قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در صفاییه قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در صفاییه قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در صفاییه قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون دوو با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط قم در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات تلویزیون دوو خود با  مشاورین ما تماس گرفته تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم می باشد.

تعمیرات تلویزیون دوو در صفاییه قم

تعمیرات تلویزیون دوو در منزل شما

چنانچه تلویزیون دوو شما دچار مشکل شد دیگر نیاز نیست تلویزیون غول‌پیکرتان را به دوش بکشید و راهی مرکز تعمیرات تلویزیون شوید. تنها کافیست با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم تماس بگیرید.تکنسین‌های  نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم با تماس شما به آدرس موردنظرتان اعزام می‌شوند و به عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون شما در محل می‌پردازند؛ در این صورت دیگر مجبور نیستید هزینه و زمان زیادی را برای انتقال تلویزیون به مرکز تعمیرات تلف کنید و به راحت‌ترین شکل ممکن مشکل تلویزیون شما رفع خواهد شد.

سیاه شدن صفحه تلویزیون

دلیل اصلی سیاه شدن صفحه تلویزیون مربوط به بک لایت است. تشخیص درست سبب می شود تا این مشکل حل شود اما انتخاب و خرید بهترین بک لایت کار دشواری است. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم با دارا بودن قطعات اصل و اورجینال خیال شما را بابت این قطعه راحت می کند.

قفل شدن کنترل تلویزیون

سنسورهایی که برای کنترل تلویزیون دوو اجرا می‌شود معمولاً ضعیف هستند، این ضعف سبب می‌شود تا کنترل پس از مدتی دیگر نتواند مانند روزهای اولیه کار کند بنابراین نیاز است که قطعات داخل کنترل  تلویزیون بررسی شود و در صورت عدم تعمیرکنترل تعویض شود. گاهی اوقات  نیز تنظیمات کنترل بهم خورده و باعث قفل شدن آن می‌شود در صورتی که چنین شرایطی برای شما پیش آمد می‌توانید از کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم کمک بگیرید.

تعمیرات ال ای دی دوو در صفاییه قم

مشکلات رایج تلویزیون دوو

1.عیب‌یابی خاموش شدن ناگهانی تلویزیون دوو

از متداول‌ترین دلایل خاموش شدن ناگهانی دستگاه می‌توان به سوختن آی سی برد، خرابی سی پی یو، معیوب شدن مدار استندبای و اتصال فلش ویروسی به دستگاه اشاره کرد. با این حال، قبل از ثبت درخواست از نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم ، اتصالات برق آن را بررسی کنید.

2.تعمیر مشکل پرش تصویر در تلویزیون دوو

پرش تصویر ممکن است به علت خرابی پنل و برد پاور، ایراد در سیگنال و سوختگی پنل رخ بدهد. برای رفع این مشکل، یک بار تنظیمات دستگاه را ریست کنید سپس کلیه کابل‌ها و فیش‌های ورودی را جدا کرده و مجدد به پشت دستگاه وصل کنید. اگر مشکل پابرجا بود، از یک تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم کمک بگیرید.

3.عیب‌یابی سیاه شدن تصویر تلویزیون دوو

خرابی بک لایت، برد تیکان، برد پاور، لامپ‌ها، پنل و آب خوردگی پنل می‌تواند علت سیاه شدن تصویر باشد. قبل از ثبت درخواست، از اتصال صحیح کابل‌ها به دستگاه مطمئن شوید. اگر پنل خراب شده باشد باید توسط تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم تعویض گردد.

4. روشن شدن خودکار تلویزیون دوو

قطع و وصل شدن برق از رایج‌ترین دلایل روشن شدن خود به خود تلویزیون می باشد. قبل از ثبت درخواست، از اتصال دقیق برق دستگاه و سیم‌های پشت آن مطمئن شوید. وجود ایراد در تایمر بیدار باش و خرابی مین برد نیز ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود که باید توسط تکنسین نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم بررسی شود.

به هم ریختن رنگ‌های تصویر تلویزیون

شاید شما همبا چنین مشکلی روبه رو شده باشید. رنگ‌های تصویر باهم ادغام شده و تصویر نا مفهومی به شما نشان داده می‌شود.برخی مواقع اطراف بعضی از تصاویر چیزی شبیه به هاله‌ای طوسی رنگ مشاهده خواهید کرد. باید بدانید رنگ تصاویر به پنل تلویزیون مرتبط است و اغلب اوقات نیاز به تعویض کلی پنل خواهد بود. برای بررسی مشکل و تعمیر تلویزیون دوو توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم کمک بگیرید.

 تعمیر کار مجاز تلویزیون دوو در صفاییه قم

تلویزیون دوو دچار قطعی صدا شده است

 مشکل قطع شدن صدای تلویزیون از به هم خوردگی در برد پاور یا بلندگوهای تلویزیون خواهد بود. هنگامی‌که برد پاور ولتاژ موردنیاز بلندگوها را تأمین نکند، قطعاً صدایی از اسپیکرها خارج نمی‌شود. اصلی‌ترین علت مشکل صدای تلویزیون خرابی بلندگوهای تلویزیون بوده است. تکنسین‌های ما با تعویض کردن بلندگوها قطعاً مشکل قطعی صدا را رفع خواهند کرد. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام نقص‌ها و ایرادات دستگاه خود از کمک بخواهید.

بک لایت چیست ؟

پس از تولید تلویزیون‌های LCD و همچنین تلویزیون‌های LED، بک لایت‌ها اصلی‌ترین قطعات تلویزیون به‌شمار می‌آیند. درواقع بک لایت مهم‌ترین قطعۀ نمایش تصویر است و بدون آن، تلویزیون هیچ تصویری نشان نمی‌دهد. خوب است بدانید تچگونه خرابی بک لایت تلویزیون را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص خرابی بک لایت نشانه‌های مشخصی وجود دارد که با مشاهده آنها می‌توان گفت که به احتمال زیاد بک لایت تلویزیون خراب شده است. به عنوان مثال در غالب موارد  کم نور شدن صفحه تلویزیون و تیره بودن بخشی از آن خرابی بک لایت است.همچنین اگر قسمتی از صفحه نمایش تلویزیون، تیره باشد یا ظاهرا خاموش به نظر برسد اما صدا داشته باشد به این معناست که بک لایت آسیب دیده است.در صورتی که صدای تلویزیون شنیده می‌شد و تصویر خاموش به نظر می‌رسید، با یک چراغ قوه صفحه نمایش آن را بررسی کنید و نور را به صورت مورب به صفحه تنظیم کنید .احتمالا متوجه می‌شوید که تصویر وجود دارد اما نور پس زمینه نیست. این حالت نشان دهنده خرابی بک لایت شماست.در صورت مشاهده این مشکلات می توانید از گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم کمک بگیرید.

کلیه خدمات زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران انجام می گردد.

موارد زیر نیز چند نمونه از نشانه خراب شدن بک لایت تلویزیون می باشند:

·        قطع و وصل شدن تصویر (چشمک زدن)

·        ظاهر شدن لکه های سیاه

·        ظاهر شدن نقطه‌های روشن

·        خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

·        یکسان نبودن میزان نور در صفحه نمایش

·        ظاهر شدن لوگوی برند دوو پس از روشن کردن و سپس خاموش شدن تلویزیون

در صورت مشاهده چنین نشانه هایی از گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم تلویزیون کمک بگیرید .

 

دلیل خرابی های رایج در تلویزیون دوو

دلایل مختلفی برای بروز خرابی در تلویزیون های دوو می توان برشمرد. از مشکلات عملکرد سیستمی  تلویزیون تا اشکال در نحوه کاربری را می توان به عنوان دلایل خرابی های رایج در تلویزیون دوو دانست. بروز خرابی های مکرر در پنل تلویزیون را می توان به عنوان خرابی تلویزیون دوو برای کاربران این وسیله به شمار آورد. دلایل متعددی مانند شکستگی پنل تلویزیون، کندی تصویر در تلویزیون، سولفاته شدن، آب خوردگی در قسمت های مختلف، دوتایی شدن تصویر و را می توان نام برد.

به این نکته مهم دقت کنید که هر گونه خرابی تلویزیون دوو به خصوص در ناحیه صفحه نمایش، نیازمند تعمیرکار متخصص و گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو صفاییه قم است. در غیر این صورت ممکن است علاوه بر این که تلویزیون تعمیر نشود، نیازمند صرف هزینه های بسیار سنگین و بروز مشکلاتی دو چندان در قسمت های داخلی تلویزیون شود که ممکن است جبران ناپذیر باشند.

بی کیفیتی در تصویر تلویزیون دوو

به یاد داشته باشید که تمامی مدل های تلویزیون های دوو از کیفیت تصویر عالی برخوردارنمی باشد. یکی از مواردی که می تواند به عنوان خرابی تلویزیون دوو به شمار رود عدم کیفیت در تصویر آن است. تلویزیون دوو تنها در مدل ۳۲ اینچی خود ویژگی ۲۰۰۰H را دارا است که کیفیت تصویر در آن یک مگا پیکسل بوده و تصویر را با رزولوشن بالا نمایش می دهد. بنابراین می توان گفت که سایز تلویزیون های دوو در کیفیت تصاویر آن تأثیر به سزایی خواهد داشت.

 

 

مشاوره و تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *