قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

 

برند دوو  یکی از برندهای محبوب در ایران می باشد ، این برند دارای نمایندگی های بسیاری در کشور ایران می باشد. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون دوو با بالاترین کیفیت را نموده است.این تیم  با برخورداری از تکنسین های متخصص، و با تجربه و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون دوو یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم می باشد که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به کاربران دوو می باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم

تعمیرات تلویزیون دوو در شهرقائم قم

خرابی های رایج تلویزیون های دوو

۱. خاموش و روشن شدن خودکارتلویزیون

در صورتی که تلویزیون شما به صورت خود کار خاموش و روشن می شود ، دستگاه را از برق بکشید و یک دقیقه بعد اتصال دوباره دستگاه را برقرار کنید. اگر مشکل رفع  نشد تمام دستگاه های دارای کنترل از راه دور را از نزدیک تلویزیون دور کنید تا در صورتی که سیگنال های ساطع شده از این دستگاه ها در عملکرد تلویزیون اختلال ایجاد می کردند ، برطرف شود.

۲. تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد و بالعکس دارای تصویر بوده اما فاقد صدا بوده .

گاهی اوقات به هم خوردگی تنظیمات مربوط به تصویر یا صدای دستگاه می‌تواند باعث ایجاد این اختلال شود . برای برطرف کردن این اختلالات کافیست تنظیمات صدا و تلویزیون دستگاه خود را بررسی کنید.

۳. ظاهر شدن خطوط افقی یا عمودی رنگی بر روی صفحه نمایش تلویزیون دوو.

برای برطرف کردن این مشکل اختلال باید  سایر دستگاه های الکترونیکی یا بلندگوها را از تلویزیون دور کنید . امواج مغناطیسی در این دستگاه ها ممکن است باعث ایجاد خطوط افقی و عمودی رنگی در صفحه تلویزیون شود. پس از دور کردن این دستگاه ها تلویزیون دوو را برای چند دقیقه خاموش کنید.

۴. عدم کارکرد دستگاه از راه دور

برای رفع این مشکل را ابتدا باید تمام اشیاء را از جلوی دستگاه برداشته و کنترل تلویزیون را از تمام گوشه ها و قسمت های خانه بررسی کنید تا متوجه شوید که در کدام قسمت بهتر عمل می کند..گاهی اوقات ممکن است با عوض کردن باتری کنترل نیز این مشکل رفع شود. در صورتی که هیچ یک از راه حل های ارائه شده بالا موثر واقع نشد از نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم کمک بگیرید .

نمایندگی تلویزیون دوو در شهر قائم قم


خاموش و روشن شدن تلویزیون دوو

 این مشکل دو علت اساسی دارد یا از برد مین و خرابی آی سی تلویزیون می باشد  و یا خرابی برد پاور که بطور کلی یکی از این بردها دچار خرابی شده است .در اکثرمواقع برد مین دچار خرابی و سوختگی در یکی از آی سی ها می‌شود که با تعویض آن مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون برطرف خواهد شد ولی در بعضی مواقع هم فقط باید برد به صورت کامل تعویض شود. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم جهت رفع این مشکل می تواند به شما کمک کند.

تعمیر تلویزیون دوو در منزل

بزرگترین نگرانی برای کاربران  در زمان خراب و یا آسیب دیدن تلویزیون، حمل و نقل آن به تعمیر گاه است. همین دلیل سبب ایده طرح تعمیر سیار در محل را کلید زد. تعمیرات تلویزیون دوو در منزل یکی از خدمات پرطرفدار در بین کاربران است، برای این کار کافی است یک تماس  با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم داشته باشید. از امتیاز های مهم این طرح می توان به کاهش هزینه ها ایاب و ذهاب و صرفه جویی در وقت اشاره کرد.

برای این کار کافی است با شماره های تیم پشتیبانی در سایت شرکت مجاز تماس گرفته و مشکل خود را در سیستم آنها ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان به مشکل شما رسیدگی شود. در این موقع نزدیک ترین نیرو فنی به محل شما، با شما کاربر عزیز تماس گرفته و عیب و ایراد آن را بررسی می کند. در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی تر، قطعه ی معیوب را به تعمیرگاه نزدیک به محل شما برده و در اسرع وقت مراحل تعمیر آن را انجام می دهند.  

خرابی و مشکلات متداول در تعمیرات تلویزیون دوو

در سالهای اخیر، تولیدکنندگان شرکت دوو، به طور گسترده ای به ساخت تلویزیون های هوشمند با ساختارها و قابلیت‌های متفاوت روی آورده اند. تلویزیون ها هوشمند  با توجه به قابلیت های گسترده ای که دارند از قطعات مختلف و حساسی تشکیل شده اند و ممکن است گاهی دچار اختلال  شده و نیازمند سرویس و تعمیرات تخصصی شوند. در چنین شرایطی می بایست با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در قائم شهر قم تماس گرفته و درخواست راهنمایی نمایید.

ترکیب شدن و مبهم بودن رنگ ها در تصویر تلویزیون ال ای دی دوو

گاهی ممکن است که هنگام تماشای تلویزیون متوجه شوید که رنگ ها به هم ریخته اند و مثلا دو رنگ متفاوت را به یک رنگ ببینید. همچنین ممکن است که نوشته و حروف لاتین را به صورت نا خوانا یا به صورت هاشور زده شده ببینید. در این صورت احتمالا پنل دچار اختلال شده وباید توسط تکنستین نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم بررسی شود.

تعمیر تلویزیون ال ای دی دوو

تلوزیون های ال ای دی از تکنولوژی و ساختار پیچیده ای برخوردار هستند و قطعات بسیار حساسی در آن ها وجود دارد. تعمیرات تلویزیون های ال ای دی یک کار سخت و دشواری می باشد و نیاز به تخصص بالایی دارد زیرا در صورت کوچکترین خطایی ممکن است که خسارت زیادی به دستگاه وارد شود. در نتیجه لازم است تا تعمیر تلویزیون ال ای دی دوو حتما توسط افراد متخصص و توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم انجام شود.

تعمیرکار تلویزیون دوو در شهر قائم قم

نکات مهم در رابطه با نگهداری از تلویزیون ال ای دی دوو

نوسانات برق می تواند آسیب جدی و شدیدی  به دستگاه شما وارد کند. نوسانات برق یا بالا رفتن ولتاژ، ممکن است که باعث آسیب دیدگی شدید  برد مین و برد پاورشود . در نتیجه لازم است تا جهت محافظت از دستگاه در برابر آسیب های ناشی از نوسانات برق، حتما از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.هنگام تمیز کرد تلویزیون دوو از شیشه پاک کن یا الکل استفاده نکنید زیرا نفوذ رطوبت در تلویزیون دوو باعث خرابی برد پاور می شود. رعایت نکردن این نکات باعث بروز اختلال در تلویزیون میشود در صورت مشاهده اختلال با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش تلویزیون دوو

خدمات پس از فروش تلویزیون دوو یکي از مؤثر ترين اهداف بارازيابي محصولات و دوو است. با وجود اين پشتيباني، شما حتي بعد از سال ها استفاده ازتلویزیون دوو اگر مشکلي هر چند کوچک داشته باشيد نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به کاربران دوو می باشد. در صورتي تلویزیون خريداري‌ شده شما داراي گارانتي مي باشد و اعتبار گارانتي دستگاه تمام نشده است از شماره سريال محصول خود که داخل دفترچه گارانتي است استفاده کرده است.

گارانتی تعمیرات تلویزیون دوو

خدمات تعمیر تلویزیون دوو دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران است. اما این جمله به چه معناست؟ گاهی اتفاق می افتد که مشتری پس از تحویل گرفتن دستگاه تعمیر شده، متوجه ایرادی در آن می شود. در این شرایط باید امکان پیگیری مشکل وجود داشته باشد و گارانتی تعمیرات تلویزیون دوو، این امکان را برای شما فراهم می کند.

با توجه به قطعه آسیب دیده و اقدامات تعمیراتی انجام شده، مدت گارانتی متفاوت است. به طور متوسط، شما چند روز فرصت دارید تا در صورت مشاهده ایرادی در عملکرد تلویزیون تعمیر شده خود، مسئله را به صورت رسمی از طریق نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم پیگیری نمایید

تعمیر پنل تلویزیون دوو

دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون چیست؟ علت تیره شدن قسمتی از تصویر در تلویزیون چیست؟ چرا تصویر تلویزیون دو تکه شده است؟ یکی از دلایلی بروز هر یک از این اختلالات در تلویزیون دوو خراب شدن پنل این دستگاه است که یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین قطعات تلویزیون به حساب می‌آید. چنانچه خطوط عمودی که بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون به نمایان شد واز بالاترین نقطه نمایشگر تا پایین‌ترین نقطه آن کشیده شده باشند به این معناست که یا برد تیکان تلویزیون آسیب‌دیده است یا فلت‌های ارتباط‌دهنده.اما اگر این خطوط عمودی از وسط نمایشگر تا پایین یا بالا کشیده شده باشند به این معناست که پنل تلویزیون آسیب‌دیده است.وارد شدن ضربه و نفوذ رطوبت به تلویزیون از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب خراب شدن پنل تلویزیون می‌شوند. بنابراین از بروز چنین اتفاقاتی در تلویزیون خود جلوگیری کنید تا پنل آن آسیب نبیند و درصورت بروز مشکلی برای آن با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم تماس بگیرید.

تعمیرات ال ای دی دوو در شهر قائم قم

تعمیر تلویزیون ال ای دی دوو

در نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم تعمیر تلویزیون ال ای دی دوو، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از کاربر تلویزیون دوو ، بر روی دستگاه انجام می گردد.

استفاده از قطعات اورجینال نمایندگی تلویزیون دوو

نمایندگی نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم می‌تواند به راحتی قطعات اورجینال را برای شما استفاده نماید. استفاده از قطعات فیک و نا مرغوب در تلویزیون ال ای دی دوو به هیچ عنوان توصیه نمی شود. چرا که تلویزیون برند دوو از حساسیت بالایی برخوردار هستند. استفاده از قطعات بی کیفیت در این دستگاه سبب آسیب رسیدن به دیگر قطعات آنها می شود. به این دلیل ما تنها از قطعات اورجینال استفاده می کنیم.

تعمیرکار باتجربه نمایندگی تلویزیون دوو

یکی از مهمترین ارکان در هر نمایندگی و تعمیرگاه مجاز، تعمیرکار آنجا می‌باشد. هرچه بیشتر تعمیرکاران از تجربه و تخصص بالاتربرخوردار باشند  سبب ارائه خدمات باکیفیت می‌شود. گفتنی است که تمامی تعمیرکاران و متخصصان نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهر قائم قم  بیش از ۵ سال سابقه تخصصی هستند. تمامی تعمیرکاران این مرکز با گذراندن دوره های تخصصی و مهارت آموزی موفق به اخذ مدارک رسمی و معتبر شده اند.

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *