قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در خیابان آذر قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در خیابان آذر قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در خیابان آذر قم

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون  با داشتن سال ها سابقه ی درخشان همچنان  نامی ماندگار برای کاربران بوده و هست. نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در خیابان آذر قم  با ارائه ی سرویس های کاربردی در زمینه تعمیرات و تعویض انواع تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی دوو توانسته است رضایت کاربران خود را کسب کند. مشاوران حاضر در نمایندگی تلویزیون دوو می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیارشان قرار دهند. این برند با تاکید بر تضمین کیفیت و ارائه ی برترین خدمات به کاربران سبب محبوبیت بین کاربران شده است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در خیابان آذر قم با تاکید بر مشتری مداری و تضمین کیفیت خدمات توانسته است بهترین ها را برای کاربران فراهم کند. چنانچه تلویزیون شما دچار هرگونه اختلالی شد تعمیر آن را به متخصصین ما بسپارید، زیرا در کمترین زمان آن را کاملا سالم و بدون عیب و نقص به شما تحویل خواهند داد. تعمیر انواع  تلویزیون ها در این مرکز امکان پذیر است. شما می توانید با تماس با این نمایندگی تمام عیوب دستگاه دوو خود را رفع کنید.

تعمیرات مجاز تلویزیون دوو در خیابان آذر قم

  سوختن بک لایت تلویزیون دوو

چنانچه تلویزیون شما صدا دارد اما فاقد تصویر می باشد، لازم است که بدانید که بک لایت تلویزیون شما سوخته است و باید تعمیر و تعویض گردد اما بک لایت چیست و چه وظیفه ای در تلویزیون دارد؟ برای اینکه بتوانیم تصاویر را در صفحه نمایش تلویزیون خود مشاهده کنیم به یک نور پس‌زمینه در تلویزیون نیاز داریم که این نور پس‌زمینه در تلویزیون‌های ال سی دی با استفاده لامپ‌های فلورسنت و در تلویزیون‌های ال ای دی با استفاده از لامپ‌های ال ای دی فراهم می‌شود؛ باید بدانید به صفحه‌‌ای که لامپ‌های فلورسنت در تلویزیون‌ ال سی دی و لامپ‌های ال ای دی در تلویزیون‌ ال ای دی بر روی آن قرار می‌گیرند، بک لایت تلویزیون می‌گویند.

 از مهم‌ترین دلایلی که موجب خرابی یا سوختن بک لایت تلویزیون می‌شود، می‌توان به نا مرغوب بودن و بی کیفیت قطعات مصرفی در تلویزیون، استفاده از حداکثر میزان نور بک لایت در تنظیمات تلویزیون و استفاده طولانی مدت از تلویزیون اشاره کرد؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که در بخش تنظیمات تلویزیون نور بک لایت را تنظیم کنید و پس از 2 الی 3 ساعت استفاده از تلویزیون آن را به مدت 15 دقیقه خاموش کنید تا بک لایت آن کمی خنک شود.در صورت نیاز به تعمیر و تعویض بک لایت با نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در خیابان آذر قم تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون دوو در محل و مزایای آن

تعمیر تلویزیون دوو در محل، یکی از خدماتی است که توسط بسیاری از تعمیرکاران الکترونیک ارائه می‌شود. در این روش، تعمیرکاران به محل مشتری اعزام می شوند  و خرابی تلویزیون را در آنجا بررسی و تعمیر می‌کنند. این روش مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

۱صرفه‌جویی در زمانبا ارائه خدمات تعمیر تلویزیون دوو در محل، دیگر نیازی به حمل و نقل تلویزیون خود به مکان تعمیر ندارید که زمان زیادی را می‌گیرد. به علاوه، شما می‌توانید تعمیرکاران را در زمانی که برای شما مناسب است، رزرو کنید.

۲راحتیبا داشتن خدمات تعمیر تلویزیون دوو در محل، شما نیازی به تحمل دردسر حمل و نقل تلویزیون خود به مرکز تعمیرات ندارید. علاوه بر این، شما می‌توانید همزمان که تعمیرکاران در حال تعمیر تلویزیون شما هستند، به فعالیت‌های دیگر خود نیز ادامه دهید.

۳محلی برای مشاهده تعمیراتبا اینکه تعمیرکاران در محل شما تعمیرات را انجام می‌دهند، شما می‌توانید تمام مراحل تعمیرات را به راحتی مشاهده کنید. این به شما اطمینان می‌دهد که تعمیرات به درستی انجام شده‌اند.

در نهایت، با داشتن خدمات تعمیر تلویزیون دوو در محل، شما می‌توانید از خدمات بیشتری نسبت به روش‌های دیگر بهره ببرید و مطمئن باشید که تلویزیون شما به نحوه درست تعمیر شده است.نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در خیابان آذر قم به شما این اطمینان را می دهد که حین تعویض قطعات از قطعات اورجینال استفاده کند و این امر در حضور مشتری و استفاده از خدمات تعمیر در محل انجام می شود.

تعمیرات ال ای دی دوو در خیابان آذر قم

نکات مهم قبل از درخواست تعمیرکار تلویزیون دوو

قبل از درخواست تعمیر تلویزیون دوو، بهتر است با این نکات دقت کنید:

۱بررسی وضعیت گارانتیاگر تلویزیون دوو شما هنوز در مدت اعتبار گارانتی قرار دارد، بهتر است ابتدا با شرکت سازنده تماس بگیرید و از آنها در مورد مشکلات تلویزیون و شرایط گارانتی سوال کنید.

۲تست مجدد تلویزیونقبل از تماس با تعمیرکار، اگر مشکلی در تلویزیون دوو خود مشاهده کردید، بهتر است تلویزیون را خاموش کرده ویک ساعت بعد مجدداً روشن کنید تا ببینید مشکل رفع شده است یا نه.

۳توضیحات دقیق به تعمیرکاردر هنگام تماس با تعمیرکار، بهتر است مشکلات دقیق تلویزیون خود را بیان کنید. برای مثال، مشکلات تصویری یا صوتی را بیان کنید و هر اطلاعاتی که ممکن است به تعمیرکار کمک کند، مانند مدل و سال تولید تلویزیون.

۴درخواست تعمیر از تعمیرکار مجربدرخواست تعمیر از یک تعمیرکار مجرب و با تجربه می‌تواند باعث اطمینان شما از تعمیر تلویزیون شود.

۵توافق قبلی در مورد هزینهقبل از آنکه تعمیر شروع شود، بهتر است با تعمیرکار در مورد هزینه تعمیر صحبت کنید و توافق کنید تا هنگام پایان تعمیر، هزینه‌های ناگهانی برایتان پیش نیاید.

ایراد در پنل تلویزیون دوو

یکی از بزرگ ترین مشکلات که در تلویزیون ها رخ می دهد اختلال پیش آمده در پنل آنها است. خرابی تلویزیون دوو به خصوص در بخش پنل به شکل های مختلفی رخ می دهد. شایع ترین آنها پیدایش یک خط افقی در تصویر است. دلایل به وجود آمدن این خط، استفاده طولانی مدت از تلویزیون و هم چنین گرما است. گرما می تواند به محل قرار گیری تلویزیون در منزل مرتبط باشد یا این که به دلیل استفاده متداول و طولانی مدت از تلویزیون باشد.در صورت مشاهده خطوط افقی یا عمودی در تلویزیون دوو خود با نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در خیابان آذر قم جهت مشاوره تعویض یا تعمیر پنل تلویزیون دوو خود تماس بگیرید.

پرش تصویر در تلویزیون دوو

پرش تصویر، یکی از دلایلی است که نشان می دهد تلویزیون دوو نیاز به تعمیر دارد. علت این اختلال  معمولا از مین برد، خرابی پنل، مشکل پاور و یا ضعیف بودن لامپ ال ای دی تلویزیون است. توصیه می شود جهت رفع این مشکل از یک متخصص تلویزیون دوو  در نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در خیابان آذر قم کمک بگیرید تا تمام این موارد را کاملا و به طور صحیح بررسی و رفع کند.

تعمیرکار مجاز تلویزیون دوو در خیابان آذر قم

تعمیر مین برد تلویزیون دوو

مین برد تلویزیون دوو، قطعه ای است که وظیفه آن کنترل دیگر برد ها و قطعات دستگاه است و کوچک ترین نقص در آن موجب آسیب دیگر قطعات تلویزیون می شود. مین برد تلویزیون LCD و LED دوو از قطعات حساسی تشکیل شده است که نوسانات برق، استفاده از کابل های نامرغوب، ویروس داشتن فلش، ضربه، داغ شدن بیش از اندازه تلویزیون می تواند موجب خرابی این قطعه شود. توجه داشته باشید که اگر به خراب شدن مین برد توجه نکنید، ممکن است به مرور زمان به طور کامل بسوزد و شما مجبور به تعویض تلویزیون خود شوید. در صورت خرابی مین برد جهت تعمیرقطعه از نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در خیابان آذر قم کمک بگیرید.

دلایل خرابی تلویزیون دوو

مین برد تلویزیون دوو به دلایل مختلف از جمله: نوسان برق و استفاده کردن از کابلهای غیر اورجینال و بی کیفیت HDMI ، آبخوردگی، ضربه شدید و دچار مشکل می شود و کل عملکرد دستگاه تلویزیون را، تحت تأثیر قرار می‌دهد و باید در اسرع وقت تعمیر گردند.

مین برد یکی از اصلی ترین قطعات اصلی در تلویزیون های LED و LCD دوو است. در صورت خرابی موجب اختلال در کار سایر قطعات تلویزیون می شود. برد الکترونیکی، وظیفه کنترل و هدایت دیگر قطعات تلویزیون را برعهده دارد. این قطعه به قدری حساس و مهم است که اگر به درستی تعمیر نشود، ممکن است مشکلات دیگری را برای تلویزیون شما به وجود آورد. پس در تعمیر این قطعه اساسی، ریسک نکنید وار تعمیر کاران باتجربه نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در خیابان آذر قم کمک بگیرید.

تعمیرات برد تلویزیون دوو در تهران

نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در خیابان آذر قم با در اختیار داشتن پیشرفته ترین دستگاه ها و حرفه ای ترین تعمیرکاران، مشکل مین برد تلویزیون دوو شما را به راحتی حل می کند این نمایندگی  ، در تعمیرات تلویزیون دوو، خدمات خود را به صورت آنلاین و در سراسر نقاط قم ارائه می دهد. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با این مجموعه تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مجموعه ما یکی از معدود مجموعه هایی است که با کمترین و مناسب ترین قیمت تمامی خدمات تعمیر، نصب و سرویس تلویزیون دوو را انجام می دهد. همچنین علاوه بر تمامی این موارد، جهت رفاه حال مشتریان خود، تعمیرکار و تکنسین مجربی را در منزل اعزام می کند.

تعمیر مقاومت تلویزیون دوو

مقاومت ها اصولا در برد پاور تلویزیون می باشند. وظیفه این قطعه کنترل جریان برق است اما در اثر نوسانات برقی دچار اسیب می شوند اگر تلویزیون شما روشن نمی شود و یا پاور شما صدا  می دهد مقاومت های آن دچار آسیب شده است.اگر نیاز به تعمیر تلویزیون دارید یا اینکه تلویزیون  شما روشن نمی شود و یا صدا دارد تصویر ندارد. ما به شما نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در خیابان آذر قم را معرفی می کنیم. تکنسین های ما درکمترین زمان ممکن تلویزیون شما را تعمیر کرده و به شما تحویل می دهند.ما مشکلات تلویزیون شما را با هر پیچیدگی و نقص که داشته باشد برطرف می کنیم، تعمیرات را با استفاده از قطعات یدکی اصلی انجام می دهیم و خدمات را تضمین می کنیم. تکنسین های ما به طور رایگان در محل مشتری حضور به عمل می اورند، تشخیص را انجام می دهد. پس از آن هزینه دقیق تعمیرات توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در خیابان آذر قم محاسبه می شود.

تعمیر پاور تلویزیون دوو

پاور تلویزیون وظیفه انتقال جریان برق را به بقیه اجزای تلویزیون را به عهده دارد. اما نوسانات برق باعث بروز آسیب دیدگی این قطعه می شود. چنانچه  تلویزیون شما روشن نشد شما نیاز به تعمیر پاور تلویزیون دوو توسط نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در خیابان آذر قم خود دارید.

 

 

مشاوره و تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *