قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده، که دارای نمایندگی های بسیاری در سراسر ایران می باشد. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک به دلیل ارزش قائل شدن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون دوو با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون دوو در قم، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم

ازکارافتادن پروت HDMI

درصورتی‌که کابل HDMI تلویزیون دوو شما به‌درستی کار نکرد در مرحله اول باید با یک کابل جدید تلویزیون دوو را تست کنید و اگر مشکل رفع نشد احتمالاً برد تلویزیون دوو شما خراب‌شده و نیاز به تعویض و یا تعمیر برد تلویزیون دوو دارید. در این حالت ممکن است کنترلرهای موجود بر روی مین برد تلویزیون دوو آسیب‌دیده باشند. یکی از دلایل اصلی بروز چنین مشکلاتی، استفاده از کابل­های نامرغوب HDMI  است.برای رفع اختلال از نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم کمک بگیرید.

روشن نشدن تلویزیون دوو

در این حالت تلویزیون دوو ناگهان خاموش می­شود و به‌هیچ‌عنوان روشن نخواهد شد. احتمال دارد ولتاژ نامناسب سبب آسیب دیدن تلویزیون دوو شما شده باشد. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم توصیه به استفاده از محافظ خوب برای تلویزیون دوو و کلاً دیگر وسایل الکترونیکی می کند . وصل کردن مستقیم برق تلویزیون دوو به پریز کاری پر ریسک است و ممکن است خسارت­های مالی زیادی بزند.

متداولترین عیبهای برد تیکان عبارتند از :
تصویر تلویزیون قطع می شود
تصویر تلویزیون به دو قسمت سیاه و روشن تقسیم می شود
روی تصویر خطوط سیاه و سفید می افتد.
تصویر به صورت نگاتیو دیده می شود.
رنگها از هم پاشیده هستند.
صفحه تصویر سفید می شود.
تصویر دوتایی پخش می‌شود.
در صورت خرابی برد تیکان ،بایست این برد توسط متخصصین با دانش فنی و تجربه زیاد  یا نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم تحت تعمیر قرار گیرد. و از سپردن آن به افراد دارای تجربه کم خودداری کنید.زیرا تعمیرات این قطعه تلویزیون از ظرافت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

تعمیرات ال ای دی دوو در باجک قم


تعمیر کم نور شدن تصویر تلویزیون دوو

ساده‌ترین علت کم نور شدن تصویر می‌تواند تنظیمات نور دستگاه باشد که باید با بررسی منوی تنظیمات، چک شود. خرابی بک لایت، کابل‌های دستگاه، ایراد در پنل و سوختگی پیکسل می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم می تواند این مشکل را رفع کند.

پایین بودن کیفیت تصویر تلویزیون دوو

پایین بودن کیفیت تصویر معمولا به دلیل پایین بودن کیفیت تصویر درحال پخش رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل وضوح تصویر را افزایش دهید و نسبت ابعاد را تنظیم کنید. گاهی تنها راه حل، تماشای فیلم‌های با کیفیت بالاتر است.

مشکل وصل نشدن تلویزیون دوو به WiFi

برای حل مشکل وصل نشدن تلویزیون دوو به WiFi، آن را از طریق اینترنت به روتر متصل کنید، بعد تلویزیون و مودم را ری استارت کنید. اگر همچنان دستگاه به وای فای وصل نشد، از  تکنسین های نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم کمک بگیرید.

عیب یابی قطع شدن صدای تلویزیون دوو

گاهی ممکن است فعال بودن گزینه قطع صدا باعث عدم پخش صدا شود. تنظیمات نادرست صدا، اتصال هدفون به دستگاه، خرابی کابل HDMI، معیوب شدن بلندگوی داخلی، خرابی بلندگوهای داخلی و برد اصلی نیز می‌تواند علت قطع شدن صدا باشد. برای رفع این مشکل، تنظیمات بلندگو‌ها و صدا را بررسی کنید.

استفاده از قطعات اصل تلویزیون توسط نمایندگی دوو

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم با  استفاده از مجوزهای خاصی که دارد، می تواند قطعات اصل برند دوو را برای دستگاه شما فراهم نماید. قطعات تلویزیون دوو به دلیل تکنولوژی به روز و حساسیت بالا، حتما باید اصل و اورجینال باشد. در غیر اینصورت هم به قطعات دیگر  دستگاه صدمه وارد می شود و هم مشکل دستگاه حل نخواهد شد. ما در این مرکز، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنیم.

تعمیرکاران با تجربه تلویزیون در نمایندگی دوو

تعمیرکار مهمترین اساس یک تعمیر درست و اساسی است. با توجه به میزان تجربه و مهارت تعمیرکار ، کیفیت تعمیر هم بالاتر می رود. تمامی تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم بیش از 5 سال سابقه کار دارند. تعمیرکاران  دوره های تخصصی آموزش خود را در نمایندگی به اتمام رسانده اند. تکنسین های نمایندگی دارای گواهینامه و مدرک معتبر می باشند.

تعمیرات تلویزیون دوو در باجک قم

ریست کردن تلویزیون دوو

برای ریست کردن تلویزیون دوو به دو روش می توانید اقدام کنید. برای شروع تلویزیون خود را روشن کنید. با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون، دکمه منو را فشار دهید. روش های پیشنهادی در این بخش ممکن است سازگار با مدل تلویزیون  دوو شما نباشد بنابراین قبل از اقدام کردن آنها از این موضوع مطمئن شوید. در صورت دسترسی به دفترچه راهنمای تلویزیون دوو می توانید راهنمایی مربوط با تلویزیون خود را در دفترچه پیدا کنید. گزینه منو تصویر را انتخاب کنید. کلیدهای {9} {3} {0} {1} را فشار دهید. با این عمل تلویزیون دوو شما ریست خواهد شد. روش دیگر قابل استفاده برای ریست کردن تلویزیون دنبال کردن این دستور است: {Source}, {Right Arrow Key}, {Down Arrow Key}. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر در این باره می توانید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم تماس بگیرید.

چرا صدای تلویزیون کیفیت خوبی ندارد

یکی از مواردی که زمان تماشای فیلم دارای اهمیت زیادی است کیفیت صدای آن می‌باشد. حتی با وجود بهترین تصویر، اگر صدا کیفیت مناسبی نداشته باشد نمی‌توانید از فیلم خود لذت ببرید. یکی از مشکلات کاربرانی که از تلویزیون‌های دوو استفاده می‌کنند بی کیفیتی صدا تلویزیون است. در کل باید گفت این برند در اغلب مدل‌های خود کیفیت صدای خوبی را ارائه نداده است، البته در برخی مدل‌های ال ای دی شرایط بهتری دیده می‌شود. در زمان خرید بهتر است به اقدام به خرید مدل‌های بالاتر کنید تا این مشکل را نداشته باشید. اما اگر فکر می‌کنید کیفیت صدای دستگاه از قبل کمتر شده، می‌توانید برای بررسی علت و تعمیر تلویزیون دوو در قم با همکاران ما در نمایندگی تلویزیون دوو در قم تماس بگیرید.

بررسی علت تاریک شدن

شاید متوجه شده‌اید نور صفحه نمایش تلویزیون دوو  شما کم شده، و یا اینکه ناگهان کلاً تصویر تاریک می‌شود. باید بدانید چنین مشکلاتی اغلب مربوط به بک لایت تلویزیون هستند. برای تعمیر این بخش لازم است حتماً از  تکنسین متخصص در نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم کمک بگیرید. برخی از قطعات بک لایت به سختی پیدا می‌شوند. اگر بتوانید آن را پیدا کنید تلویزیون دوو شما قابل تعمیر می باشد. می‌توانید برای تأمین قطعات و تعمیر تلویزیون دوو در قم در هر زمان از روز با تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم تماس بگیرید.

ارائه گارانتی تعمیرات تلویزیون دوو

این را می دانید که در زمان تعمیر احتمال خطا وجود دارد، که توسط نیروی فنی صورت می گیرد. تعمیرات بدون ضمانت یک نگرانی را برای کاربر به همراه دارد. در صورتی که تلویزیون خود را تعمیر می کنید برای دوری از این خطا و کسب رضایت مشتری، نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم بعد از تعمیرات تلویزیون شما بسته به نوع تعمیر یک کارت گارانتی شش ماه تا یک ساله برای کسب اعتماد شما ارائه می دهد. در صورتی که دوباره برای تلویزیون دوو شما مشکلی پیش بیاید، تعمیرات مجدد آن به صورت رایگان انجام می شود. در صورتی که نیاز به قطعه داشته باشد فقط هزینه آن را باید پرداخت کنید نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم دارای دو عامل اصلی و مهم است، مهارت و تخصص. تعمیرات تلویزیون دوو را با خیال آسوده به ما بسپارید.

هزینه ی تعمیرات در نمایندگی تلویزیون دوو

برای اطلاع دقیق از هزینه ی تعمیرات تلویزیون دوو، باید دستگاه شما توسط تکنسین به صورت حضوری بررسی شود. اما در نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم این امکان نیز وجود دارد تا تکنسین بدون دیدن دستگاهتان و یا با ارسال عکس های مد نظر، بتواند حدود قیمت تعمیرات دستگاهتان را به شما اعلام کند. برای رفع اختلال شما می توانید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ی تخصصی کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

تعمیرکار مجاز تلویزیون دوو در باجک قم

بهم ریختگی تصویر در تلویزیون دوو

چرا تصویر تلویزیون دوو بهم ریخته است؟ مشکل بهم ریختگی تصویر در تلویزیون دوو ریشه در خرابی فلت پنل COF تلویزیون دارد؛ درواقع پروسه نمایش تصویر در تلویزیون به صورت کلی به این شکل است که ابتدا مین برد که وظیفه تقسیم کارها بین تمامی اجزاء و قطعات تلویزیون را برعهده دارد مانند مدیر یک شرکت، داده‌ها را به بردی به نام برد تیکان که رابط بین مین برد و فلت پنل COF است ارسال می‌کند؛ برد تیکان نیز پس از پردازش داده‌ها آن‌ها را به فلت پنل COF که مخفف Chip On Film است و وظیفه نمایش تصاویر بر روی پنل تلویزیون را بر عهده دارد ارسال می کند.  

نحوه نمایان شدن تصویر توسط فلت پنل COF بر روی پنل به این شکل است که این فلت نمایشگر تلویزیون را به دو قسمت کلی و هر یک از این قسمت ها را به سه قسمت تقسیم می‌کند؛ در کل نمایشگر تلویزیون را به 6 ستون تقسیم کرده و داده‌ها و تصاویر هر یک از این ستون‌ها را تامین می‌کند؛ از این‌رو در صورتی که مشکلی برای فلت پنل COF به وجود می‌‌آید داده‌های این ستون‌ها از مدیریت فلت پنل COF خارج شده و دچار بهم ریختگی می‌شوند به همین دلیل تصاویری که در نمایشگر تلویزیون نمایان می‌شوند دچاراختلال  بهم ریختگی می‌شوند. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم به راحتی میتواند این اختلال را رفع کند.

ضربه خوردن ال سی دی تلویزیون daewoo

وارد شدن ضربه به ال سی دی تلویزیون قاتل جان آن است چراکه با وارد شدن ضربه به ال سی دی تلویزیون، امکان دارد مشکلات زیادی از جمله: سیاه شدن صفحه نمایش ایجاد خطوط عمودی و افقی در تلویزیون به وجود بیایند.اکثر مواقع نیز امکان تعمیر پنل تلویزیون وجود نداشته و باید آن را تعویض کرد از این ‌رو از وارد شدن ضربه به ال سی دی تلویزیون خود جلوگیری کنید و در صورت بروز چنین مشکلی سریعاً با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در باجک قم تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون دوو بپردازند.

 

 

مشاوره و تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *