قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم

یکی از بهترین نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون دوو در شهر قم است. در این مجموعه کلیه تعمیرات و خدمات پس از فروش تلویزیون توسط کارشناسان مجرب با قیمت مناسب برای تمام کاربران دوو انجام می‌‌شود. تمام تعمیرکاران وتکنسین ها یی که در این نمایندگی کار می‌کنند تمام دوره های آموزشی را هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی گذرانده اند و با به کارگیری بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات به تعمیر تلویزیون دوو می‌پردازند. آن‌ها در اسرع وقت مشکل دستگاه شما را بررسی می کنند و سپس به تعمیر آن اقدام می‌کنند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم

خدمات تعمیر تلویزیون دوو در محل

به جرات می توان گفت تعمیر تلویزیون دوو در منزل یا محل کار یکی از دغدغه های اصلی کاربران در سراسر کشور می باشد. عدم نیاز به حمل و نقل و جابجایی تلویزیون تنها یکی از ساده ترین مزیت هایی تعمیر در محل است که می توان به آن اشاره کرد. انجام موفقیت آمیز تمامی مراحل عیب یابی و تعمیرات تلویزیون دوو توسط تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم در منزل قطعا می تواند نقش موثری در مدیریت زمان و هزینه کاربران داشته باشد. از مهمترین مزایای استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توانایی مدیریت نحوه خدمات رسانی به تکنسین ها توسط کاربران

·        بررسی مدیریت زمان در زمینه تعمیرات

·        امکان صرفه جویی در هزینه ها به منظور عدم نیاز به جابجایی تلویزیون به تعمیر گاه

·        امکان جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی تلویزیون

هاله سفید روی صفحه نمایش  تلویزیون دوو

اگر هاله سفید روی صفحه نمایش وجود دارد، می توانید مراحل زیر را برای تعمیر و عیب یابی تلویزیون دوو خود بررسی کنید:

اختلال فنی در نور پس زمینه یکی از دلایل ظاهر شدن هاله سفید روی صفحه تلویزیون دوو است.روشن بودن طولانی مدت تلویزیون باعث گرم شدن و جابجایی چسب منشورهای پخش کننده نور در نور پس زمینه می شود.در این شرایط نور به جای پخش شدن یکنواخت در نقاطی متمرکز شده و مانند هاله سفید یا نقاط روشن روی صفحه تلویزیون به نظر می رسد. برای رفع این مشکل می توان  از نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم تماس بگیرید.

تعمیرات تلویزیون دوو در مدرس قم

دلیل سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون چیست؟

اتصالات نادرست، کابل های آسیب دیده یا غیرفعال بودن منابع برق برخی از دلایل احتمالی هستند که باعث می شوند شما به مشکل سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون دوو دچار شود. امکان دارد تلویزیون شما روی یک ورودی اشتباه تنظیم شده باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که تلویزیون دوو شما روی ورودی صحیح تنظیم شده است  یا نه . مشکل به روزرسانی میان افزار نیز مورد دیگری است که می تواند  درسیاه شدن صفحه تلویزیون دوو تاثیر گذار باشد. البته ممکن است دلایل دیگری نیز موجب این اتفاق شوند که در اینصورت بهتر است دستگاه توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم عیب یابی و بررسی گردد.

تعویض یا تعمیر بک لایت تلویزیون دوو

تیره شدن بخشی از تصویر و یا کاهش نور کل صفحه نشان دهنده خرابی بخش بک لایت است. در برخی مواقع  دیده می‌شود که گاه تصویر کلی تلویزیون از بین می‌رود و در چنین حالتی نیاز است که ال ای دی تلویزیون بررسی شود. تعمیر تلویزیون دوو مربوط به بخش بک لایت کمی دشوار است یعنی نیاز به تعویض بک لایت خواهد بود بنابراین خرید بک لایت اورجینال اهمیت زیادی دارد. اورجینال بودن بک لایت از مواردی است که توسط تیم نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم مورد بررسی قرار می گیرد. دقت کنید که اجرای بک لایت بی کیفیت برای تلویزیون مشکل ساز خواهد بود.

قفل شدن کنترل تلویزیون

سنسورهایی که برای کنترل تلویزیون دوو اجرا می‌شود معمولاً ضعیف هستند، این موضوع سبب می‌شود تا کنترل پس از مدتی دیگر نتواند مانند روزهای اولیه کار کند بنابراین نیاز است که قطعات داخل کنترل بررسی شود و یا در صورت نیاز کنترل تعویض شود. گاهی نیز تنظیمات کنترل بهم خورده و موجب قفل شدن آن می‌شود در صورتی که چنین شرایطی برای شما ایجاد شده است می‌توانید از تیم نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم کمک بگیرید.

 

صفحه سیاه و بدون تصویر در تلویزیون

چنانچه تلویزیون را روشن کرده اید صدای تلویزیون به گوش شما می‌رسد اما صفحه سیاه و بدون تصویر است. معمولاً این اختلال مربوط به بک لایت است گاه نیز برد پاور که قطعه اصلی الکتریکی تلویزیون است دچار خرابی می شود البته این موضوع بیشتر مربوط به روشن نشدن تلویزیون خواهد بود.در این صورت نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم با برررسی تلویزیون اقدام به تعمیر یا تعویض پاور تلویزیون می کند.

نصف بودن تصویر در صفحه تلویزیون دوو

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما پیش آمده باشد، این است که نیمی از صفحه ی تلویزیون شما دارای تصویر است و نیمی دیگر سیاه می باشد. معمولا این اختلال بخاطر خرابی برد تیکان اتفاق می افتد. در نتیجه برد تیکان  باید بررسی شود و در صورت نیاز این قطعه تعمیر یا  تعویض شود. همچنین این مشکل ممکن است که بخاطر خرابی کابل های FPC یا خرابی برد راه انداز سورس نیز اتفاق افتاده باشد.برای رفع این اختلال از تماس بگیرید .

خاموش و روشن شدن ناگهانی دستگاه

اگر دستگاه شما با مشکل روشن و خاموش شدن  خودکار مواجه شده است، باید بدانید مهم ترین علت خرابی در مورد این اختلال خرابی برد پاور می باشد. همانطور که می دانید  وظیفه برد پاورتامین ولتاژ مورد نیاز را برای کارکرد قطعات مختلف است . بنابراین اگر دستگاه به طور ناگهانی خاموش و روشن می شود و یا دستگاه دیر روشن می شود، مشکل از برد پاور است و نیاز به بررسی برد پاور توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم  دارد.

اگر دستگاه را روشن می کنید و اصلا تصویری روی صفحه نشان داده نمی شود، احتمالا مشکلی در مادر برد وجود دارد. در این صورت مادر برد سیگنال استارت آپ را به برد  پی سی یو ارسال می کند. ممکن است که یکی از ورودی های سیگنال ویدئو خراب شده باشند. در این صورت مادر برد و ورودی های سیگنال ویدئو نیاز به بررسی دارند . علاوه بر این لازم است تا برد تیکان و بک لایت  توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم بررسی شود.

تعمیرات ال ای دی دوو در مدرس قم

ویروسی شدن تلویزیون دوو

ویروسی شدن تلویزیون یکی از اختلالاتی است که تلویزیون های هوشمند با آن روبرو هستند. ویروس ها معمولا از دو طریق به دستگاه هایی که امکان وصل شدن به اینترنت و حافظه های جانبی را دارند قابل انتقال هستند.

در تلویزیون دوو نیز به همین دو روش ویروس ها وارد نرم افزار تلویزیون دوو شده و مشکلاتی را برای تلویزیون ایجاد می کنند. برای جلوگیری از انتقال آلودگی از طریق اینترنت با تلویزیون، می بایست سعی کنید به وب سایت هایی بروید که از لحاظ امنیتی مشکلی نداشته باشند. اما بزرگ ترین عامل ویروسی کردن تلویزیون دوو، هارد اکسترنال و فلش مموری است.

تعمیر پنل تلویزیون دوو

بروز خرابی در پنل تلویزیون دوو ممکن است به دلایل متعددی روی دهد؛ که البته در این میان، برخی علل رایج‌تر و شایع‌تر هستند. شکستگی پنل تلویزیون، آبخوردگی پنل تلویزیون، سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون، سیاه شدن و دوتا شدن تصویر تلویزیون، کند شدن تصویر تلویزیون و مواردی از این قبیل شایع‌ترین خرابی های پیش آمده در صفحه نمایش تلویزیون های دوو می باشد که تعمیر تلویزیون دوو را ضروری می سازد.

خرابی پنل تلویزیون به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین اقدام جهت رفع آن، مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قماست. در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که نه تنها اشکال پیش آمده در دستگاه رفع نشود، بلکه با وجود صرف هزینه بسیار، در نهایت، شاهد بروز اشکالاتی دوچندان در تلویزیون باشیم. نکته دیگر آنکه، غالب اشکالات پیش آمده در پنل های تلویزیون های دوو جز در مواردی خاص نظیر شکستگی و قابل تعمیر هستند و اصلاح آنها هزینه‌ای چندانی به صاحب دستگاه تحمیل نمی کند. البته تجربه تعمیرکار، طی صحیح فرآیند عیب یابی و استفاده از تجهیزات تخصصی این کار، در نتیجه نهایی تعمیر تلویزیون دوو بسیار موثر خواهد بود.

تعمیرکار مجاز تلویزیون دوو در مدرس قم

عیب یابی و تعمیر تلویزیون دوو

اگر شما نیز از دارندگان تلویزیون های دوو هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز خرابی و اختلال در عملکرد دستگاه های خویش شده اید، می توانید سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر تلویزیون دوو در نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم دریافت نمایید. خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون دوو درقم، به دو روش قابل دریافت است.

۱- مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم و تحویل تلویزیون معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون دوو در تعمیرگاه .

۲- ثبت درخواست «تعمیر تلویزیون دوو در محل» از طریق تماس با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم

 خرابی به علت ضربات فیزیکی

وارد شدن ضربه به تلویزیون و یا نگهداری در شرایط نامناسب یکی دیگر از دلایل خرابی و روشن نشدن تلویزیون ال ای دی دوو است.تکنسین های نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مدرس قم توصیه می کنند که  قرار دادن تلوزیون ال ای دی در کنار شوفاژ خیلی گرم و یا در مکانی بسیار سرد خود داری کنید زیرا احتمال  خراب شدن تلویزیون را افزایش می‌دهد.

یکی دیگر از علت‌های آسیب دیدن تلویزیون‌های ال‌ای دی، روش‌های اشتباه تمیزکردن است. زمانی که دستمال خیس را روی صفحه نمایش ال ای دی می‌کشید احتمال آسیب دیدن پنل افزایش می یابد. در این صورت همیشه باید طبق دستور‌العمل درج‌شده در دفترچه این تلویزیون برای تمیزکردن آن اقدام کنید.

 

مشاوره و تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *