قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو با ارائه خدمات تعمیرات در محل، به شما نیازی به حمل و نقل سنگین و بدنه‌ی تلویزیون خود نمی‌دهد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم به سرعت به محل شما می‌رسند و تعمیرات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. علاوه بر تعمیرات عمومی، خدماتی همچون : به‌روزرسانی نرم‌افزاری، تنظیمات تصویری و صدا، و ارتقاء کیفیت تلویزیون‌های دوو را نیز ارائه می‌دهد. این خدمات به شما امکان بهره‌برداری از تلویزیون با کیفیت بهتر را، می‌دهد.این گروه با اطلاعات به‌روز و ابزارهای مدرن، تعمیرات انجام‌شده را با اطمینان و اعتماد ارائه می‌دهد. به همین دلیل، تمامی خدمات ارائه‌شده دارای ضمانت کیفیت بوده و در صورت بروزهرگونه مشکل پس از تعمیر، پاسخگوی شما هستند. با انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم تلویزیون دوو شما در دست کارشناسان مجرب و حرفه‌ای قرار می‌گیرد و از بهترین خدمات تعمیراتی بهره‌مند خواهید شد.

تعمیرات تلویزیون دوو در یزدان شهر قم

دلایل خرابی مین برد تلویزیون دوو

یکی از مواردی که منجر به بروز نقص در مینبرد تلویزیون دوو می شود. استفاده از کابل HDMI غیر اصل و غیراستانداردمی باشد. تکنسین های تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم توصیه می کنند  به‌هیچ‌عنوان از کابل HDMI غیراستاندارد و نا مرغوب استفاده نکنید زیرا باعث خرابی سی پی یو تلویزیون دوو و درنتیجه سوختن مین برد تلویزیون دوو می­‌شود که ممکن است هزینه­های مالی و زمانی زیادی برای شما در پی داشته باشد.

رایج ترین خرابی های تلویزیون دوو

برخی اوقات ممکن است مشکلاتی که در تلویزیون دوو به وجود می آید، بسیار جزئی باشد به گونه ای که بتوان با انجام اقدامات اولیه بدون این که نیاز به تکنسین متخصص برای تعمیرات باشد، آن ها را اصلاح کرد. گاهی اوقات ممکن است کل صفحه تلویزیون دوو سیاه و سبز باشد، این امر اغلب به این دلیل اتفاق می افتد که دستگاه به درستی سیگنال را دریافت نمی کند. در چنین شرایطی بهتر است کابل های تلویزیون را بررسی کرده و مطمئن شوید که اتصالات آن ها شل نباشد. در صورتی که گیرنده های دیجیتالی استفاده می کنید، بهتر است آن ها را دوباره تنظیم کنید. در برخی موارد ممکن است تصویر در تلویزیون به صورت پیکسلی نشان داده شود، این امر به دلیل سیگنال های بسیار ضعیف اتفاق می افتد.

آیا تعمیر پنل تلویزیون دوو امکان پذیر است؟

سعی کنید تعمیر پنل تلویزیون را به افراد غیرحرفه‌ای و تازه کار نسپارید. چنانچه پنل دچار شکستگی شده باشد،و  جسمی خارجی وارد صفحه نمایش شده باشد یا در اثر برخورد شدید با زمین آسیب دیده باشد، ممکن است ماژور دستگاه معیوب شده باشد، امکان تعمیر آن وجود ندارد.

از سوی دیگر، هزینه تعویض پنل بسیار زیاد است و از نظر اقتصادی اصلا مقرون به صرفه نیست. در این طورت بهتر است به جای تعمیر یا تعویض صفحه نمایش، برای خرید یک تلویزیون جدید اقدام کنید.برخی مواقع ممکن است پنل در اثر نفوذ مایعات دچار آبخوردگی شده باشد ور آسیب دیده باشد. در این صورت، صفحه نمایش توسط تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم بررسی می‌شود و در صورتی که میزان آسیب دیدگی جزئی باشد، اقدام به تعمیر آن خواهد کرد.نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم با دارا بودن تکنسین‌های آموزش دیده، سال‌هاست که تمامی خدمات مربوط به تعمیر پنل تلویزیون دوو را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهد. تکنسین‌های ما می‌توانند پنل ال ای دی و ال سی دی را به صورت اصولی و بدون نقص تعمیر کنند.

مشکلات رایج قابل رفع در تعمیرگاه تلویزیون دوو

اگر در حین تماشای فیلم یا سریال به یکباره دستگاه تلویویزون شما خاموش شد یا صدای تلویزیون قطع گردد یا حتی خطوط سفید یا سیاه افقی یا عمودی بر روی صفحه نمایش تلویویزن دوو مشاهده کردید، اصلا نگران نشوید. مشکلات متداول تلویزیون دوو بسیارند که با وجود تکنسین های نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم قابل رفع هستند.

تعمیرکار تلویزیون دوو در یزدان شهر قم

برخی از مشکلات تلویزیون دوو که توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم قابل حل شدن است می توان به آن اشاره کرد:

تاخیر در روشن شدن تلویزیون
بهم خوردگی  تنظیمات رنگ، نور و صدا
نفوذ مایعات به پنل تلویزیون دوو
بهم خوردن سایز تصاویر و کش آمدن آنها
ترکیب شدن رنگها
نوسانات جریان برق و خرابی تلویزیون
سوختن بک لایت تلویزیون دوو
خرابی بلندگوها یا دکمه های روی تلویزیون
ضربه خوردن ال سی دی تلویزیون daewoo
شکستگی پنل و صفحه نمایش و

تلویزیون دوو من صدا و تصویر ندارد

در صورت مواجهه با مشکل قطعی صدا صوتی تلویزیون دوو و دستگاه های متصل را بررسی کنید. تلویزیون و دستگاه های متصل به آن را خاموش و جدا کنید. کابل ها و پورت های تلویزیون دوو را بررسی کنید، سپس کابل های موجود در دستگاه های خود را نیز بررسی کنید. خروجی بلندگوی تلویزیون را به بلندگوهای داخلی تلویزیون تغییر دهید تا ببینید مشکل صدا برطرف می شود یا خیر. در صورتی که اقدامات پیشنهادی تاثیری در رفع مشکل صدا و تصویر نداشت بهتر است با کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم تماس بگیرید.

تعمیر مین برد

مین برد تلویزیون پردازشگر یا سی‌پی‌یو و چندین ورودی و خروجی تشکیل شده است . مانند خروجی صدا یا ورودی HDMI و USB و که احتمال خرابی هر کدام از قطعات روی برد دارد مخصوصا سی‌پی‌یو که در اکثر مواقع  مین‌بردها قابل تعویض هستند. مین برد به دلایل گوناگونی مانند نوسان برق، استفاده از کابل‌های غیر اورجینال و بی‌کیفیت HDMI و ضربه شدید مشکل‌دار می‌شود و عملکرد تلویزیون را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. پس در اولین فرصت باید برای تعمیر مین برد خود اقدام کنیدو با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم تماس بگیرید. اصلی‌ترین قطعه‌ در تلویزیون ها به کار می‌رود مین برد است. مین برد سیستم کنترل تلویزیون به حساب می‌آید و دربردارنده اطلاعات مهمی است.وظیفه آن نیز کنترل و مدیریت کردن قسمت‌های گوناگون تلویزیون مانند صدا، تصویر و است.

تعمیرگاه مجاز تلویزیون دوو در یزدان شهر قم

تعمیر خرابی پنل تلویزیون

خرابی پنل تلویزیون اصولا به دلیل آب خوردگی و ضربه به وجود می‌آید.در بعضی موارد نیز تلویزیون دوو صدا دارد، اما تصویر ندارد که این مشکل هم می‌تواند از خرابی پنل تلویزیون باشد.تا زمانی که پنل تلویزیون دچار شکستگی نشود می‌توانید به تعمیر آن امیدوار باشید، اما در صورت شکستگی راهی برای تعمیر وجود ندارد.مثلا در صورت ایجاد آبخوردگی پنل تلویزیون می‌توانید جهت رفع مشکل با  نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم تماس بگیرید .

روشن نشدن و عیب یابی تلویزیون ال ای دی دوو

عوامل زیادی باعث خرابی و روشن نشدن تلویزیون ال ای دی دوو می‌شود. به طور مثال می‌توان به نوسانات برق، فرسودگی دستگاه و خرابی‌های نرم‌افزاری اشاره کرد. بهتر است به این نکته اشاره کنیم که به‌طور کلی زمانی که یک دستگاه پیچیده برقی مانند تلویزیون دارید و دچار اختلال می‌شود بهتر است تعمیر آن را به متخصصان این کار بسپارید. نکته دیگر اینکه اگر خودتان اقدام به بازکردن تلویزیون کنید، احتمالا امکان استفاده از مزایای گارانتی برای شما وجود نخواهد داشت؛ بنابراین بهترین کار دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم است .

علت روشن نشدن تلویزیون دوو چیست؟

شک نکنید که از مهم‌ترین علت روشن نشدن تلویزیون دوو یا ال جی، وجود اشکال یا خرابی در یکی از قطعات دستگاه می‌باشد. برد پاور یکی از مهم‌ترین قطعات در تلویزیون است که بسیار تأثیر گذار می‌باشد. در صورت ایجاد هر گونه نقص در این قطعه باید منتظر باشید که تلویزیون شما دیگر روشن نشود. از دیگر دلایل روشن نشدن دستگاه می‌توان خرابی برد مین اشاره کرد.

از طرفی اگر دکمه خاموش و روشن کردن تلویزیون روی ریموت خراب باشد، قطعاً تلویزیون روشن نمی‌شود که بهتر است حتماً دکمه روی خود دستگاه را هم امتحان کنید. اگر کابل HDMI مشکل داشته باشد و یا کابل بی کیفیت باشد باعث آسیب رساندن به دستگاه می‌شود. در بعضی مواقع روشن نشدن تلویزیون به دلایل ساده مثلاً ممکن است ریموت آن باتری نداشته باشد و یا برق دستگاه قطع شده رخ می دهد. در ابتدا لازم است تمام موارد ذکر شده را چک نمایید تا مطمئن شوید خرابی از دستگاه تلویزیون می‌باشد.چنانچه مشکل از تلویزیون بود باید توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم بررسی شود.

اصول گردگیری صحیح

اولین مورد این است که اجازه ندهید گرد و غبار وارد دستگاه شود اینگونه می‌توانید از علت روشن نشدن تلویزیون جلوگیری کنید؛ بنابراین لازم است برای تمیز کردن تلویزیون از دستمال نرم، مناسب و اسپری مخصوص ال سی دی استفاده نمایید. روش های اصولی برای گردگیری تلویزیون را انجام دهید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید توجه داشته باشید که ممکن است پاشیده شدن قطرات آب روی ال سی دی باعث ایجاد خرابی در آن گردد، بنابراین مراقب باشید که از اصابت قطرات آب با صفحه و یا پشت دستگاه جلوگیری کنید.

از روشن بودن مدام دستگاه جلوگیری کنید

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم به شما توصیه میکند زمانی که می خواهید تلویزیون تماشا کنید آن را روشن کنید. چنانچه بیشتر از ظرفیت تلویزیون از آن استفاده کنید باعث می‌شوید عمر مفید دستگاه کاهش یابد و این امر باعث فرسودگی هرچه زودتر و بیشتر تلویزیون می‌شود. چنانچه مدام در حال خاموش و روشن کردن دستگاه باشید اتصالات دستگاه با مشکلاتی رو به رو خواهد شد که ممکن است این مشکلات جبران ناپذیر باشند. برای اینکه بتوانید از این مشکل جلوگیری کنید از قفل‌ کودک تلویزیون دوو استفاده کنید تا فرزند شما مدام در حال بازی با ریموت تلویزیون نتواند باعث روشن خاموش شدن تلویزیون شود. موارد ذکر شده می‌توانند باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه می شوند و همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب علت روشن نشدن تلویزیون دوو  مورد بررسی قرار گرفت، اگر مشکل پیش آمده برای شما در این مطلب ذکر نشده بود می‌توانید نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزدان شهر قم تماس بگیرید تا شما در رفع مشکل کمک کنند. در غیر این صورت باید هر لحظه منتظر خراب شدن دوباره تلویزیون خود باشید.

 

مشاوره و تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *