قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم

 

شرکت دوو یکی از محبوبترین برندها می باشد. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوودر شهرک قدس قم  با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ابزار مدرن و در بالاترین سطح کیفی و تخصصی تعمیرات تلویزیون شما را انجام میدهد. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی کاربران دوو هستند و ضمن ارائه مشاوره رایگان، در صورت نیاز به تعمیر درخواست تعمیرات تلویزیون دوو را برای شما ثبت می کنند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم

تعمیر پورت های تلویزیون دوو

در تلویزیون های امروزی پورت هایی که راه ارتباط آن با دستگاه های دیگر هستند،دارای اهمیت زیادی هستند . چنانچه پورت HDMI، دچار نقص شود، دیگر امکان وصل شدن یک گیرنده به تلویزیون را ندارید تا به کمک آن کانال های تلویزیونی را تماشا کنید. در این صورت اتصال کنسول های بازی و لپ تاپ نیز با مشکل مواجه خواهد شد. اگر نتوانیم فلش یا هارد را به تلویزیون متصل کنیم، با مشکل مواجه خواهیم شد. در چنین مواقعی از تکنسین های نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم کمک بگیرید. در این صورت تلویزیون باید باز شود و مین برد دستگاه بنیز باید بررسی شودو اتصالات پورت ها به مین برد  نیز بررسی شود. مخصوصا اگر همه آن ها با هم از کار افتاده باشند، یعنی مشکلی اساسی  وجود دارد. چنانچه ایراد فقط از یک پورت باشد، ممکن است با یک تعویض ساده مشکل رفع شود.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهرک قدس قم

دلیل سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون دوو

اتصال نادرست، کابل های آسیب دیده یا غیرفعال بودن منابع برق برخی از دلایل احتمالی هستند که باعث می شوند که تلویزیون  به مشکل سیاه شدن صفحه نمایش دچار شود. امکان دارد تلویزیون دوو شما روی یک ورودی اشتباه تنظیم شده باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که تلویزیون  دوو شما روی ورودی صحیح تنظیم شده است تا از این مشکل جلوگیری شود. مشکل به روزرسانی نیز از دیگرمواردی است که می تواند سیاه شدن صفحه تلویزیون دوو را ایجاد کند. البته ممکن است دلایل دیگری نیز موجب این اتفاق شوند که در این صورت بهتر است دستگاه توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم  عیب یابی و بررسی گردد.

علت نمایش خطوط و نقطه های رنگی روی تلویزیون دوو

چنانچه هنگام تماشای فیلم یا برنامه تلویزیونی متوجه خطوط یا نقطه های رنگی روی صفحه نمایش شدید، دستگاه هایی که سبب ایجاد موج وتداخل با تلویزیون می شوند را دور کنید. منظور از دستگاه های تداخل زا دستگاههایی هستند که میدان مغناطیسی تولید می کنند، مانند بلندگوهای استریو و … . همچنین دستگاه هایی که فرکانس بالایی منتشر می کنند، مانند رادیو، مایکروویو و سایر تلویزیون ها نیز در این شرایط باید از تلویزیون دور شوند. در صورتی که این اقدامات را انجام دادید اما مشکل نقطه های رنگی همچنان روی تلویزیون ماندگار بود بهتر است با کارشناسان  نماینگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

ریست کردن تلویزیون دوو

برای ریست کردن تلویزیون دوو به دو روش می توانید اقدام کنید. برای شروع ابتدا  تلویزیون خود را روشن کنید. با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون، دکمه منو را فشار دهید. روش های پیشنهادی در این بخش ممکن است سازگار با مدل تلویزیون شما نباشد بنابراین قبل از اقدام کردن آنها از این موضوع مطمئن شوید. در صورت دسترسی به دفترچه راهنمای تلویزیون دوو می توانید مطالب سازگار با تلویزیون خود را در دفترچه پیدا کنید. گزینه منو تصویر را انتخاب کنید. کلیدهای {9} {3} {0} {1} را فشار دهید. با این عمل  تلویزیون دوو شما ریست می شود. روش دیگر قابل استفاده برای ریست کردن تلویزیون دنبال کردن این دستور است: {Source}, {Right Arrow Key}, {Down Arrow Key}. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر در این باره می توانید با همکاران ما درنمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم تماس بگیرید.

تعمیرات ال ای دی دوو در شهرک قدس قم

تلویزیون دوو صدا دارد تصویر ندارد

چنانچه تلویزیون دوو شما دچار مشکل نداشتن تصویر شده است اغلب به دلیل خرابی بک لایت این مشکل پیش می آید. اما در تلویزیون های پلاسما این مشکل اغلب به دلیل خرابی در برد y و یا z اتفاق می افتد.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون دوو

هنگام تمیز کردن تلویزیون درصورت نفوذ رطوبت به داخل دستگاه خطوط عمودی روی صفحه نمایش مشاهده می شود. دراصطلاح  عامیانه به آن آب خوردگی تلویزیون می گوییم. در این صورت  ما مجبور به تعویض فلت های تلویزیون  دوو با دستگاه بندینگ می شویم. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم با داشتن تجهیزات به روز و پیشرفته در کارگاه خود هر نوع خرابی را تعمیر می کند.

تعمیر تلویزیون دوو در محل و مزایای آن

تعمیر تلویزیون دوو در محل، یکی از خدمات پر کاربرد نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم می باشد.  که توسط بسیاری از تعمیرکاران الکترونیک ارائه می‌شود. در این سرویس ، تعمیرکاران به محل مشتری می‌روند و خرابی تلویزیون را در آنجا تعمیر می‌کنند. این روش بدارای مزایایی است که در مطالب زیر با آنها آشنا

خواهید شد :

۱صرفه‌جویی در زمانبا ارائه خدمات تعمیر تلویزیون دوو در محل، شما نیازی به حمل و نقل تلویزیون خود به تعمیرگاه را ندارید که زمان زیادی را می‌گیرد. به علاوه، شما می‌توانید تعمیرکاران را در زمانی که برای شما مناسب است درخواست دهید.

۲راحتیبا داشتن خدمات تعمیر تلویزیون دوو در محل، شما نیازی به تحمل ودردسرحمل و نقل تلویزیون خود به مرکز تعمیررا  ندارید. علاوه بر این، شما می‌توانید همزمان که تعمیرکاران در حال تعمیر تلویزیون شما هستند، فعالیت‌های دیگر خود را نیز ادامه دهید.

۳مشاهده تعمیراتبا اینکه تعمیرکاران در محل شما تعمیرات را انجام می‌دهند، شما می‌توانید تمام مراحل تعمیرات را به راحتی مشاهده کنید. این به شما اطمینان می‌دهد که تعمیرات به درستی انجام شده‌اند.

در نهایت، با داشتن خدمات تعمیر تلویزیون دوو در محل، شما می‌توانید از اورجینال بودن قطعات مورد تعویض اطمینان پیدا کنید.

صدا و تصویر تلویزیون هماهنگ نیست

عدم هماهنگی صدا و تصویر در تلویزیون دوو می‌تواند برای کاربران دوو آزاردهنده باشد. برای رفع این اختلال لازم است موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرد:

·        از اتصال صحیح کابل‌ها مطمئن شوید.

·        یک بار دستگاه را ریست کنید.

·        تنظیمات صدای تلویزیون را بررسی  کنید و تاخیر صدا را تا زمانی که با ویدیو همگام شود تنظیم کنید.

صفحه نمایش تلویزیون دوو خیلی تاریک است

اگر صفحه نمایش تلویزیون خیلی تاریک است، با مراجعه به بخش تنظیمات، نور پس زمینه را افزایش دهید. تلویزیون های قدیمی معمولا به اندازه تلویزیون‌های هوشمند و مدرن روشن نیستند.بنابراین اگر تلویزیون را در محلی قرار داده اید که نور بسیار زیاد است و صفحه نمایش به سختی دیده می‌شود، دستگاه خود را جابجا کنید.

اگر مشکل برطرف نشد باید برد تیکان، برد اصلی و بک لایت مورد بررسی قرار بگیرید و در صورت خرابی تعویض شود.

صفحه نمایش تلویزیون دووشکسته است

اگر صفحه نمایش تلویزیون شکسته باشد، معمولا امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید فکر تلویزیون جدید باشید. لازم به ذکر است، هزینه تعویض صفحه نمایش بسیار زیاد است و از لحاظ اقتصادی به صرفه نخواهد بود. در صورت شکستگی یا آبخوردگی صفحه تلویزیون، بهتر است برای خرید یک دستگاه جدید اقدام کنید.

تلویزیون روشن نمی شود

در صورت روشن نشدن تلویزیون موارد زیر را مورد بررسی قرا دهید :

·        از وصل بودن جریان برق و سالم بودن پریز اطمینان حاصل کنید.

·        بررسی کنید کنترل تلویزیون به درستی کار کند و باتری داشته باشد.

اگر مشکل برطرف نشد، برای عیب یابی تلویزیون دوو و بررسی قطعات اصلی از نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم کمک بگیرید.

تعمیرکار مجاز تلویزیون دوو در شهرک قدس قم

علت روشن نشدن تلویزیون دوو سری G

در این مدل‌ها مشکلاتی از قبیل نبودن تصویر، سیاه شدن یک طرف تلویزیون، پاک شدن حافظه‌ی تلویزیون بعد از خاموش و روشن کردن است. اگر اختلال در تصویر باشد یعنی پنل دستگاه با نقص رو به رو شده است و باید ال ای دی تعویض گردد اما اگر حافظه آن پاک شود مشکل مربوط به برد مین می‌باشد؛ که تعویض و تعمیر برد مین در منزل توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم انجام می‌شود و نگرانی ندارد.

تعویض پنل تلویزیون هزینه زیادی در بردارد و زمانی لازم  به تعویض است که به طور کلی تصویر قطع شده باشد و یا نیمی از آن سیاه شده باشد یا تمام صفحه به رنگ خاکستری و سرمه‌ای تبدیل شده باشد. علت روشن نشدن تلویزیون هرچه که باشد با تعمیرات در منزل مشخص می‌شود و چنانچه  نیاز باشد دستگاه را به مرکز تعمیرات دوو می‌برند.

علت روشن نشدن تلویزیون دوو سری H

در این مدل شاهد خرابی در مین برد هستیم و این قطعه در تلویزیون قابل تعمیر می‌باشد و تعمیرات در محل انجام می‌شود. با ایجاد این اختلال در دستگاه،تلویزیون به صورت خود به خود خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود. علت روشن نشدن تلویزیون دوودراین مدل به دلیل خرابی مین برد می‌باشد و تعمیرات آن توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم انجام شده و به حالت اولیه بر می‌گردد.

تعمیر تلویزیون دوو در محل

تعمیر تلویزیون دوو در محل بهترین گزینه برای کاربرانی است که به هر دلیل امکان جابجایی تلویزیون و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. جهت استفاده از این سرویس کافی است تا کاربر دستگاه، نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به «تعمیر تلویزیون دوو در محل» را ثبت نمایند. همانگونه که می‌دانید در این شیوه نیازی به جابجایی تلویزیون نیست و کارشناس تعمیر تلویزیون Daewoo، خود در محل حضور می یابد. سرویس های ارائه شده در هر دو روش، منحصر به مدل خاصی از تلویزیون های دوو نیست و تمامی مدل های این برند اعم از تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی، پلاسما و را شامل می گردد. مدیریت نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در شهرک قدس قم به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این مرکز را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده توسط این مرکز از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار می باشند.

 

 

مشاوره و تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *