قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو سالاریه قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو سالاریه قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم یک شعبه با تجهیزات روز دنیا در استان قم است. هدف این تعمیرگاه جلب رضایت و کسب امتیاز مشتری مداری از هموطنان منطقه قم است. مرکز تعمیر تلویزیون دوو از بهترین و با تجربه ترین کارشناس ها و تعمیرکاران برای این مجموعه استفاده می کند.در این مجموعه خدمات رسانی برای تعمیرات تلویزیون دوو در آدرس درخواستی مانند منزل و دادن مشاوره های مجانی برای یک انتخاب بهتر در خرید، توسط کارشناس های ما صورت می گیرد. برای اینکه از قطعات و کار خود دفاع کنیم، ضمانت نامه ۶ ماه تا یک سال به مشتری ارائه می شود.

تعمیر تلویزیون دوو در  سالاریه منزل

بزرگترین دغدغه برای کاربران در زمان خراب و یا آسیب دیدن تلویزیون، حمل و نقل آن به تعمیر گاه است است. همین علت سبب شد تا نمایندگی سامسونگ ایده طرح سرویس تعمیر سیار در محل را کلید زد. تعمیرات تلویزیون دوو درب منزل یکی از خدمات پرطرفدار در بین کاربران است، برای این کار کافی است یک تماس با تیم پشتیبان نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در سالاریه قم داشته باشید. از محاسن این طرح می توان به کاهش هزینه ها ایاب و ذهاب و صرفه جویی در زمان اشاره داشت.

برای استفاده از این سرویس کافی است با تکنسین تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم تماس بگیرید تا درکوتاه ترین بازه زمانی به مشکل ما رسیدگی شود. در این موقع نزدیک ترین نیرو فنی به محل شما، با شما کاربر عزیز تماس گرفته و عیب و ایراد آن را ارزیابی می کند. در صورت نیاز به تعمیرگاه و تعمیرات تخصصی تر، قطعه ی معیوب را به تعمیرگاه برده و در اسرع وقت مراحل تعمیر آن را انجام می دهند.

هزینه تعمیر تلویزیون دوو سالاریه قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو سالاریه قم

یکی از موارد بسیار مهم در تعمیر تلویزیون دوو هزینه تعمیر و سرویس تلویزیون می باشد. با توجه به ایرادها و قطعات مصرفی هزینه تعمیر کاملا متفاوت بوده و بر همین اساس تعیین قیمت بعد از مراجعه تکنسین تعمیرات به محل مورد نظر شما و بعد از بررسی اختلال به شما اعلام می شود. در بیشتر مواقع هزینه تقریبی تعمیرات، هنگام تماس اولیه با مشتری اعلام می شود.نوع قطعه مصرفی نیز در هزینه تعمیر تلویزیون دوو تاثیربسزایی دارد . قیمت قطعات با توجه به کیفیت و کشور سازنده متفاوت است. با توجه به قطعه استفاده شده هزینه سرویس و خدمات مشخص می شود. هزینه تعمیر و سرویس تلویزیون با توجه به نرخ نامه اتحادیه تعمیرکاران صوتی و تصویری مشخص شده است. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو  سعی بر آن دارد تا جای ممکن هزینه تعمیر و سرویس را به حداقل برساند.

مشاوره وتماس با ما

عیب یابی تلویزیون دوو

ما در این قسمت سعی داریم شما را با چند عیب شایع تلویزیون دوو آشنا کنیم و راه حل های که از طرف شما قابل انجام است را اینجا مطرح می کنیم.

پاک شدن برنامه مين برد ال سي دي که به علت وصل شدن فلش ويروسی وارد سيستم مي شود و برنامه ال سي دي را خراب مي کند. براي تعمير ال سي دي هاي که برنامه آنها پاک شده است بايد اي سي حافضه ال سي دي مجداء برنامه ريزي شود.

.يکي ديگر از عيب هاي تلويزيون ال سي دي خرابي برد مين LCD است که آی سی کنترل کننده برد ال سی دی (CPU) خراب مي شود و برد ال سی دی ديگر قابل تعمير نمي باشد .براي تعمير ال سی دی   بايد برد مين ال سی دی  توسط تکنسین نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم تعويض شود که هزينه تعمير تلویزیون زياد می شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون دوو سالاریه قم

یکی از پر کارایی ترین قطعات در تلویزیون ها، بک لایت است. بک لایت همان نور پس زمینه یا چراغ های ال ای دی که در پشت صفحه نمایشگر تلویزیون وجود دارد را گویند. بک لایت ها با توجه  به نوع و برند تلویزیون ها، با یکدیگر متفاوت هستند. در زمان تعمیر بک لایت تلویزیون دوو، نمی توان بک لایت دیگری را بر روی تلویزیونی که مشخصه یکسانی دارد، استفاده کرد.

برای نمایندگی تعمیر دوو در سالاریه قم این که تلویزیون شما چند اینچی و یا چه برند و مدلی است، مهم نیست. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم تمام قطعات مختلف یک تلویزیون اعم از بک لایت را در انبار خود موجود دارد. این مرکز تعمیر تلویزیون به کاربران گرامی کارت ضمانت یک ساله ارائه می دهد تا خیال کاربر در این زمینه راحت باشد.نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم تمام جنس ها و قطعه های با کیفیت و اصلی برای هر مدل مختلفی در هر اینچ، با قیمتی مناسب تر از بازار موجود دارد.

نگاتیوی شدن تصویر در تلویزیون دوو سالاریه قم

گاهی پیش می آید که تصویر در دستگاه شما به شکل نگاتیوی ( Negative ) در بیاید. این مشکل معمولا بخاطر خرابی در برد تیکان اتفاق می افتد. وظیفه ی برد تیکان پردازش تصاویراست . در نتیجه اگر این قطعه خراب باشد یا نقصی در مدار GAMMA در برد تیکان وجود داشته باشد، چنین اختلالاتی در دستگاه شما پیش می آید. در این صورت لازم است تا برد تیکان بررسی شود و در صورت نیاز باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای از نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم تعویض گردد.

نصف بودن تصاویر صفحه در تلویزیون ال ای دی دوو

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما پیش آمده باشد، این است که نیمی از صفحه ی تلویزیون شما دارای تصویر است و نیمی دیگر تاریک می باشد. معمولا این اختلال بخاطر خرابی برد تیکان اتفاق می افتد. در این صورت لازم است تا برد تیکان توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم بررسی شود و در صورت نیاز این قطعه تعویض شود. همچنین این مشکل ممکن است که بخاطر خرابی کابل یا خرابی برد راه انداز سورس نیز رخ می دهد.

خاموش و روشن شدن ناگهانی دستگاه

اگر دستگاه شما با مشکل روشن و خاموش شدن خودکار مواجه است، مهم ترین علت خرابی در مورد این اختلال خرابی برد پاور می باشد. همانطور که می دانید وظیفه برد پاور تامین ولتاژ مورد نیاز را برای کارکرد قطعات مختلف می باشد. بنابراین اگر دستگاه به طور ناگهانی خاموش

و روشن می شود و یا دستگاه دیر روشن می شود، مشکل از برد پاور است و نیاز به بررسی برد پاور توسط سرویس کار حرفه ای از نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم می باشد.

دو تایی شدن تصویر تلویزیون

این مشکل معمولا بخاطر مشکلات مربوط به اتصالات کابل، یا مشکلات اتصالات آنتن، می باشد. در نتیجه باید این موارد بررسی شوند و در صورت نیاز شل نبودن کابل ها بررسی شوند و یا اگر لازم است کابل ها تعویض شوند و آنتن نیز باید بررسی شود. همچنین لازم است تا پنل یا همان صفحه نمایش نیز توسط تکنسین نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم بررسی شود، زیرا دو تایی شدن تصویر ممکن است بخاطر خرابی پنل نیز اتفاق افتاده باشد

به کارگیری قطعات اورجینال تلویزیون توسط نمایندگی

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم با کمک مجوزهای خاصی که دارد، می تواند قطعات اصل برند دوو را برای دستگاه شما فراهم نماید. قطعات تلویزیون ال ای دی دوو به دلیل تکنولوژی به روز و حساسیت بالا، حتما باید اصل و اورجینال باشد. چنانچه از قطعات فیک استفاده شود باعث می شود قطعات دیگر نیز دچار آسیب دیدگی شوند.و مشکل دستگاه نیز حل نخواهد شد. ما در این مرکز، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنیم.

تعمیرکاران با تجربه تلویزیون در نمایندگی

باشد، کیفیت تعمیر هم بالاتر می رود. تمامی تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو قم بیش از 5 سال سابقه کار دارند. تعمیر کاران ما دوره های تخصصی آموزش خود را در نمایندگی به اتمام رسانده اند. تکنسین های نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم دارای گواهینامه و مدرک معتبر می باشند.

خدمات تعمیرات شبانه‌روزی نمایندگی تلویزیون

تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم، برای رفاه حال مردم، ساعات پاسخگویی خود را به شکل 24 ساعته قرار داده است. شما می توانید برای رفع مشکل تلویزیون دوو خود هر زمان که بخواهید با نمایندگی تعمیر تلویزیون در سالاریه قم تماس بگیرید.

تلویزیون دوو صدا دارد تصویر ندارد

اگر تلویزیون دوو شما دچار مشکل نداشتن تصویر و داشتن صدا شده است اغلب به دلیل خرابی بک لایت این مشکل پیش می آید. اما در تلویزیون های پلاسما این مشکل اغلب به دلیل خرابی در برد y و یا z اتفاق می افتد.برا تعمیر بک لایت می توانید از نمایندگی تعمیر  دوو در سالاریه قم کمک بگیرید.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون دوو

در صورت نفوذ رطوبت و مواد شوینده در تلویزیون اغلب دچار خط های عمودی می شوند. که به اصطلاح به آن آب خوردگی می گوییم. در این حالت تکنسین های ما مجبور به تعویض فلت های تلویزیون با دستگاه بندینگ می شوند. نمایندگی تعمیر تلویزیون در سالاریه قم با داشتن تجهیزات به روز و پیشرفته در کارگاه خود هر نوع خرابی را تعمیر می کند.

تعمیر پرش تصویر در تلویزیون دوو

علت دقیق پرش تلویزیون نیاز به بررسی توسط تکنسین نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم دارد. اگر کابل ها و دستگاه های متصل به تلویزیون دچار مشکل نباشند. سیم های رابط بین ان سالم باشند. ایراد در پنل دستگاه و اتصالات داخلی تلویزیون است.

پنل تلویزیون با کمک فلت ها تصویر را انتقال می دهد.  نوار های ریز یا همان فلت که در اطراف پنل تلویزیون پخش هستنددر اثر گرد خاک و یا ورود مایعات دچار خرابی می شوند. فلت ها معمولا قابل تعمیر نمی باشند و اکثرا باید تعویض شوند. با توجه به مدل تلویزیون تعداد فلت های ان متغیر می شوند.در صورت بروز اختلال در تلویزیون دوو خود برای رفع مشکل می توانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در سالاریه قم کمک بگیرید.

 

مشاوره وتماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *