نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در قم

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در قم

آشنایی با کارخانه لباس شویی بوش
در سال 1886 روبرت بوش کارخانه بوش را در آلمان تاسیس نمود.شرکت بوش در زمینه لوازم خانگی، لوازم های ایمنی کارگاهی، قطعات اتومبیل، سخت و ساز و فناوری های صنعتی تولید و فعالیت داشته است. این شرکت از سال 1933 شروع به ساخت یخچال های بوش را کرد و کار خود را در حوزه لوازم خانگی گسترش داد.شرکت بوش اولین شرکتی بود که در سال 1958 موفق شد که یک ماشین لباسشویی کاملا اتوماتیک را تولید کند. با تولید این ماشین لباسشویی توانست اسم و رسم بیشتری در سراسر جهان پیدا کند و بیشتر شناخته شود.
شرکت بوش برای حمایت از بانوان خانواده هایی که جمعیتشان زیاد است شروع به تولید لوازم خانگی هایی نظیر مخلوط کن کرد و هدف از ساخت این وسیله آسان کردن و ساده تر نمودن کار های خانه بود. البته شرکت بوش در کنار تولیدات لوازم خانگی به تولید های خود در زمینه انژکتور ادامه داد. این شرکت از گذشته تا الان توانسته در صنعت خودرو نیز یکی از بهترین برند های دنیا باشد.
موسس این شرکت برای طراحی لوگوی بوش از رنگ های سیاه و سفید، قرمز، نقره ای و خاکستری استفاده کرد است که هر کدام از این رنگها یک معنا و مفهومی دارد که شعار شرکتش است. این رنگ ها به معنی پیچیدگی و پاکی، تعالی، مسئولیت، خلاقیت و برتری است.یکی از قابل شهود ترین دلیلی که شرکت بوش دارد و توانست محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کند است که محصولاتی را که تولید می کند کمترین مصرف انرژی را دارند.

چرا ماشین لباسشویی بوش باید بخریم؟
یکی از سوال هایی که در ذهن افراد می آید این است که اصلا چرا باید ماشین لباسشویی بوش را بخریم و به نسبت سایر برندها چرا از این برند استقبال بیشتری می شود؟ در پایین به تمام جوابهای سولات ذهنی شما پاسخ داده می شود.
طول عمر بالای ماشین لباسشویی های بوش
این شرکت در حین ساخت ماشین لباسشویی های خود از متریال های بسیار با کیفیت استفاده می کند به همین علت است که ماشین لباسشویی های بوش طول عمر بالاتری نسبت به سایر برند ها دارند د دیرتر از مابقی ماشین های لباسشویی به تعمیرات نیازمند می شوند.
صدای بسیار کم ماشین های لباسشویی بوش
ماشین های لباسشویی بوش به دلیل عایق بندی های درست و اصولی و به دلیل استفاده از مواد اولیه اصل جزء یکی از کم صدا ترین یا میشه به عبارتی گفت بی صدا ترین و بدون لرزش ترین ماشین های لباسشویی است. این مورد باعث می شود طرفدار زیادی پیدا کند چون افرادی که به دنبال خرید ماشین لباسشویی هستند برایشان این گزینه به شدت قابل اهمیت است.

تماس با کارشناس تعمیر

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در قم

مصرف انرژی پایین ماشین های لباسشویی بوش
همان طور که در قبل هم به این موضوع اشاره کردیم کلا برند بوش به دلیل کم مصرف بودنش است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ماشین های لباسشویی بوش هم در این مورد همینطور هستند و بسیار مصرف انرژی آنها پایین است و یکی از محصولاتی هستند که کمترین مصرف برق و آب را دارند.

ماشین لباسشویی های بوش دارای چه امکاناتی هستند؟
زمانی که مصرف کننده به دنبال محصول مورد نظر خود برای خرید می گردد یکی از سولاتی که دنبال جوابش است این می باشد که ماشین لباسشویی مورد نظرش چه امکاناتی دارد. این موضوع به اندازه کیفیت محصول مهم است. در گذشته ماشین های لباسشویی اکثرا مانند هم بودند و فرق آنچنانی با هم نداشتند اما در حال حاضر برندهای زیادی در کشور در حال فعالیت اند و هر کدام محصول متفاوتی را تولید می نمایند. در ادامه این موضوع به امکانات ماشین لباسشویی بوش می پردازیم.
امکانات ماشین های لباسشویی بوش
ماشین های لباسشویی بوش در دو مدل تسمه دار و بدون تسمه موجود می باشد.
طول عمر ماشین لباسشویی های بوش بسیار بالا است.
طراحی ماشین لباسشویی بوش بسیار زیبا و متنوع است.
در هنگام کار بصورت بی صدا و بدون لرزش عمل می کنند.
در ماشین لباسشویی های بوش قطعات با کیفیتی به کار رفته است که این موضوع باعث می شود امکان خرابی د آنها خیلی پایین باشد.
برنامه های متنوع و زیادی برای شستن لباس در این ماشین های لباسشویی است که باعث می شود هر لباس طبق برنامه مناسب خودش شسته شود و در این صورت آسیبی به لباس وارد نمی شود.
مزایا و معایب ماشین لباسشویی های بوش از زبان مصرف کنندگان این کالا
اگر می خواهید قبل از خرید ماشین لباسشویی های بوش از مزایا و معایب این دستگاه آگاه باشید بخش زیر را حتما مطالعه کنید تا بتوانید انتخاب راحت تری برای انتخاب محصول در خریدتان را داشته باشید.
مزایای ماشین های لباسشویی بوش
طول عمر بالای این محصول
بیصدا و بدون لرزش کار کردن
صرفه جویی در مصرف آب و برق
استفاده از آب گرم ماشین لباسشویی برای شستشوی
برنامه های زیاد برای شستشوی البسه
کیفیت بالای محصول و ظاهر زیبای آن

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در قم

معایب ماشین های لباسشویی بوش
تنها مشکل که ماشین های لباسشویی بوش خدمات پس از فروش این محصول می باشد که به علت تحریم های موجود در ایران این محصول دارای خدمات پس از فروش کمرنگ تری است.
نحوه ی شناسایی لباسشویی بوش اصل از نمونه های تقلبی آن در بازار
چون اجناس چینی و تقلبی به بازار ایران ورود پیدا کرده اند تشخیص اجناس اصل از تقلبی آن کمی مشکل است که این مورد در میان اجناس محصولات بوش از جمله ماشین لباسشویی بوش نیز وجود دارد، ولی برای تشخیص لباسشویی بوش اصل از لباسشویی بوش تقلبی چه راهکارهایی وجود دارد؟
اطمینان حاصل فرمایید فروشگاهی که برای خرید به آن مراجعه میکنین جزء فروشگاه های مجاز باشد.
از وب سایت رسمی بوش استفاده کنید و مدل انتخابی خود را در وب سایت جستجو نمایید.
میتوانید شماره سریال درج شده روی بسته بندی دستگاه را با شماره سریال نوشته شده ای که روی بدنه دستگاه است تطبیق دهید.
از خرید کردن ماشین لباسشویی بوش بدون داشتن کارتن خودداری فرمایید.
لباسشویی بوش را با کدامین محصول در داخل و همچنین خارج کشور میتوان مقایسه کرد؟
اگر به دنبال  بررسی کیفیت لباسشویی بوش هستیم  باید به دنبال پاسخ این سوال باشیم که لباسشویی بوش می تواند با کدام یک از برندها و محصولات در داخل و خارج از کشور رقابت کند؟ به عنوان رقیبان سرسخت خارجی لباسشویی بوش می توان به لباسشویی های سامسونگ، لباسشویی الجی ، لباسشویی های بکو، لباسشویی کنوود و لباسشویی دوو اشاره و نام برد . و همچنین رقیبان ایرانی لباسشویی بوش را می توان به لباسشویی های پاکشوما و ماشین لباسشویی جی پلاس که جزو تولیدات داخلی هستند متصور شد .
بهترین لباسشویی های بوش کدامین هستند؟
لباسشویی های بوش درمدل ها و قیمت های بسیار مختلفی در بازار ایران موجود است که در این بخش برای تسهیل در کار شما می خواهیم بهترین لباسشویی های بوش معرفی نماییم.
معرفی لباسشویی بوش سری 8 مدل 3256
ظرفیت این مدل از ماشین های لباسشویی های بوش 9 کیلو گرم است که طرفداران زیادی دارد، از جمله ویژگی های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
ظرفیت دیگ کاملا استیل 9 کیلوگرم
رتبه مصرف انرژی با گرید A+++
برنامه شستشو متنوع و مختلف
دارا بودن فناوری Speed Perfect و Eco Perfect برای شستشوی لباس ها در حداقل ترین زمان ممکن
میزان صدای کم 48 دسی بل

معرفی ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوش مدل 324D
یکی دیگر از ماشین لباسشویی های با کیفیت بوش ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوش است که دارای ویژگی های خوب به شرح ذیل می باشد :
ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی 8 کیلوگرم است
دارای سیستم مجهز به Vario Trommel
دارای رتبه انرژی A+++
دارا بودن به Anti Vibration Design
بهره گیری از فناوری مجهز به Aquastop
دارای کلید مجهز به Active Water Plus

معرفی ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش مدل 20170GC
مدل ارزان تر ماشین های لباسشویی بوش مدل های ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش است، از جمله ویژگی های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
دارا بودن ظرفیت دیگ 7 کیلوگرمی
کلید مجهز به Vario Perfect
کلید مجهز به Unbalanced load detection
کلید مجهز به Foam Detection
کلید مجهز به Multiple Water Protection

معرفی ماشین لباسشویی بوش مدل BOSCH WKD28540EU
این مدل از ماشین های لباسشویی بوش توکار بوده و جزء گران ترین ماشین های لباسشویی بوش است و با ظرفیت 6 کیلوگرم ویژگی های و خصوصیات زیر را دارد:
دارایی از ظرفیت دیگ 6 کیلوگرم
رتبه مصرف انرژی A
دکمه مجهز به Active water برای صرفه جویی در مصرف حداقل آب
مجهز بودن تکنولوژی و برنامه خشک کن لباسشویی معمولی و قوی
دارا بودن صفحه پنل لمسی
دارای 14 برنامه شستشو مختلف و متنوع

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در قم

دارا بودن سنسور تشخیص کف
چیزی که موفق شده تا ماشین لباسشویی بوش را در مقایسه با سایر ماشین های لباسشویی موجود در بازار ایران متمایز کند شستشو و پاکیزگی بدون ایراد و محافظت از الیاف البسه می باشد، انواع ماشین های لباسشویی بوش با مصرف کم انرژی توانسته با قیمت های خوب نسبت به عملکرد مورد قبول محصولات ، نیاز های خانواده ها را در سراسر جهان به خوبی برطرف سازد و دغدغه های احتمالی در رابطه با پاکیزگی لباس ها را مرتفع کند .

طراحی های متنوع ماشین های لباسشویی بوش
ماشین های لباسشویی بوش از ابتدای ورود به بازار تا به اکنون با طراحی های مهندسی وبه روز خود توانسته تنوع برنامه های موجود در شستشوی البسه را افزایش و به اشخاصی که از این ماشین های لباسشویی استفاده می کنند این حق انتخاب داشتن را دهد که نوع برنامه شستشویی را به صورت دلخواه انتخاب کنند، اما باید نظر گرفت که در تمامی این برنامه ها مهم پاکیزگی و حفظ کردن ظرافت و بافت پارچه ی لباس ها است و در آینده نیز این اهداف نیز برای لباسشویی های بوش باقی خواهد ماند .
ماشین لباسشویی بوش متناسب برای منزل شما
یک ماشین لباسشویی خوب علاوه بر عملکرد درست در شستشو احتیاج است تمامی نیازهای افراد را به راحتی تامین کند . امروزه مشغله های زندگی اشخاص به قدری افزایش پیدا کرده است که مسئله ی صرفه جویی درتایم می تواند عاملی مورد توجه برای انجام کارهای روزانه باشد در نتیجه شرکت بوش تصمیم گرفت تا با سرعت دادن به شستشو و رفع مشکل لرزش و صدا در این ماشین های لباسشویی زندگی را برای افراد ساده تر نماید .

چرا ماشین لباسشویی بوش را انتخاب می کنیم؟
به دلیل مهندسی و طراحی ماشین های لباسشویی بوش که استفاده از آن برای اشخاص مختلف بسیار سهل و راحت است و طراحی خوب و منحصر به فرد و زیبای این برند را به نسبت برندهای دیگر در بازار دوست داشتنی کرده ، این برند سال های زیادی است که توانسته رضایت مشتریان خود را با کالاها و محصولات خود با فناوری های روز جلب کند.
نقش اساسی ماشین لباسشویی در زندگی ما
استفاده از لباس های تمیز میتواند برشخصیت و روحیه افراد تاثیر مستقیم گذارد در نتیجه هیچ چیز جز انتخاب یک ماشین لباسشویی با کیفیت نمی تواند به فرد این کمک را کند تا تصویری زیبا و خوب از خود برای دیگران به جای گذارد و لذا احساس رضایت از آنچه پوشیده را داشته باشد، ماشین لباسشویی بوش با سابقه ای مشخص و فوق العاده سال هاست که توانسته محبوبیت خود را بین خانواده ها حفظ نماید.
فناوری Pre-Wash در ماشین لباسشویی های بوش
یکی از حائز اهمیت ترین قابلیت که در ماشین های لباسشویی pre-wash بوش مورد اسقبال قرار گرفته است در مورد لباس هایی است که روی آنها کثیفی زیادی باشد که لازم است اول یک شستشوی خاصی صورت بگیرد تا آن کثیفی در ابتدا از روی لباس پاک شود و سپس عملیات شستشوی اصلی صورت بگیرد. این فناوری به افراد در شستن لباس ها خیلی کمک کرده است تا دیگر زمان زیادی برای شستشوی یک لباس بسیار کثیف گذاشته نشود. ماشین لباسشویی های بوش همه شان از این قابلیت برخوردار هستند.
قیمت ماشین لباسشویی های بوش
ماشین های لباسشویی بوش به نسبت کیفیتی که دارند و مزایایی که از آن بهره مند هستند قیمت قابل قبولی دارند. اگر قیمت این ماشین های لباسشویی مقداری به نسبت قیمت سایر ماشین های لباسشویی موجود در بازار بالاتر باشند به دلیل کیفیت بالایی که برخوردارند و برنامه های کامل برای شستشو که در آن موجود است قابل هضم می باشد، زیرا برای یکبار آن مبلغ پرداخت می شود و ماشین لباسشویی خریداری می شود اما سالهای طولانی از آن استفاده می شود.

تماس باما

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *