قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم

یکی از برند های پرطرفدار که هنگام خرید پکیج نظر هر خریداری را جلب می کند برند ایساتیس است . اما ممکن است گاهی با احتلال مواجه شود در این مقاله به برخی از مشکلات و ارور های پکیج ایساتیس خواهیم پرداخت با ما همراه باشید . همچنین شما عزیزان می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم تماس بگیرید .

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم

ارورهای پکیج ایساتیس

ارور E1

ارور E1 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که آب درون پکیج کاهش پیدا کرده باشد. برای رفع این ارور باید مبدل ها را بررسی کرده تا رسوب نگرفته باشد. رادیاتورها و لوله ها را چک کنید تا از عم وجود نشتی در پکیج مطمیٔن شوید . در صورتی که هیچ یک از موارد بالا مشکل نداشت، احتمالا ایراد از پرشر سویٔیج بوده و باید تعویض گردد . برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم تماس بگیرید .

تعمیرات پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم

ارور  E2

با نشان دادن این ارور در پکیج می توان پی به عدم تشکیل شعله برد . در صورت نمایش این ارور ابتدا گاز ساختمان را بررسی کنید تا افت پیدا نکرده باشد . سپس جرقه زن را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل آن را تعویض کنید . علاوه بر این یون تشخیص شعله سیستم را نیز بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد . در صورتی که تمامی موارد را بررسی کردید احتمالا الکترود جرقه زن برد خراب شده و باید تعویض شود .

ارور E3

ارور E3 نشان دهنده وجود مشکل در NTC حرارتی می باشد . جهت رفع این مشکل باید این قطعه تعویض گردد .

ارور

 

این ارور نشان دهنده وجود مشکل در NTC آب گرم مصرفی بوده که با تعویض این قطعه این ارور از بین می رود .

ارور E6

در صورت رخ دادن مشکل در سنسور دود این ارور نمایش داده می شود . در این شرایط پکیج خود به خود خاموش می شود و یا فن از کار می افتد . برای برطرف کردن این مشکل ابتدا مسیر دودکش را بررسی کنید تا مسدود نباشد . چنانچه مسیر دودکش ها را چک کردید و مشکلی دیده نشد احتمالا فن و یا اتصالات آن دچار اختلال شده و باید تعویض گردد .

ارور E7

ارور E7 زمانی نمایش نشان داده می شود که دمای آب مصرفی بیش از حد افزایش یافته باشد . یکی از علت های رخ دادن این مشکل گیرپاژ کردن پمپ و یا نیم سوز شدن آن می باشد و باید قبل از سوختن تعمیر گردد . از دلایل دیگر این مشکل خرابی ترموستات حد بوده که باید تعویض گردد .

ارور E8

این ارور زمانی بر روی پکیج نمایش داده می شود که ارتباطات درون برد دچار اختلال شده باشد . با توجه به حساس بودن و تخصصی بودن این مشکل حتما از یک تکنسین متخصص در این زمینه کمک بگیرید .

ارور E01

ارور E01  در صورت گرمای بیش از اندازه دستگاه بر روی صفحه نمایش داده می شود . در صورت بروز این مشکل لازم است ترموستات حد ، تخلیه هوای مسیر ، عملکرد پمپ و یا رله پمپ را هر کدام به صورت جداگانه بررسی کرده و مشکل را برطرف نمایید .

ارور E02

ارور E02 نشان دهنده افزایش بیش از حد دما در گرمایش رفت پکیج می باشد . برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید سیستم هواگیری شود و مبدل ها رسوب گیری گردند . چنانچه با انجام

سرویسکار مجاز پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم

مراحل گفته شده مشکل همچنان پا بر جا بود ، باید سنسور NTC را تعویض نمایید .

برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم تماس بگیرید .

ارور E03

این ارور با تغییر دمای آب گرم نمایش داده می شود . برای برطرف کردن این ارور مطابق با ارور E02  عمل کنید .

ارور E05

با نمایش ارور E05  به معنای این است که آب در مدار رفت و برگشت بالا رفته است . برای برطرف کردن این ارور باید سیستم را هواگیری کنید و اگر ارور رفع نشد ، شیر پر کن را باز کنید . اگر همچنان مشکل پا بر جا بود ، NTCها را بررسی نمایید .

E06

هنگامی که این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود به این معناست که دمای آب گرم برگشت زیاد شده باشد . برای برطرف کردن این ارور ابتدا سیستم را هواگیری نمایید و سپس NTC را بررسی کرده و در صورت پا برجا بودن مشکل را تعویض کنید .

ارور E10

با به وجد آمدن مشکل در سنسور فشار این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود . برای رفع این مشکل کابل های سنسور را چک کرده و چنانچه که مشکلی مشاهده نکردید ، سنسور را تعویض کنید . برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم تماس بگیرید .

ارور E11

مشاهده ارور E11 بر روی صفحه نمایش به معنای این است که فشار آب در مدار کم می باشد که با باز کردن شیر فشار این ارور رفع می شود .

تعمیرکار مجاز پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم

زیاد بودن فشار آب در مدار به علت آب گیری بیش از اندازه پکیج علت نمایش ارور E12

بر روی صفحه نمایش است . برای برطرف کردن این ارور مقداری از آب دستگاه را تخلیه کنید و در صورت از بین نرفتن این ارور ، شیر پرکن را بررسی نمایید .

ارور E13

ارور E13 با خرابی سنسور NTC بر روی صفحه نمایش داده می شود . برای برطرف کردن این ارور سیم های رابط سنسور را بررسی کنید و در صورتی که مشکلی نداشت سنسور را تعویض کنید .

ارور E14

این ارور هنگامی نمایش داده می شود که سنسور برگشت گرمایش دچار مشکل شده باشد . برای برطرف کردن این ارور این قطعه باید تعویض گردد .

ارور E15

ارور E15 نشان دهنده مشکل در سنسور آب مصرفی می باشد . برای رفع این ارور مطابق با ارور E13 عمل کنید .

ارور E21

این ارور بر روی صفحه نمایش با بروز مشکل در PBC که موجب خاموش شدن پکیج می گردد ، نشان داده می شود . برای رفع این مشکل باید این قطعه تعویض گردد .

ارور E31

ارور E31 نشان دهنده عدم تشکیل شعله می باشد. برای رفع این ایراد می بایست جرقه زن، شیر گاز، برد الکترونیکی و گاز مصرفی را هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید .

ارور E32

ارور E32 نشان دهنده پرش شعله است که یا به دلیل نوسانات گاز و یا به علت خرابی الکترود می باشد که باید تعویض شود .

ارور E41

این ارور با به وجود آمدن مشکل در سوییچ پرشر هوا نمایش داده می شود . که لازم است پرشر سویٔیچ را باز کنید تا این ارور از بین رود .

ارور E43

با نمایش ارور E43 می توان به تاخیر در بسته بودن پرشر سویٔیچ پی برد . برای رفع این ارور ابتدا پرشر سویٔیچ را بررسی و سپس فن را چک کنید .

ارور E50

این ارور زمانی نمایش داده می شود که اتصال کانکتور دچار مشکل شده باشد که باید اتصالات را بررسی نمایید .

ارور E60

با به وجود آمدن این مشکل در پمپ این ارور نمایش داده می شود که در این مواقع باید تمامی بخش های پمپ را مورد بررسی قرار دهید . برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم تماس بگیرید .

ارور E61

نمایش این ارور E61 نشانه ای از وجود مشکل در پمپ پکیج برد است که باید پمپ تعمیر شود .

ارور P02

این ارور نشان دهنده افزایش بیش از اندازه آب گرم گرمایش رفت دستگاه است که باید مطابق با ارور E02 آن را برطرف کرد .

ارور P03

این ارور با افزایش بیش از حد معمول آب گرم گرمایش برگشت نمایش داده می شود . برای رفع این ارور مطابق با ارور E02 عمل کنید .

ارور P21

این ارور نشان دهنده عدم تشکیل شعله می باشد و باید همچون ارور E30 آن را از بین ببرید .

تعمیرگاه مجاز پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم

ارور P23 ارور زمانی نمایش داده می شود که شعله در حین کار قطع شود در این مواقع باید الکترود را بررسی کنید و در صورت خرابی آن را تعویض نمایید .

برخی از مشکلات پکیج ایساتیس

·        از کار افتادن برد پکیج ایساتیس

اصلی ترین قسمت پکیج ایساتیس برد آن است که می‌توان از آن به عنوان مغز پکیج یاد کرد  به دلیل اینکه پکیج دستور کلی کارکرد خود را از آن می ‌گیرد .

چنانچه که دستگاه شما به هیچ عنوان کار نمی‌ کند باید بدانید که برد آن دچار مشکل شده است .

·        بالا و پایین شدن فشار ایساتیس

فشار پکیج ایساتیس توسط گیج فشار و بر حسب بار یا اتمسفر سنجیده می‌ شود . محدوده نرمال این فشار بین 0.7 الی 1.5 بار است . ولی گاهی اوقات ممکن است به علت خراب بودن یا بروز اختلال در عملکرد قطعات پکیج ، این فشار بالا یا پایین شود که در این شرایط به تعمیر پکیج ایساتیس نیاز خواهد بود .

·        صداهای غیر طبیعی از پکیج ایساتیس

صدا های غیر طبیعی که پکیج ایساتیس تولید می ‌کند می‌تواند به علت هوا گرفتن و یا رسوب گرفتن آن باشد .

علت اصلی که موجب بروز این مشکل می ‌شود هوا گرفتن پکیج ایساتیس می ‌باشد  ، که با هواگیری آن این مشکل برطرف خواهد شد .

در برخی مواقع نیز رسوب گرفتن قسمت ‌های مختلف پکیج سبب می ‌شود فشار آب کم شود و اجازه ندهد آب به درستی عبور کند و همین مسئله موجب بروز صدای زیاد در پکیج می ‌شود که در این مواقع برای رفع مشکل می ‌توانید رسوب گیری پکیج ایساتیس را انجام دهید .

·        تغییر رنگ شعله پکیج ایساتیس

تغییر رنگ شعله در پکیج ایساتیس ممکن است به علت کاهش آب داخل مدار گرمایش ، به دلیل نشتی یا وجود اختلال در منبع

 

انبساط رخ دهد . در این مواقع در صورت مشاهده تغییر رنگ شعله باید در سریع ‌ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر پکیج ایساتیس اقدام کنید .

·        گرفتگی دودکش پکیج ایساتیس

یکی از مشکلات خطرناکی که عیب یابی پکیج ایساتیس باید برای آن صورت گیرد گرفتگی دودکش پکیج ایساتیس می ‌باشد زیرا ممکن است ضررهای جانی و مالی جبران ناپذیری به جای بگذارد .

این مشکل اغلب در پکیج ‌های دیواری اتفاق می افتد که لازم است هر چند وقت یکبار سرویس پکیج برای آن‌ها انجام گیرد و لوله‌ های آن بررسی شده و در صورت گرفتگی ، لوله ها تخلیه شوند .

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم

تعمیرات پکیج کاری بسیار تخصصی است که تنها باید به افراد با تجربه در این زمینه سپرده شود . برخی اوقات افراد غیر حرفه ای می توانند خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد کنند . لذا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در امام زاده ابراهیم قم تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را کسب کنید .

 

 

تماس و مشاوره با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *