قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم با بهره گیری از مهندسان جوان و دوره دیده و استفاده از تجهیزات پیشرفته و همچنین تجربه تعمیر زیاد تلویزیون دوو و تشخیص صحیح نوع ایراد تلویزیون در کوتاه ترین زمان باعث شده این نمایندگی تلویزیون های معیوب و خراب را تعمیر و قابل استفاده مجدد می کند.. چنانچه تلویزیون دوو شما دارای اختلال شد جهت رفع مشکل با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم تماس بگیرید. 

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم

علت تاریک شدن صفحه تلویزیون دوو

یکی دیگر از مشکلات در تلویزیون های ال ای دی دوو سیاه شدن قسمتی یا تمام تصویر در تلویزیون می باشد. این مشکل معمولا بخاطر خرابی بک لایت، خرابی پیکسل های نوری، خرابی پنل ورخ می دهد. در این صورت باید تمام موارد توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم بررسی شوند و در صورت نیاز باید تعویض پیکسل های سوخته، تعویض پنل یا ترمیم پنل، تعمیر بک لایت و انجام شود تا این مشکل بر طرف شود.

تعمیرات مجاز تلویزیون دوو در پردیسان قم

 تعمیر بک لایت تلویزیون دوو

خرابی برد بکلایت یکی از شایعترین ایرادهای تلویزیون دوو می باشد . در واقع اگر دستگاه شما  فاقد تصویر باشد و فقط صدا داشته باشد و بتوانید کانال ها را تعویض کنید و … به احتمال زیاد برد بک لایت شما آسیب دیده که بستگی به نوع آسیب دیدگی و مشکل قطعات قابل تعمیر و تعویض می باشد . قیمت تعمیر و تعویض برد بک لایت تلویزیون دوو در مدل های مختلف متفاوت می باشد . بیشتر کاربران سوالاتی در مورد قیمت دارند که تا زمانی دستگاه توسط تعمیر کاران نمایندگی  باز نشود قیمت دقیق نمیشود اعلام کرد

تلویزیون دوو پرش تصویر دارد

یکی دیگر از اختلال های  تلویزیون دوو در مدل های مختلف خرابی و یا ایراد پرش تصویر است و یا اینکه تصویر 2 تکه شده . در این صورت امکان خرابی در پنل تلویزیون دوو می باشد که دلایل مختلفی باعث این مشکل می باشد یکی از این موارد خرابی فلت پنل تلویزیون و برد آدرس می باشد . البته باید مطمئن باشید که تلویزیون ضربه و یا شکستگی نداشته باشد چونکه شکستگی پنل هم باعث 2 تکه شده تلویزیون میشود .خرابی فلت پنل باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم و توسط دستگاه مخصوص باندینگ انجام شود تا مشکل برطرف شود

 صدای تلویزیون دوو خش دارد 

زمانی که صدای باند ها را بیشتر میکنید خروجی به صورت خش دار و یا واضح به گوش نمیرسد . این ایراد به طور قطع خرابی باند و یا اسپیکرهای داخلی تلویزیون دوو است که باید بر اساس مدل تلویزیون باندها راتوسط تعمیر کاران نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم تعویض کنید تا مشکل برطرف شود

خرابی به علت ضربات فیزیکی

یکی دیگر از دلایل خرابی و روشن نشدن تلویزیون ال ای دی دوو وارد شدن ضربه به دستگاه و یا نگهداری در شرایط نامناسب است. قرار گرفتن تلوزیون در کنار شوفاژ خیلی گرم و یا در مکانی  سرد نیز احتمال خراب شدن آن را افزایش می‌دهد.یکی دیگر از علت‌های آسیب دیدن تلویزیون‌های ال‌ای دی، روش‌های اشتباه تمیزکردن است. زمانی که دستمال خیس را روی صفحه نمایش ال ای دی می‌کشید احتمال آسیب دیدن آن وجود دارد در صورت ایجاد اختلال در تلویزیون دوو با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم جهت رفع اختلال تماس بگیرید.

تعمیرات ال ای دی دوو در پردیسان قم

روش‌های حل مشکل روشن نشدن تلویزیون دوو

وقتی متوجه علت اختلال در تلویزیون خود شدید ، چند راه پیش روی شما قرار دارد که با این روش‌ها آشنا می‌شویم:

بررسی موارد کلیاگر به کابل برق تلویزیون ال ای دی مشکوک هستید با خرید کابل برق جدید و امتحان کنید. همچنین از اتصالی نداشتن سیم برق مطمئن شوید.

مشکلات تخصصیاگر مشکل تلویزیون ال ای دی دوو شما با این روش‌ها روشن نشد، کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر تلویزیون  را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

نگهداری صحیح از تلویزیون‌

محل قرارگیری تلویزیون اهمیت زیادی دارد. در واقع محل آن باید دور از سرما یا گرمای باشد. در معرض نور مستقیم آفتاب نباشد و تا جایی که می‌شود نور کمتری به صفحه بتابد. تلویزیون نباید در معرض رطوبت باشد ازقرار دادن تلویزیون در معرض دستگاه‌های حرارتی، رادیاتورها خود داری کنید. دقت کنید سوراخ تهویه پشت تلویزیون چیزی جلوی آن را نگرفته باشد و باز باشد چون به وسیله آن تبادل حرارتی و خنک شدن تلویزیون انجام می‌گیرد.چناچه تلویزیون دوو شما داخل محدوده‌ای پوشیده مثل دکور قرار دارد اطراف گیرنده باید خالی باشد تا گردش هوا به خوبی صورت گیرد.از استحکام میز تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید چون در صورت ناهماهنگی و عدم تعادل سقوط خواهد کرد.

 هرگز تلویزیون را در محلی که نزدیک در و پنجره می‌باشد و در معرض جریان هوا دارد، قرار ندهید. با پارچه خیس تلویزیون را تمیز نکنید. زیرا در صورت نفوذ آب به داخل دستگاه باعث خرابی پنل می شود. تلویزیون‌ها ال ای دی چون ظرافت زیادی دارند سعی کنید از وارد کردن هرگونه ضربه به آن‌ها جلوگیری کنید.نگهداری اصولی و درست از تلویزیون باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه ودر نیجه بهتر و قوی‌تر عمل می‌کند. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم توصیه می کند حتما برای تلویزیون خود از محافظ استفاده کنید چون با توجه به وضع نوسانات برق مواظبت از تلویزیون‌های گران‌قیمتتان بسیار مهم است.

تعمیرکار مجاز تلویزیون دوو در پردیسان قم

تعمیر تلویزیون در محل شما

ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون در محل مورد نظر یکی از بهترین خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم می باشد. پس با بروز کوچکترین مشکلی دیگر نیاز نیست دستگاه را حمل کنید. بلکه تعمیرکار به محل شما خواهد آمد. کافیست با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم تماس بگیرید. در کمتر ین زمان ممکن ، بهترین متخصص و تعمیرکار تلویزیون توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون مشخص و به شما معرفی می‌گردد. بنابراین دیگر نیاز به حمل و نقل تلویزیون خود برای تعمیر بدارید. زیرا اصولا بیشترین ترس شما، ترس از آسیب‌های احتمالی در مسیر تعمیرگاه است.

 عیب یابی و تعمیرات تلویزیون شما دقیقا توسط تعمیرکار حرفه‌ای و باتجربه کنار خودتان و در اسرع وقت انجام می‌شود. مزیت دیگر تعمیر تلویزیون در محل، صرفه جویی درزمان است، زیرا هزینه رفت و آمد یا مشکل ماندن در ترافیک و را نیز نخواهید داشت. اصلا نگران وسایل نباشید زیرا تکنسین‌های نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم تمام وسایل مورد نیاز و قطعات اصلی را همراه خود می‌آورند تا در صورت نیاز تعویض کنند.

به کارگیری قطعات اورجینال تلویزیون دوو توسط نمایندگی دوو

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم با کمک مجوزهای خاصی که دارد، می تواند قطعات اصل برند دوو را برای دستگاه دوو شما فراهم نماید. قطعات تلویزیون ال ای دی دوو به دلیل تکنولوژی به روز و حساسیت بالا، حتما باید اصل و اورجینال باشد. در غیر این صورت هم به قطعات دیگر آسیب وارد می شود و هم مشکل دستگاه حل نخواهد شد. ما در این مرکز، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنیم.

چرا تلویزیون ال ای دی را باید در کوتاهترین زمان تعمیر کرد؟

ما به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم به کسانی که تجربه کار با تلویزیون این برند را دارند، لازم است نکته ای را به شما تذکر دهیم. اگر دستگاه شما دچار اختلال شد و یا کد ارور بر روی صفحه نمایش نمایان داشت، باید در سریعترین زمان ممکن سعی کنید مشکل را رفع نمایید. هر وسیله برقی ممکن است دچار خرابی و نقص شود. چیزی که مهم است این است که سریع باید برای تعمیر اقدام کرد. تعویق تعمیر دستگاه، می تواند مشکل را بیشتر کرده و هزینه های شما را هم افزایش دهد. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم  می تواند از دوچندان شدن مشکل دستگاهتان جلوگیری کند. ما بلافاصله بعد از ثبت تماس شما و ثبت سفارشتان در محل اعزام می شویم و به بررسی موضوع می پردازیم.

عیب یابی تلویزیون دوو  

اگر ایرادات تلویزیون جزئی باشد، در صورتی که آشنایی اندکی با مشکلات رایج تلویزیون دوو و نحوه رفع آنها داشته باشید، می توانید خودتان برای رفع مشکل اقدام کنید.در صورتی که هریک از ایرادات زیر را در تلویزیون مشاهده کردید، قبل از تماس با تکنسین موارد گفته شده را بررسی کنید. چنانچه ایراد برطرف نشد یا نقص فنی در قطعات دستگاه وجود داشت، از تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم کمک بگیرید.

 زمانی که تلویزیون را روشن می‌کنید، صدا دارد ولی تصویر ندارد، علت این اختلال می‌تواند موارد زیر باشد:ایراد در بک لایت تلویزیون: اصلی‌ترین دلیل تصویر نداشتن تلویزیون، خرابی بک لایت است.چنانچه  این قطعه خراب شده باشد باید توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم تعمیر یا تعویض شود.

خراب شدن برد تیکان تلویزیون دوو

وجود مشکل در اتصالات و کابل‌های پشت تلویزیون  دوو خود را بررسی کنید.

تنظیمات نادرست تلویزیون:امکان دارد نور پس زمینه کم تنظیم شده باشد. با مراجعه به منوی تنظیمات،نور پس زمینه را تنظیم کنید.    

تلویزیون دوو تصویر دارد ولی صدا ندارد

اگر تلویزیون تصویر دارد ولی تصویر ندارد، برای عیب یابی تلویزیون دوو موارد زیر را بررسی کنید:

·        ابتدا بررسی کنید که تلویزیون روی حالت بی صدا (Mute)  نباشد.

·        تمامی کابل‌های ورودی تلویزیون را بررسی کنید که به درستی در جای خود قرار گرفته باشند.

ممکن است بلندگوهای داخلی خراب شده باشند که باید توسط تعمیرکار ت نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در پردیسان قم بررسی شود. چنانچه علت بروز این مشکل خرابی برد اصلی باشد، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

صدا و تصویر تلویزیون هماهنگ نیست

هماهنگ نبودن صدا و تصویر در تلویزیون دوو می‌تواند برای کاربران آزاردهنده باشد. برای رفع این اختلال توصیه می شود موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرد:

از اتصال صحیح کابل‌ها اطمینان حاصل کنید.

قسمت تنظیمات صدای تلویزیون را بررسی کنید و تاخیر صدا را تا زمانی که با ویدیو همگام شود تنظیم کنید.یک بار دستگاه را ریست کنید.

مشاوره و تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *