قم سرویس - تعمیرات لوازم خانگی در قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو توحید قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو توحید قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوار توحید قم

پذیرش و تعهد در این نمایندگی دوو  سرلوحه کار تعمیرکاران می باشد، به این صورت که تا  زمانی که قطعه های دستگاه شما  نیاز به تعویض نداشته باشد  اقدام به تعویض آن نمی کنند. در صورت نیاز به کمک جهت رفع مشکل تلویزیون دوو خود با نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوارتوحید قم تماس بگیرید . سپس از خدمات تعمیر در منزل این مجموعه بهره مند گردید. کادر پشتیبان به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما است  و اگر مشکل جزیی باشد شما توسط مشاوران راهنمایی شده و اگر رفع عیب نیاز به تخصص داشته باشد حدود قیمت تعمیرات لوازم خانگی دوو به شما ارائه خواهد شد.و در صورت تایید شما تعمیر کار به محل مورد نظر شما اعزام می شود.

تعمیر مین برد تلویزیون دوو توحید قم

مین برد قطعه ی مهمی در ساختار تلویزیون است که با کنترل سایر اجزای تلویزیون نقش قلب دستگاه را ایفا می کند. از آنجایی که برروی  این قطعه ، پردازشگر تلویزیون، حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می گیرد، بدیهی است که خرابی این بخش موجب از کار افتادن کامل تلویزیون شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو توحید قم

خرابی مین برد عموما با مواردی چون فرسودگی و کارکرد بیش از حد تلویزیون همراه می شود. البته در این میان تداوم استفاده از کابل های نامرغوب و بی کیفیت  نیز پدید آورنده ی

تداخلات مین برد است. در هر حال عامل تخریب کننده ی مین برد دستگاه تلویزیون هر چه که باشد؛ در نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوار توحید قم قابل رفع است.

تعمیر بک لایت تلویزیون دوو درتوحید قم

بک لایت یا همان نور پس زمینه ی تلویزیون، نقشی اساسی در تشکیل تصاویر مختلف نمایشگر تلویزیون دارد.  این قطعه به کمک  لامپ های فلورسنت، نور مورد نیاز برای شکل گیری تصاویر را به پنل سیستم می تاباند. اکثر مواقع خرابی بک لایت با کم نور شدن صفحه ی نمایش تلویزیون و قطعی ناگهانی تصویر مشاهده می شود. به دلیل ارتباط مستقیم بک لایت با پنل تلویزیون، نحوه ی تعمیر این بخش اهمیت زیادی دارد. انجام اقدامات تعمیراتی ناشیانه برای تعمیر بک لایت می تواند باعث از کار افتادگی کامل پنل تلویزیون شود. نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوار توحید قم  با استفاده از تجهیزات فنی مدرن و مرتبط با نوع تلویزیون معیوب، مراحل بازیابی عملکرد بک لایت دستگاه را به بهترین شیوه ی کاری انجام داده و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می نماید.

تعمیر پنل تلویزیون دوو توحید قم

اصلی ترین قطعه ی تلویزیون پنل است که احتمال دارد در اثر عوامل تخریب کننده ای چون آب خوردگی، ضربه و نفوذ مایعات شیمیایی دچار خرابی های جدی شود. ضرورت انجام تعمیر تلویزیون در جهت ترمیم پنل آن با مواردی چون تاخیر در روشن شدن تلویزیون، قطعی ناگهانی تصویر در تلویزیون، توقف چند ثانیه ای بی علت تصویر، تاریک و روشن شدن تصویر تلویزیون از سمت بالا و پیدایش هاله ی سیاه بر روی صفحه ی تلویزیون به وجود می آید. سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در بلوار توحید قم مناسب ترین گزینه در جهت رفع تداخلات ساختاری پنل است. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به جا به جایی نبوده و می توان به راحتی از بروز آسیب های بیشتر در پنل پیشگیری کرد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو توحید قم

تعمیر پاور تلویزیون دوو

یکی از مشکلات شایع در دستگاه هایل اکترونیکی اختلال در پاور است. پاور تلویزیون بخشی است که وظیفه آن تأمین برق و ارسال به تمام قطعات دستگاه بوده و در صورت خرابی آن، تلویزیون قابل استفاده نخواهد بود. علت خرابی پاور ممکن است به دلیل سوختگی قطعات الکترونیکی، نفوذ  آب به داخل دستگاه، شوک الکتریکی و یا سایر مشکلات باشد.

برای تعمیر تلویزیون دوو با پاور معیوب، لازم است تعمیرکار اطلاعات کافی در زمینه الکترونیک و تجهیزات دقیق داشته باشد. در بعضی موارد، تعویض قطعات خراب در پاور تلویزیون کافی است ولی در مواردی همچون سوختگی قطعات، لازم است تعویض صورت بگیرد. به همین دلیل، بهتر است تعمیر پاور تلویزیون را به تکنسین های مجرب و کارآزموده نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوار توحید قم  سپرده تا از تعمیر ناشیانه یا تأخیر در تعمیر جلوگیری شود.

تعمیر بلند گوی تلویزیون دوو توحید قم

بلندگو قسمتی از تلویزیون است که صدا را به کاربر منتقل می کند و در صورت خرابی آن، کاربر نمی تواند صدایی حین تماشا تلویزیون بشنود. بلندگوها ممکن است به دلیل ایراد در اتصالات به برد اصلی، ضربه و شوک الکتریکی و غیره دچار اختلال شوند. اغلب تعمیر تلویزین دوو با بلندگوی خراب، به سادگی انجام می پذیرد، اما اگر ایراد اساسی باشد، شاید به تشخیص تکنسین نیاز به تعویض برخی قطعات و اتصالات نیز وجود داشته باشد. چنانچه تلویزیون شما دارای دوره ضمانت قرار دارد، بهتر است از خدمات پشتیبانی گارانتی استفاده کنید تا هزینه ای بابات تعمیر بلندگو پرداخت نکنید. در غیر این صورت کافی است با مرکز نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوار توحید قم تماس بگیرید تا مشکلات در اسرع وقت حل شوند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو توحید قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو قم

مراحل تعمیر تلویزیون دوو توحید قم

مراحل تعمیر تلویزیون دوو بستگی به نوع خرابی و مدل تلویزیون دوو دارد ، اما در کل به صورت زیر می‌توان به مراحل تعمیر اشاره کرد:

بررسی خرابی: در ابتدا، تعمیرکار باید خرابی را بررسی کرده و به دقت تشخیص دهد که مشکل از کدام بخش و قطعه تلویزیون دوو است.

تعویض قطعات: پس از تشخیص خرابی، تعمیرکار باید قطعاتی که نیاز به تعویض دارند را شناسایی کند و آنها را با قطعات جدید و اورجینال تعویض کند.

تعمیر و جایگزینی بخش‌هایی از تلویزیون: در بعضی موارد، قطعاتی که باید تعویض شوند در دسترس نیستند و تعمیرکار باید بخش‌هایی از تلویزیون را تعمیر کند تا تلویزیون دوباره کار کند.

تنظیم و تعمیر الکترونیک: در صورتی که خرابی در قطعات الکترونیکی تلویزیون دوو باشد، تعمیرکار باید آن قطعه را تعمیر کند یا در صورت نیاز آن را تعویض کند.

آزمایش و تست: پس از تعمیر تلویزیون دوو، تعمیرکار باید آن را تست کند و مطمئن شود که تلویزیون دوباره به طور کامل کار می‌کند و هیچ خرابی دیگری وجود ندارد.

جهت رفع هختلالات تلویزیون دوو خود با نمایندگی تلویزیون دوو در بلوار قم توحید تماس بگیرید.

نفوذ مایعات به تلویزیون دوو

یکی دیگر از عواملی که موجب خرابی پنل تلویزیون می‌شود، نفوذ مایعات به ال سی دی تلویزیون است؛ شاید فکر کنید که منظور از نفوذ مایعات به ال سی دی، ریختن یک لیوان آب روی تلویزیون است در صورتی که کوچکترین چیز مانند وارد شدن مایع تمیز کننده به داخل ال سی دی نیز می‌تواند موجب خرابی آن شود؛ بنابراین نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوارتوحید قم به شما توصیه می‌کنیم که برای جلوگیری از نفوذ مایعات به پنل تلویزیون از اسپری کردن مایع تمیز کننده به صورت مستقیم به صفحه نمایش تلویزیون خودداری کنید؛

برای تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون سعی کنید از یک دستمال خشک و بدونه پرز استفاده کنید و مایع تمیز کننده را بر روی دستمال اسپری کرده و سپس به آرامی بر روی صفحه نمایش تلویزیون بکشید تا تمیز شود؛ سپس با یک دستمال خشک و تمیز دیگر بر روی صفحه نمایش تلویزیون بکشید تا هیچ آثاری از رطوبت بر روی آن نماند.نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوارتوحید قم با دارا بودن تعمیرکاران مجرب و متخصص به راحتی اختلال را رفع می کنند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو توحید قم

تعمیر پورت های تلویزیون دوو توحید قم

در تلویزیون های امروزی پورت هایی که راه ارتباط آن با دستگاه های دیگر هستند، اهمیت زیادی دارند. چنانچه پورت HDMI، دچار ایراد شود، عملاً یک گیرنده معمولی نیز نمی توانیم به تلویزیون وصل کنیم تا به ک مک آن کانال های تلویزیونی را تماشا کنیم. چنانچه پورت های تلویزیون دچار اختلال شود اتصال کنسول های بازی و لپ تاپ نیز با مشکل روبرو خواهد شد. همچنین در مورد پورت های Usb این مسئله نیز وجود دارد. اگر نتوانیم فلش یا هارد را به تلویزیون متصل کنیم، با مشکل مواجه خواهیم شد.در چنین زمانی از تکنسین های نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوارتوحید قم تعمیر تلویزیون دوو کمک بگیرید. ممکن است نیاز باشد دستگاه باز شود و اتصالات پورت ها به مین برد بررسی شود. به ویژه اگر همه آن ها با هم از کار افتاده باشند، یعنی مشکلی کلی وجود دارد. چنانچه ایراد فقط از یک پورت باشد، ممکن است با یک تعویض ساده مشکل حل شود.

نکات مهم در تعمیرات تلویزیون دوو

تلویزیون دوو به دلیل سیستم داخلی پیچیده ای که دارد باید حتما توسط افراد کاردان و باتجربه تعمیر بشود. از مهمترین نکات در تعمیرات تلویزیون دوو عیب یابی دقیق از دستگاه می باشد. این کار توسط متخصصان نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوارتوحید قم انجام خواهد شد. عیب یابی دقیق مهم ترین بخش در تعمیرات تلویزیون دوو می باشد. تعمیرکاران این مجموعه پس ازبررسی و عیب یابی دستگاه برای  تعمیرات آن اقدام می کنند . معمولا مشکلات اغلب تلویزیون ها مربوط به پنل تلویزیون می باشد.

سرویس های به موقع برای این تلویزیون  نیز بسیار تاثیرگذار است زیرا تمام قطعات فرسوده  دستگاه  قبل از ایجاد اختلال در کارکرد آن تعویض یا تعمیر می شوند به همین علت رعایت این نکات در جهت حفظ تلویزیون دوو از آسیب دیدگی بسیار اثرگذار می باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو توحیدقم

بررسی مشکلات و معایب تلویزیون دوو توحید قم

در بعضی مواقع با گرفتن مشاوره و رعایت بعضی نکات تلویزیون شما نیازی به تعمیر پیدا نمی‌کند، ولی بعضی ایرادات وجود دارد که نیاز است حتما تکنسین های متخصص نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در بلوارتوحید قم دستگاه را بررسی و رفع عیب کنند در ادامه به رایج ترین این ایرادات پرداخته ایم.

مشاوره وتماس با ما

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *