قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال‌جی 45 متری یاسر قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال‌جی 45 متری یاسر قم

می‌توان اشاره داشت که یکی دیگر از مارک‌های ماشین لباسشویی که در ایران بسیار پرکاربرد و پرطرفدار بوده لباسشویی ال‌جی هست. لباسشویی ال‌جی در مدل‌های گوناگون و با ظرفیت‌های متفاوت تولیدشده است. البته باید بدانید که با توجه به فنّاوری‌های جدید و به‌روز در بازار ارائه‌شده است. می‌توان گفت که در بازار ایران یکی از باکیفیت‌ترین لباسشویی‌ها محسوب شده است. ممکن است بروز هرگونه ایرادات در این لباسشویی ال‌جی بعد از چندین مدت از خرید آن‌ها اتفاق بیفتد. باید توجه داشته باشید که این مشکلات و ایرادات برای همه وجود خواهد آمد.

با بروز هرگونه علائم و خطاهای لباسشویی ال‌جی اگر سریعاً علائم تشخیص داده شود. بعد از تشخیص به‌راحتی می‌توان علت‌های خرابی لباسشویی ال‌جی پی برد و به‌موقع اقدام به برطرف کردن آن‌ها کنید. باید بدانید که اگر تجربه و دانش لازم را برای تعمیر لباسشویی ندارید را انجام ندهید. برای برطرف کردن مشکلات و ایرادات لباسشویی از نمایندگی لباسشویی ال‌جی 45 متری عمار یاسر قم کمک بگیرید.

 

تعمیرکار لباسشویی ال جی 45 متری عمار یاسر قم

روش‌های عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی ال‌جی

ممکن است لباسشویی ال‌جی شما به دلایل فرسایش و یا رفتارهای نادرست شما با مشکلات گوناگونی روبه‌رو شوید. می‌توان گفت که بعضی از این مشکلات با ریست کردن لباسشویی ال‌جی این ایرادات قابل برطرف شده ن خواهد بود. باید بدانید که بعضی از موارد دیگر تنها با سرویس و تعمیر و همچنین عیب‌یابی لباسشویی ال‌جی به‌وسیله متخصص حرفه‌ای نیاز داشته است. لباسشویی ال‌جی در زمان روبه‌رو شدن با مشکلاتی مانند نظیر آب‌گیری نکردن و خاموش شدن ناگهانی نیاز به تعمیر دارد. همچنین پاره کردن لباس‌ها و لرزش شدید و غیره به عیب‌یابی و تعمیر نیاز خواهد داشت. شما می‌توانید برای جلوگیری کردن از مشکلات زیاد و خسارت‌های بیشتر پیشنهاد می‌کنیم با این گروه برای تعمیر لباسشویی‌های ال‌جی تماس بگیرید. به دلیل قطعی در اتصالات لباسشویی روشن نمی‌شود

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی 45 متری عمار یاسر

می‌توان گفت که دلیل قطعی در اتصالات لباسشویی ال‌جی موارد گوناگونی بوده است. مواردی مانند گذشت زمان و نوسانات شدید برق و همچنین اتصالات و حتی سیم‌کشی لباسشویی شما ممکن است دچار قطعی و خرابی شده باشد. این موارد گفته‌شده سبب نرسیدن برق به قسمت‌های گوناگون ماشین لباسشویی شده باشد که از روشن شدن لباسشویی جلوگیری خواهد کرد. برای برطرف کردن مشکلات و ایرادات لباسشویی از نمایندگی لباسشویی ال‌جی 45 متری عمار یاسر قم کمک بگیرید.

 

درب ماشین لباسشویی باز یا بسته نمی‌شود

می‌توان گفت که گاهی اوقات بنا به علت‌های گوناگون درب لباسشویی قبل از آغاز به کار یا بعد از تمام شدن باز نمی‌شود. این مشکل می‌تواند در مرحله اول به دلیل خرابی سوئیچ درب ایجادشده باشد. در این شرایط باید سوئیچ تعویض شود. در بعضی از موارد خالی نشدن کامل آب نیز می‌تواند سبب باز نشدن درب لباسشویی شود. همچنین می‌توان اشاره داشت به خرابی یا پوسیدگی لولای درب لباسشویی ال‌جی بعد از گذشت زمان زیادی از کارکرد لباسشویی. این عوامل می‌تواند باعث باز یا بسته نشدن درست درب لباسشویی شود. موارد دیگر دلایل خرابی درب لباسشویی ال‌جی خرابی یا شکستگی دستگیره و همچنین فعال شدن قفل کودک رخ خواهد داد. برای برطرف کردن مشکلات و ایرادات لباسشویی از نمایندگی لباسشویی ال‌جی 45 متری عمار یاسر قم کمک بگیرید.

 

در زمان کار لباسشویی ال‌جی خاموش می‌شود

عواملی مانند خرابی خازن پارازیت گیر و خرابی دوشاخه برق و داغ شدن بیش‌ازحد باعث خاموش شدن می‌شود. همچنین خرابی تایمر و برد الکترونیکی و خرابی میکرو سوئیچ و حتی خرابی سوئیچ درب از مشکلات شایع خاموش شدن لباسشویی ال‌جی هستند. برای تعمیر این موارد گفته‌شده در متن بالا باید توسط متخصصان ماهر و باتجربه انجام شود. برای برطرف کردن مشکلات و ایرادات لباسشویی از نمایندگی لباسشویی ال‌جی 45 متری عمار یاسر قم کمک بگیرید.

خرابی خشک‌کن لباسشویی ال‌جی

می‌توان گفت که خشک‌کن ماشین لباسشویی با سیستم بسیار ساده‌ای کار می‌کند. وظیفه آن چرخاندن لباس‌ها در محفظه خشک‌کن با سرعت‌بالا خواهد بود که این کار موجب تخلیه آب لباس شده است. خشک‌کن لباسشویی ال‌جی تا حد زیادی لباس‌های شمارا خشک خواهد کرد. مشکلات متداول که سبب ازکارافتادن خشک‌کن لباسشویی ال‌جی می‌شود عبارت‌اند از:

شکستگی قسمتی از خشک‌کن لباسشویی

مسدود شدن دریچه‌های هوا محفظه

خرابی موتور لباسشویی

قرار دادن لباس بیش‌ازحد ظرفت لباسشویی

خرابی سوئیچ درب لباسشویی

خرابی المنت گرمایشی

قطع شدن برق خشک‌کن

خرابی برد الکترونیک لباسشویی

خرابی پمپ تخلیه

آبگیری نکردن لباسشویی

برای برطرف کردن مشکلات و ایرادات لباسشویی از نمایندگی لباسشویی ال‌جی 45 متری عمار یاسر قم کمک بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی ال جی 45 متری عمار یاسر قم

خرابی برد الکترونیک ماشین لباسشویی

باید گفت که وظیفه اصلی برد لباسشویی کنترل و هدایت دستورات است. این دستورات توسط دکمه‌های گوناگون و ولوم های کنترل‌کننده به ماشین لباسشویی ارسال خواهد شد. هنگامی‌که به برد آسیب وارد می‌شود کارکرد لباسشویی دچار مشکل خواهد شد. این مشکلات بستگی به آسیب واردشده به برد ممکن است کارکرد ماشین لباسشویی را کاملاً متوقف کند. حتی ممکن است قسمت‌های از دستورات و برنامه‌های داده‌شده به ماشین لباسشویی به‌درستی اجرا نشود. برای برطرف کردن مشکلات و ایرادات لباسشویی از نمایندگی لباسشویی ال‌جی 45 متری عمار یاسر قم کمک بگیرید.

دلایل لرزش و صدا در لباسشویی ال‌جی

ممکن است بعضی از صداها در حین شستشو تولید می‌شوند درمجموع عادی هستند. در بعضی از مواقع اکثر سروصداهای عجیب در زمان چرخش و خشک‌کن به گوش می‌رسند باید به آن رسیدگی شود. اهمیت ندادن به صدای لباسشویی درزمانی که عملکردی به‌ظاهر بی‌نقص بوده ممکن است اولین انتخاب برای بسیاری از افراد باشد. می‌توان گفت که بعضی از این صداها با خوش‌شانسی ممکن است هیچ مشکل خاصی نباشد. اما ممکن است در بعضی از مواقع صداهای دیگر که نادیده گرفته شود خسارات‌های زیادی را به بار خواهند آورد. باید بدانید که با بروز این مشکلات هزینه تعمیر آن بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود که زود به آن رسیدگی ‌شود. برای برطرف کردن مشکلات و ایرادات لباسشویی از نمایندگی لباسشویی ال‌جی 45 متری عمار یاسر قم کمک بگیرید.

 

آب گرم وارد لباسشویی ال‌جی نمی‌شود

در چنین شرایطی باید موارد زیر را حتماً بررسی کنید؛

مرحله اول: شلنگ ورودی آب گرم نصب‌شده باشد.

مرحله دوم: شیر آب گرم بسته نباشد.

مرحله سوم: شلنگ ورودی آب گرم تاخوردگی نداشته باشد.

هنگامی‌که دما (۶۰ یا ۹۵) درجه انتخاب کرده‌اید این بالاترین دما است اگر آب گرم وارد دستگاه نشود دچار مشکل شده است. در این شرایط باید کار را به تکنسین برای تعمیرات لباسشویی ال‌جی بسپارید. برای برطرف کردن مشکلات و ایرادات لباسشویی از نمایندگی لباسشویی ال‌جی 45 متری عمار یاسر قم کمک بگیرید.

 

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *