قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی آزادگان قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی آزادگان قم

به‌طور کل باید گفت که ماشین‌های لباسشویی در زندگی امروز به یکی از تجهیزات رایج و پرکاربرد تبدیل‌شده است. به این موضوع دقت داشته باشید که استفاده کردن بیش‌ازحد از این دستگاه می‌تواند سبب بروز ایراداتی در کارکرد آن شود. هنگامی‌که به این مشکلات اهمیت داده نشود ممکن است آسیب‌های فراوانی به لوازم و قطعات آن وارد شود. با این کار شما هزینه‌های زیادی را برای تعمیر لباسشویی بر وارد خواهید کرد. بیشتر مشکلاتی که برای لباسشویی رخ‌داده شده کاملاً تخصصی هستند. برای شناسایی قسمت معیوب شده و برطرف کردن آن باید از افراد خبره و متخصص در این زمینه کمک گرفته شود. برای برطرف کردن ایرادات و مشکلات ماشین لباسشویی خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال‌جی آزادگان قم تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی آزادگان قم

خوب شسته نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی ال‌جی

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد هنگامی‌که لباس‌ها را از لباسشویی درمی‌آورید، بوی خوبی نداشته باشد. حتی ممکن است به‌طور مؤثری لباس‌ها را تمیز نشسته باشد. در چنین مواقعی نیازی به نگرانی نخواهد بود. برطرف کردن این مشکل بسیار آسان خواهد بود.. برای برطرف کردن ایرادات و مشکلات ماشین لباسشویی خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال‌جی آزادگان قم تماس بگیرید.

تعمیرات لباسشویی ال جی در محل آزادگان قم

علت عدم شستشوی مؤثر در لباسشویی‌های ال‌جی

علت اول به مقدار لازم از مواد شوینده استفاده کنید: هنگامی‌که متوجه شدید مقداری از مواد شوینده روی لباس باقی‌مانده است، احتمالاً بیشتر از میزان لازم از مواد شوینده استفاده کرده‌اید. به شما عزیزان. توصیه می‌کنیم دستورالعمل‌های روی بسته‌های مواد شوینده لباسشویی را به‌دقت مطالعه کنید. باید طبق دستور عمل‌های داده‌شده عمل کنید. دقت داشته باشید که اگر لباس‌های شما زیاد کثیف نبودند در این مواقع باید میزان شوینده را کم کنید.

علت دوم از مواد شوینده HE استفاده کنید: هنگامی‌که از لباسشویی‌های با عملکرد بالا استفاده می‌کنید. در این شرایط باید به دنبال شوینده‌ای باشید تأییدیه HE را دارا باشد. این مواد شوینده‌ها کف اضافی تولید نخواهند کرد که در لباسشویی ته‌نشین شود.

علت سوم شوینده را در جای اشتباهی می‌ریزید: هنگامی‌که شوینده و نرم‌کننده‌ها را در مخزن اشتباهی ریخته شود. این کار باعث می‌شود به‌کلی مراحل شستشو را مغشوش خواهید کرد.. برای برطرف کردن ایرادات و مشکلات ماشین لباسشویی خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال‌جی آزادگان قم تماس بگیرید.

 

تخلیه نکردن ماشین لباسشویی‌های ال‌جی و تعمیر آن

به علت تخلیه نشدن آب کثیف نتوانستید شستشوی لباس‌های خود را تمام کنید نیاز نیست نگران باشید. این مشکل خیلی وقت‌گیر و آزاردهنده خواهد بود اما با انجام این چند نکته دیگر با این مشکل مواجه نخواهید شد.

علت اول پمپ تخلیه: اولین مرحله باید پمپ تخلیه را چک کنید. هنگامی‌که پمپ تخلیه مسدود شده باشد آب نمی‌تواند از لباسشویی شما خارج شود و نشتی پیدا خواهد کرد. برای حل این مشکل مقداری آب گرم داخل دیگ لباسشویی بریزید و اجازه دهید لباسشویی به مدت ده دقیقه یا بیشتر کار کند. بعد از گذشت این مرحله امتحان کنید که آیا آب تخلیه می‌شود یا نه. در مرحله بعدی باید تمام گرفتگی‌ها و انسدادهای پمپ تخلیه را تمیز کنید. ممکن است مواردی مانند صابون و مو و همچنین پرز لباس و دیگر موارد می‌تواند مسیر تخلیه را مسدود کرده باشد. هنگامی‌که ایراد از خود پمپ تخلیه باشد باید تعمیر شود و یا اینکه با یک قطعه جدید تعویض شود.

تعمیرکار لباسشویی ال جی آزادگان قم

علت دوم گرفتگی شلنگ تخلیه: اگر می‌خواهید لباسشویی ال‌جی شما به‌خوبی همیشه کار کند باید شلنگ‌ها و اتصالات را به‌طور مرتب تمیز کنید. همچنین باید مطمئن باشید که آب از آن‌ها عبور خواهد کرد.

علت سوم خراب بودن سوئیچ درب: سوئیچ درب وظیفه‌ی باز و بسته بودن درب لباسشویی ال‌جی را تشخیص می‌دهد. هنگامی‌که لباسشویی به علت اخطار سوئیچ تشخیص داده شود که درب باز است از تخلیه آب جلوگیری خواهد کرد. شما می‌توانید با استفاده از مولتی متر سلامت سوئیچ درب را ارزیابی کنید. سوئیچ درب هنگامی‌که نیاز باشد باید تعویض شود.

علت چهارم تمیز کردن فیلترها: باید گفت که فیلترهای تخلیه برای جلوگیری از راه یافتن اجسام خواهد شد؛ مانند سکه و سنجاق و همچنین پرز و دیگر موارد به مسیر تخلیه و پمپ تخلیه هدایت می‌شوند. هنگامی‌که پر شدن یا خرابی فیلترها رخ می‌دهد شستشوی شما مؤثر نخواهد بود. در این شرایط لباسشویی تخلیه نخواهد

شد.. برای برطرف کردن ایرادات و مشکلات ماشین لباسشویی خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال‌جی آزادگان قم تماس بگیرید.

 

در لباسشویی‌های ال‌جی علت نچرخیدن چیست؟

ممکن است لباسشویی‌های ال‌جی با مشکلات گوناگونی روبه‌رو شده باشد. می‌توان گفت که نچرخیدن درام هم یکی از آن مشکل‌ها خواهد بود. دلایل متداول نچرخیدن درام پاره شدن تسمه یا خراب شدن موتور هر دو مورد سبب بروز این مشکل خواهند شد. می‌توان گفت که مشکل اول به‌راحتی برطرف می‌شود. اما مورد دوم نیاز به رسیدگی حرفه‌ای خواهد داشت. لباسشویی شما ممکن است به علت یک مورد جزئی سبب مشکل بزرگی را تجربه کند. به‌طور مثال هنگامی‌که برق به میزان کافی به دستگاه نرسد ممکن است کارکرد چرخش لباسشویی به‌هم‌ریختگی شود.. برای برطرف کردن ایرادات و مشکلات ماشین لباسشویی خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال‌جی آزادگان قم تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی آزادگان قم

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی ال‌جی

هنگامی‌که لباسشویی ال‌جی‌تان روشن نمی‌شود باید منشأ تغذیه دستگاه را چک کنید.

علت‌های روشن نشدن ماشین لباسشویی ال‌جی به‌طور خلاصه بیان‌شده است. عبارت‌اند از

علت اول سیم برق: هنگامی‌که لباسشویی ال‌جی‌تان روشن نمی‌شود در مرحله اول سیم برق را چک کنید. سیم برق اگر به‌درستی اتصال داده نشده باشد و یا شل باشد برق به‌خوبی به دستگاه نمی‌رسد.

علت دوم ایراد داشتن فیوز برق: باید فیوز یا کنتور برق منزل خود را چک کنید. مطمئن شوید برق دچار مشکلی نباشد. هنگامی‌که متوجه هرگونه مشکلی در برق شدید از یک برق‌کار حرفه‌ای درخواست کمک کنید.

علت سوم باز بودن درب: زمانی که درب لباسشویی ال‌جی باز باشد و یا قفل آن کار نکند لباسشویی کار نمی‌کند. باید مطمئن شوید که چیزی بین درب لباسشویی گیر نکرده باشد.

علت چهارم کنترل پنل: هنگامی‌که صفحه‌نمایش لباسشویی‌تان کد خطا را نشان خواهد داد. به‌طور مثال دستگاه برق دارد در این شرایط باید کنترل پنل را ریست کنید.

برای برطرف کردن ایرادات و مشکلات ماشین لباسشویی خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال‌جی آزادگان قم تماس بگیرید.

خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال‌جی آزادگان قم

تعویض پمپ تخلیه

تعویض فیلتر برق و نویزگیر لباسشویی ال‌جی

تعویض المنت هیتر لباسشویی ال‌جی

تعویض واشر درب ماشین لباسشویی ال‌جی

تعمیر حرکت نکردن بعد از کشیدن دکمه تایمر

تعمیر روشن نشدن لباسشویی باوجود روشن بودن چراغ

تعمیر درست‌کار نکردن لباسشویی

تعمیر وارد شدن آب به ماشین باوجود خاموش بودن لباسشویی ال‌جی

تعمیر آبگیری‌های مکرر و … اشاره کرد.

برای برطرف کردن ایرادات و مشکلات ماشین لباسشویی خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال‌جی آزادگان قم تماس بگیرید.

 

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *