نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان خدمات در محل | 025336645610_09191530656|

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان خدمات در محل | 025336645610_09191530656|

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان خدمات در محل

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان خدمات در محل

پکیچ چیست و نوع کار کردن با پکیج ایساتیس پردیسان قم اشناشویم:
از جمله مصارف پکیج  ایساتتیس گرم کردن خانه یا ساختمان های تجاری با استفاده از گرمایش از کف، رادیاتور، فن کوئل می باشد. همچنین آبگرم  پکیج ایساتیس  که با پکیج ایساتیسمصرفی واحد ج ها را نیز مهیا می کند .اگر بخواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید می توانید از ترکیب پکیج  ایساتیس و کویل آب گرم استفاده نمایید. بدین گونه گرمای بهتری با هزینه کمتری خواهید داشت.
نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان خدمات در محل

نحوه کارگرد پکیج در روز گرم پردیسان قم

در این حالت هنگامی پکیج شروع به فعالیت می کند که نیاز به آب گرم باشد، این عملیات به صورت اتوماتیک انجام می شود . هنگامی که شیر آب گرم باز می شود ، سنسور فشار ،مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود.این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود .مبدل حرارتی فورا آب گرم را تولید می کند.(در رابطه با پکیجهای مخزنی صادق نیست)

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان

صفحه نمایش وضعیت کاری را نمایش می دهد .کلید تابستانه زمستانه را فشار دهید تا علامت تابستانه( دکمه 3) ظاهر شود.در این حالت دستگاه در مورد تابستانه قرار می گیرد.

  • دکمه + و –  شماره 16 و 17 مربوط به آبگرم را جهت تنظیم دمای آّگرم مصرفی فشار دهید.
  • بعد از تنظیم ،دستگاه به طور خودکار تنیمات دلخواه را ذخیره می کند و صفحه نمایش دمای آبگرم را نمایش می دهد و دستگاه در مود تابستانه فعالیت خواهد کرد.
  • شیر آبگرم را باز نمایید ،پکیج روشن شده و در وضعیت آبگرم مصرفی کار می کند و علامت (6) بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. بابستن شیر آبگرم پکیج خاموش شده . در وضعیت آماده فرمان قرار می گیرد.

تنظیم دمای آبگرم مصرفی پکیج ایساتیس در قم

با فشار دادن دکمه + و – (شماره های 16 و 17)مربوط به دمای آبگرم مصرفی می توانید دمای خروجی آبگرم مصرفی را تنظیم کنید  این دما می تواند بین 600c ~ 30  تنظیم شود .

پکیج دارای عملکرد کامفورت آبگرم مصرفی است ،با فشار دادن همزمان کلید تابستانه زمستانه و کلید – مربوط به دمای گرمایش این وضعیت فعال شده و بروی صفحه نمایش علامت(7) ظاهر می شود. در این حالت محدوده دمای تنظیمی بین 450c~35 خواهد بود.

در صورت نیاز به خارج شدن از این فانکشن مجددا کلید تابستانه و زمستانه و کلید – مربوط به دمای گرمایشی را به طور همزمان فشار دهید.علامت 7 ناپدی می شود.

بعد از تنظیم دستگاه تغییرات را به طور خودکار ذخیره می نماید و صفحه نمایش دمای آبگرم خروجی را نمایش داده و دستگاه طبق تنظیمات ذخیره شده و به کار خود ادامه می دهد.

هرگاه دستگاه در مود زمستانه باشد اگر شیر آب گرم را باز کنید وضعیت پکیج ازحالت گرمایشی به آبگرم مصرفی تغییر خواهد کرد. و صفحه نمایش علامت 6 را نشان می دهد زمانی که شیر آبگرم مصرفی قطع شود وضعیت مدار آبگرم مصرفی به گرمایش تغییر می نماید.

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان

 

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان خدمات در محل

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج ایسایس در قم

نمای بیرونی پکیج ایساتیس با دو نوع دیگر تفاوت بسیار دارد. ابتدا شما را با نحوه روشن کردن پکیج آشنا می‌کنیم.

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان خدمات در محل

نحوه تبدیل حالت زمستانی به تابستانی پکیج ایساتیس قم

توجه داشته باشید که با تنظیم شیر پر‌کن فشار باید بین ۱ تا ۱٫۵ باشد. سپس دکمه POWER را فشار داده و رمز (۰۰۰۰) را وارد کنید. حال که پکیج شما روشن و آماده به کار است با زدن دکمه شماره ۷ MODE  پکیج را بر روی حالت تابستانه قرار دهید. حال پکیج در حال کار در حالت تابستانی است.

نحوه تبدیل حالت تابستانی به زمستانی در پکیج دیواری ایساتیس قم

تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج ایساتیس  در قم هم تفاوت چندانی با بوتان و ایران رادیاتور ندارد و این کار طبق همان مرحل انجام می‌شود. برای تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایساتیس هم باید:

ابتدا پکیج را خاموش کرده و اتصال برق و گاز را قطع کنید.
دودکش را کنترل کنید که مسدود نباشد.
فشار دستگاه را بررسی کرده و آن را تنظیم کنید. همانطور که گفته شد، فشار دستگاه شما باید بین ۱ تا ۱/۵ باشد. با استفاده از شیر پرکن؛ فشار را تنظیم کنید.
شیر آب‎‌های ورودی و خروجی رادیاتورها و پکیج را باز کنید.
سپس در این مرحله باید دستگاه را روی حالت زمستانی قرار دهید و استارت آن را بزنید. در صورتی که فن و پس از مدت کوتاهی مشعل آن روشن شد، پس دستگاه به درستی راه اندازی شده است.
رادیاتورها را بررسی کنید هم تمام قسمت‌های آنها گرم باشند و در صورت نیاز رادیاتورها را هواگیری کنید.
پس از اینکه دستگاه را هواگیری کردید در آخر دوباره فشار دستگاه را کنترل و تنظیم کنید و بدون هیچگونه استرسی از پکیج ایران رادیاتور خود استفاده کنید.
در نهایت پکیج ایساتیس شما روی حالت زمستانه فعال خواهد شد.

حال در مورد کارکرد پکیج  ایساتیس ذر قم از تابستان ب زمستان توضیح میدهیم

وظیفه پکیج آبگرم در فصل زمستان متفاوت است. چون علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدار های گرم کننده را نیز گرم نماید. در این سیستم اولویت با آب گرم مصرفی است. وقتی شیر آب گرم باز می شود. سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می نماید. اما این موقت است و با بسته شدن شیر آب گرم مدارآبگرم رادیاتور وصل می گردد. به این گونه همیشه آب گرم به صورت آنی در دسترس است.(در رابطه با پکیجهای مخزنی صادق نیست, در پکیجهای مخزنی همیشه آبگرم و شوفاژ در دسترس است)

تعمیرکار پکیج ایساتیس در پردیسان قم

به طور خلاصه پکیجها نسبت به موتورخانه ها از مزایای زیر برخوردار هستند :

– داشتن استقلال واحدها

– هزینه های مصرف انرژی کمتر

– عدم نیاز به فضای برزگ نظیر موتورخانه

– هزینه های تعمیر و نگهداری پایین نسبت به موتورخانه

اما در صورتی که تصمیم به جایگزین کردن موتورخانه قدیمی خود با پکیج را دارید اما قادر به جداسازی لوله های شوفاژ و آبگرم نیستید نیز ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم.

انواع پکیج دیواری و زمینی:

پکیج های گرمایشی براساس نوع سوخت مورد استفاده به چهار نوع تقسیم می شوند.

  • پکیج گازی (دیواری و زمینی بدون صدا)
  • پکیج گازوییلی (زمینی با امکان نصب در موتورخانه یا انباری بیرون از واحد مسکونی)
  • پکیج دوگانه سوز(زمینی با امکان نصب در موتورخانه یا انباری بیرون از واحد مسکونی)
  • پکیج برقی (دیواری و زمینی با قابلیت بی صدا بودن)

 تعمیرات انواع پکیج شوفاژایساتیس پردیسان قم

• زمینی • دیواری • دارای دودکش • دارای فن

سوخت پکیج چیست؟

سوخت‌های گازی که معمولا برای تامین انرژی حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از هیدروکربن‌های اشباع شده مانند متان (CH₄)، اتان (C2H6)، پروپان (C₃H8) و غیره تشکیل شده‌اند. در ایران از گاز طبیعی و گاز مایع جهت تولید انرژی استفاده می‌شود.

سوخت‌های گازی در حالت عادی به صورت گاز هستند. از مزایای این سوخت‌ها می‌توان به ارزان بودن آن‌ها در ایران نسبت به دیگر سوخت‌ها، سهولت شعله ور شدن، کنترل و بهینه‌سازی آسان احتراق و آلودگی کمتر اشاره کرد.

سیستم کنترل

در قلب بیشتر آبگرم‌کن‌های بدون مخزن (پکیج) یک واحد کنترل الکترونیکی (ECU) قرار دارد. واحد ECU همه کارکردهای آبگرم‌کن شامل کنترل دما، جرقه، جریان گاز و مدولاسیون را کنترل می‌کند. و همچنین مسئول ایمنی می‌باشد، با یک سنسور آتش و قطع کن خودکار گاز که هنگامی که مشکلی وجود دارد عمل می‌کند.

شروع کار

وقتی شما شیر آب را هرجای خانه باز می‌کنید، سنسور جریان آب که به ECU متصل است، جریان آب را تشخیص داده و پروسه‌ی گرم کردن آب شروع می‌شود. سنسورهای جدیدتر، حداقل جریان را هم تشخیص می‌دهند. بعضی مدل‌ها دارای فن احتراق هستند که هوا را برای پروسه‌ی احتراق به داخل می‌کشند. در همین زمان، ECU جریان گاز را باز و جرقه‌زن را روشن می‌کند. جرقه‌زن تا زمانی که سنسور شعله، آتش را تشخیص دهد، جرقه می‌زند. در مواقعی که مشعل در عرض چند ثانیه‌ی کم روشن نشود ECU جریان گاز را برای جلوگیری از انباشتگی ناامن گاز قطع می‌کند.

 علت گرم کردن و گرم نکرن بی از حددر ایساتیس پردیسان

مشعل گاز گرما را به مبدل حرارتی در عین عبور آب از آن اعمال می‌کند. به این خاطر که آب از یک مسیر مارپیچی عبور می‌کند، آب بیشترین گرمای ممکن را از دیواره‌های مبدل دریافت می‌کند.بعضی مدل‌ها یک مبدل حرارتی دومی دارند که برای پیش-گرم کردن آب که از گرمای ناشی از گازهای خروجی مشعل استفاده می‌کنند.

این نوع از آبگرم‌کن‌ها جریان پیوسته به عنوان یک مدل «پکیج» شناخته می‌شوند. مزیت آن‌ها بهره‌وری بالای انرژی آنها است، در عین حال دارای قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر هستند.

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان

کنترل دما

بیشتر پکیج‌ها دارای حداکثر دمای از پیش تنظیم شده در کارخانه هستند. این یک احتیاط ایمنی برای جلوگیری از حوادث است. ۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد برای مصارف خانگی متداول است.از آنجایی که جریان و دمای آب آب ورودی می‌تواند متفاوت باشد، ECU میزان گاز مشعل را با کم و زیاد کردن تنظیم و تعدیل می‌کند. این تعدیل میزان گاز و شدت شعله همان چیزی است که دمای آب را ثابت نگه می‌دارد. این کارکرد وابسته به دمای آب ورودی و آب خروجی از مبدل است.

تعمیرات پکیج ایساتیس در پردیسان قم

بعضی مدل‌ها دارای کنترلر دمایی هستند که به کاربر اجازه‌ی تنظیم دمای حداقل از پیش تنظیم شده‌ی کارخانه‌ای را می‌دهد. این کنترلرها می‌توانند یا روی خود پکیج باشند و یا دورتر از پکیج به صورت باسیم (مثلاً در آشپزخانه، اتاق یا حمام) به آن وصل شده باشند. حتی بعضی‌ها به صورت بی‌سیم بوده و دارای آپ‌های مخصوص که امکان کنترل با گوشی‌های هوشمند را می‌دهد.

 دلایل خرابی و روشن نشدن پکیج ایساتیس در قم

برای جرقه زدن فندک، به منظور روشن کردن گاز، واحد پکیج به برق خانه متصل می‌شود. همچنین بعضی پکیج‌ها دارای توربینی هستند که می‌تواند از جریان آب ورودی برق تولید کرده و استفاده کند. حتی بعضی پکیج‌ها از یک باتری استفاده می‌کنند.پکیج‌های دارای توربین یا باطری نسبت به مدل‌های دیگر این مزیت دارند که در مواقعی که برق قطع باشد می‌توانند کار کنند و شما آب گرم خواهید داشت.عیب پکیج‌های دارای توربین این است که از لحاظ ابعادی نسبت به مدل‌های برقی بزرگ‌تر و گران‌تر هستند.

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس پردیسان قم |خدمات در محل

چگونگی کار آبگرم‌کن گازی دیواری (پکیج)

وقتی شیر آب باز می‌شود آب سرد وارد آبگرم‌کن می‌شود.
جریان آب توسط سنسور تشخیص داده شده و مشعل روشن می‌شود تا آب را توسط مبدل حرارتی گرم کند.
آب از یک مسیر مارپیچی عبور داخل مبدل حرارتی عبور می‌کند تا بیشترین مقدار گرما را جذب کند.
یک واحد کنترل الکترونیکی گاز را تعدیل می‌کند تا دمای آب ثابت بماند.

مشاوره و تماس باما

 


Log out of this account

Leave a Reply

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها

    • 0
    • 17
    • 10
    • 31
    • 18
    • 1,545
    • 20,850
    • 79,745
    • 26,399