کارکرد نحوه کارکرد پکیج بیان اینکه پکیج در کدام قسمت به درستی کار می‌کند و در کدام قسمت معیوب است. و دوم اینکه پکیج به کدام مرحله می‌رسد مثلا اینکه آیا جرقه می‌زند، آیا فن روشن می‌شود و

عیب یابی پکیج تاچی مربوط به مشکلاتی نظیر گرم نشدن آب، نقص در احتراق پکیچ تاچی، هواگیری، بیرون زدن شعله زیاد هنگام روشن کردن، افت فشار در پکیج، روشن نشدن و دلایلی هستند که باعث روی آوردن مشتریان و تماس با نمایندگی تاچی برای تعمیرات می‌باشد. در صورتیکه با این مشکلات مواجه شدید می‌توانید با تکنسین‌های نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درآزادگان قم مشکلاتتان را رفع نمایید.

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در آزادگان قم

رفع کدهای خطا پکیج تاچی

پکیج های تاچی در انواع مختلفی در بازار موجود است که هر کدام دارای کد خطای خاصی بوده و هر کد دلیل خاصی برای این ایراد دارد و برای رفع این ایراد بهتر است از یک متخصص کمک گرفته تا با توجه به شناختی که از ارورها دارند پکیج شما را به بهترین نحو تعمیر کنند. در صورتی که برای رفع ارورهای پکی تاچی به یک تعمیرکار نیاز داشتید نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درآزادگان قم آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز در ۲۴ ساعت شبانه روز در تمامی نقاط قم می باشند.

هزینه رفع کدهای خطا پکیج تاچی

رفع کدهای خطا پکیج تاچی دارای قیمت متفاوتی است و به راحتی قابل تشخیص نیست. برای تعیین قیمت باید ابتدا علت به وجود امدن کد خطا مشخص شود و سپس با توجه به کد ارور قیمت تعمیر آن مشخص می شود. جهت اطلاع از قیمت رفع کدهای خطا پکیج تاچی با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درآزادگان قم  تماس گرفته تا از هزینه های تعمیر آن مطلع شوید.

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در آزادگان قم

ویژگی های تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تاچی

متخصص و با تجربه

مسیولیت پذیر و وظیفه شناس

خوش قول و وقت شناس

مسلط به تمامی ارورهای پکیج

آماده خدمت رسانی در تمامی ساعات شبانه روز

استفاده از قطعات فابریکی

رفع عیب و تعمیر پکیج تاچی در محل شما

قطع شدن مداوم دودکش

دلیل: بسته بودن مسیر دودکش پکیج تاچی

راه حل: رفع گرفتگی دودکش و تعویض آن در صورت نیاز

عدم نمایش صحیح دمای آب

دلیل: احتمال خرابی NTC

راه حل: بررسی  ان تی سی و تعویض آن

یخ زدگی آب پکیج و جام شدن پمپ پکیج تاچی

دلایل: کارکرد نا درست سیستم ضد یخ زدگی و ضد گریپاژ

راه حل: بررسی این دو سیستم و انجام تعمیرات لازم

پایین بودن فشار آب

دلایل: کم بودن فشار آب مصرفی یا نشتی رادیاتورها، لوله کشی و اتصالات پکیج

راه حل: استفاده از پمپ آب خانگی برای افزایش فشار آب، گرفتن نشتی های موجود در سیستم

نمایندگی پکیج تاچی در آزادگان قم

زرد بودن شعله مشعل پکیج تاچی

دلایل: عدم مکش مناسب دودکش، نبود هوای کافی در محیط، کثیفی مشعل ها، عدم تناسب قطر مشعل با نوع گاز مصرفی، دوده داشتن دیگ و دودکش

راه حل: بررسی مسیر دودکش، تعبیه دریچه برای ورود و خروج هوا، کنترل قطر مشعل، تمیز کردن مشعل ها، دیگ و دودکش

برای تعمیر پکیج تاچی در قم کافی است با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی درآزادگان قم تماس بگیرید

 

مشاوره و تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *